דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר טליט חושפת מודול מבוסס טכנולוגית GNSS על שבב של MediaTek
טליט חושפת מודול מבוסס טכנולוגית GNSS על שבב של MediaTek
אסף דרגן 19/12/13 |  צפיות: 3815

טליט תקשורת אלחוטית (Telit Wireless Solutions), ספקית עולמית מובילה של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים לתקשורת מכונה-למכונה (M2M) הכריזה היום על תחילת השיווק של מודול Jupiter SL869 V2, שהוא השני בסדרה של אחד ממוצרי המיקום הגיאוגרפי עתירי הביצועים של החברה. המודול החדש מבוסס על רכיב MT3333 של חברת MediaTek. המקלט החדש מתוכנן לשימוש עם מערכת GPS האמריקאית וכן עם מערכות נוספות של מיקום לווייני (multi-GNSS) ומסוגל לגלות ולעקוב אחר מספר מערכות כאלה במקביל. למודול ממשק RF בעל רגישות גבוהה המגביר את האמינות והפונקציונאליות של התקנים מבוססי מיקום לשימושים אישיים, מסחריים ותעשייתיים. מודול המערכת מספקת אינטגרציה קלה וחיי סוללה ארוכים.

ה- Jupiter SL869 V2 תומך במערכות המיקום הלווייני GPS, QZSS היפנית, Glonass הרוסית, ומוכן לשימוש עם מערכת גלילאו האירופית ו-Compass/Beidou הסינית. שתי גרסאות של המוצר מספקות בו-זמנית שילובים שונים בין מערכות מיקום שונות: GPS + גלילאו ו/או GPS + גליליאו וקומפס/ביידו. המודול תומך בקובץ סיוע באיתור לוויינים (A-GPS) וכן במערכת SBAS המשפרת את דיוק תהליך המיקום. מנוע התוכנה המובנה מסוגל לחזות עצמאית את מיקום הלוויינים בשמים לשלושה ימים מראש לאחר הורדה ראשונה של נתוני המיקום מלווייני ה-GNSS ונתונים אלו מאוחסנים בזיכרון הפלאש הפנימי.

ה-SL869 V2 יכול להחליף את JN3 או SL869 בהתקנים תוך הקפדה על כמה כללי הטמעה פשוטים. עובדה זו מאפשרת ללקוחות להשתמש באותו תכן להתקנת JN3, SL869 או SL869 בהתאם למאפייני ההתקן הנדרשים. סדרת xL869 היא חלק ממשפחת מודולי ה-GNSS של טליט המתאפיינים בגודל פיזי אחיד המאפשר ללקוחות לבחור מבין מגוון טכנולוגיות GNSS ותכונות. המודולים במשפחת מוצרים זו מוצעים במארז LCC בגודל 16-12.2 מ"מ, עם 24 רגליים.

אחד היתרונות של מודולי טליט הוא שבעת תכנון התקן מודע-מיקום ומקושר אינטרנט, המפתחים יכולים לבצע אינטגרציה מלאה בין מודולי הסלולר של טליט לבין Jupiter SL869 V2. שילוב כל מודולי הסלולר של טליט עם מודולי המיקום מפחית משמעותית את מורכבות הפיתוח מבלי להוסיף עלויות. מודולים מרובי-GNSS בשילוב עם מודולים סלולאריים תואמי eCall/ERA-GLONASS יכולים לשמש, למשל, כפתרונות מוכנים לדיווח אוטומטי על תאונות ומיקומן באיחוד האירופי וברוסיה.

"חברת MediaTek גאה לשתף פעולה עם טליט בדור החדש של פתרונות מיקום מרובי GNSS מסדרת Jupiter," אמר ס.ר. צאי, מנכ"ל יחידת Wireless Connectivity and Networking במדיה-טק. "האמינות של טכנולוגיית המיקום של מדיה-טק המתבססת על מספר מערכות מיקום לווייניות הוכחה בצורה נרחבת בעולם. ה-MT3333 היא מערכת על שבב (SoC) המאפשרת ביצועים ואינטגרציה איכותיים ועם צריכת החשמל הנמוכה ביותר, ואידיאלית לפריסה בטווח רחב של קטגוריות מוצרים."

ה-Jupiter SL869 V2 תוכנן כדי לסייע למפתחים ליצור מוצרים מודעי מיקום, ובמיוחד כאלו המופעלים בסוללה, וזאת במהירות ובמינימום מורכבות," אמר טנלי טורנלה, סמנכ"ל וראש חטיבת GNSS ב- Telit Wireless Solutions. "זהו מקלט פשוט לשימוש באופן יוצא דופן, ומסמל את תחילת השותפות שלנו עם MediaTex. אנו נאיץ את שיתוף הפעולה העולמי ביישומים אנכיים כגון ניהול ציי רכבים, גביית תשלום בכבישי אגרה על בסיס מיקום, טכנולוגיה לבישה, ניווט מובנה במכונית, העברת מידע ממוחשב (טלמטיקס), ניטור אישי ועוד".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף דרגן


 


מאמרים נוספים מאת אסף דרגן
 
חברת טליט הודיעה על רכישה שישית תוך שלוש שנים: תרכוש את חטיבת האוטומוטיב טלמטיקס (ATOP) מחברת NXP תמורת 9 מיליון דולר
הרכישה תסייע לטליט להרחיב את מובילותה בענף הרכב והטלמטיקס היקף החברות הנרכשות בשלוש השנים האחרונות עומד על כ-50 מיליון דולר

טליט חושפת מודול מבוסס טכנולוגית GNSS על שבב של MediaTek
מודול Jupiter SL869 V2 החדש יספק צריכת חשמל נמוכה במיוחד במצב המתנה עבור מכשירים אישיים והתקנים מקצועיים מבוססי מערכות הניווט GPS, Glonass, Beidou, Galileo, QZSS ו-SBAS

נתון האבטחה של קומטאץ': מתקפת ספאם ברוח חג המולד
קומטאץ' סקיוריטי לאב (CSL), פרסמה היום את נתון האבטחה לחודש דצמבר: לפני 90 יום החלה מתקפת ספאם משמעותית שהתמקדה בהצעות מפוקפקות ופרסים מזויפים, אולם, לפני מספר ימים מתקפה זו שינתה את אופייה והחלה לשלוח הודעות דוא"ל הקשורות לחג המולד, עם שורות נושא כגון "מכתב מסנטה לילדיכם".

מתנדים ייחודיים ישובצו במקלטי GPS ממוזערים של טליט ויאפשרו דור חדש של מכשירי ניווט אולטרא זעירים
מתנדים (אוסצילטורים) SiT15xx של SiTime בתדירות 32 קילו הרץ יאפשרו למקלטי GPS מדגם Jupiter SE880 של Telit לחסוך בסוללה, עם צריכת זרם של 15 מיקרו אמפר במצב שינה וחזרה לפעולה מלאה בתוך פחות משנייה

החברות Rounds ו-Vidyo מכריזות על שיתוף פעולה – יספקו יכולות וידאו ברמת HD לאפליקציית האינטראקציה החברתית של ראונדס
החברות ראונדס (Rounds) ווידיו (Vidyo) הכריזו היום על הסכם אסטרטגי לשילוב הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Vidyo בפלטפורמה של Rounds הישראלית. הפתרון המשולב של שתי החברות יפעל על כל הפלטפורמות (נייחות וניידות) ויציע שילוב של בידור משותף ויכולות Video Conference של מספר רב של משתמשים באיכות HD הטובה ביותר בשוק. האינטגרציה תאפשר ל- Rounds להציע חוויית וידיאו ברמה גבוהה מהקיים כיום בשוק, כזו המעוררת לחיים את האינטראקציות החברתיות המקוונות ומהווה תוספת מרגשת לשוק התקשורת החברתית.

טכנולוגיות דור שלישי וזיהוי מיקום של טליט ישולבו במערכת האפליקציות המובילה לתשלומי מוניות באוסטרליה
המודול הסלולארי HE910 ומקלט GNSS Jupiter SL866 המתקדמים של טליט ישולבו בפלטפורמת Fareway Plus ויאפשרו לנהגי המוניות ולנוסעים לבצע את התשלום במהירות ובקלות

לאומי קארד השלימה פיתוח והטמעה של מערכת קשרי לקוחות (CRM) חדשנית בהשקעה של 30 מיליון ש"ח בשיתוף עם חברת מיקרוסופט
המערכת מציבה רף חדש לשירות לקוחות בעולמות הפיננסיים ומרחיבה את אפשרויות השלמת תהליכי טיפול בלקוח בשירות עצמי

גיא דנציג מונה לתפקיד משנה לנשיא נס ישראל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים
גיא דנציג, 43, מונה לתפקיד משנה לנשיא נס ישראל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים (Business Solutions) בחברה. במסגרת תפקידו החדש ירכז מספר קווי פעילות עסקית, הכוללים: בינה עסקית (BI), פיתוח ושילוב מערכות בסביבות SAP ו-MS, ניהול מרכזי הפיתוח המרוחקים (R&D Centers), הדרכה ובדיקות תוכנה.

מכללת נס דורגה במעמד היוקרתי "שותף חינוך" של חברת SAP העולמית
24/11/13 | ERP
מכללת נס דורגה על ידי חברת SAP העולמית במעמד "שותף חינוך" (SAP Education Partner). דירוג יוקרתי זה מהווה הכרה בינלאומית במרכז ההדרכה של SAP במכללת נס כמרכז הדרכה איכותי, העומד בכל הסטנדרטים הנדרשים של ענקית מערכות התוכנה הארגונית ((ERP ואף מעבר לכך. מרכז ההדרכה של SAP במכללת נס טכנולוגיות הינו זרוע הדרכה רשמית של חברת SAP בישראל ומשמש כמרכז ההדרכה היחיד בארץ המעביר קורסים ציבוריים בנושא SAP.

הסטארט-אפ הישראלי Vaica ישתמש בטכנולוגיה הסלולרית של טליט במכשיר נטילת תרופות מבוסס ענן
21/11/13 | בריאות
טליט תקשורת אלחוטית (Telit Wireless Solutions), ספקית עולמית מובילה של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים לתקשורת מכונה-למכונה (M2M), ו-Vaica, סטארט-אפ ישראלי המפתח פתרונות ניטור מבוססי ענן בתחום התרופות ושירותי רפואה מרחוק לחולים כרוניים, הודיעו היום כי מוצר הדגל של ואיקה, הסימפלמד פלוס (SimpleMed+) יצויד במודול GC864-QUAD V2 של טליט להעברת נתונים אמינה ברשת הסלולארית. המוצר, וכן פורטל השירות מבוסס הענן של החברה מיועדים לספק פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות הטיפול במחלות כרוניות, המהוות לפי ההערכות 90% מכלל עלויות שירותי הבריאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI