דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר חברת טליט הודיעה על רכישה שישית תוך שלוש שנים: תרכוש את חטיבת האוטומוטיב טלמטיקס (ATOP) מחברת NXP תמורת 9 מיליון דולר
חברת טליט הודיעה על רכישה שישית תוך שלוש שנים: תרכוש את חטיבת האוטומוטיב טלמטיקס (ATOP) מחברת NXP תמורת 9 מיליון דולר
אסף דרגן 25/12/13 |  צפיות: 3963

חברת Telit Wireless Solutions SRL, חברה-בת בבעלות מלאה של טליט תקשורת (Telit Communications PLC) הודיעה על חתימת הסכם, הכפוף לביצוע closing, לרכישה מחברת NXP B.V, חברה-בת בבעלות מלאה של NXP Semiconductors N.V(נאסד"ק:NXPI), של חטיבת האוטומוטיב (רכב) והטלמטיקס. הרכישה מתמקדת בפלטפורמת טלמטריה לענף הרכב של החברה (ATOP). מדובר ברכישה השישית של טליט בשלוש השנים האחרונות, בהן השקיעה כ- 50 מיליון דולר. הרכישה תסייע לטליט להרחיב את מובילותה בתחום תקשורת מכונה למכונה (M2M) בענף הרכב.

התמורה בסך 9 מיליון דולר תשולם ל- NXP לפי החלוקה הבאה: כ- 2 מיליון דולר במזומן ועד 3,300,000 מניות טליט, עפ"י מנגנון שנקבע בהסכם. מספרן המדויק של מניות טליט שיועברו ל- NXP ייקבע בהתאם לערכן של מניות טליט חמישה ימי עסקים לפני הסגירה הסופית של ההסכם.

הפלטפורמה של NXP – ATOP, הינה פתרון לענף הרכב המאפשר ליצרני רכב להטמיע שירותי טלמטיקה (שילוב של טלקומוניקציה ומידע ממוחשב) כגון eCall, היוזמה האירופית לסיוע מהיר לכלי רכב המעורבים בתאונות בכל רחבי האיחוד האירופי, באמצעות מכשיר קומפקטי וזול לתפעול ועל ידי כך להפחית מורכבות הפיתוח ולהקטין עלויות ההתקנה בשילוב מוצרים מסוג זה במכוניות.

רכישת ATOP כוללת רכישה של צוותי המכירות, ההנדסה והתמיכה ושילובם בחטיבת הרכב של טליט, מהלך שירחיב את כיסוי השוק של החברה באמצעות פתרונות המנצלים את המומחיות הנוספת בהנדסה ומכירות על מנת לספק מענה ללקוחות שוק הרכב והטלמטיקה. ביולי 2012 כבר קיבלה טליט את הסמכת ISO/TS 16949 ובבעלותה אחד מקווי המוצרים הגדולים ביותר בתעשייה עבור מגזר הרכב, עם דגש על טכנולוגיות סלולר מתקדמות כגון LTE ו-HSPA+. יש לציין כי הצמיחה הצפויה בשוק התקשורת והטלמטיקס לעולם הרכב הינה מהמשמעותיות בשוק התקשורת בין מכונות.

בכפוף להשלמת תהליך הגילוי הנאות הנדרש, טליט הסכימה למנות, עם סגירת העסקה, נציג מהיחידה העסקית של NXP העוסקת בשוק הרכב, כחבר בדירקטוריון החברה  שאינו מנהל פעיל בטליט.

עוזי כץ, מנכ"ל טליט, אמר, "רכישת ATOP מספקת לטליט מומחיות נוספת בפלטפורמות המיועדות לכלי רכב ותלויות בהנדסת תוכנה מתקדמת. בנוסף, אנו מקבלים בסיס לקוחות גדול שכבר תכנן מערכות עם ATOP. הפלטפורמה מרובת השירותים של ATOP תומכת במגוון תכונות בחבילה אחת, לרבות מיקום ומעקב אחר כלי רכב, הפעלה ואבחון מרחוק ויישומים עסקיים כגון ניהול ציי רכב. הרכישה גם מעניקה לצוותים שלנו רמת מיומנות גבוהה באבטחת מערכות, הדרושה להגן לא רק על הרכב אלא גם על מרכיבים חשובים לא פחות כגון פרטיות הנהגים המשתמשים ביישומים אלה".

"הרכישה מקדמת את הטכנולוגיה של ATOP לדרגה הבאה בכך שהיא משבצת אותה במערכת אקולוגית בת-קיימא של פתרונות חדשניים ואיכותיים לרכב. אנו בטוחים שתחת מנהיגותה של טליט ועם שיתוף פעולה מתמשך עם NXP, המומחיות שלנו תמשיך ותצמח", אמר לארס רגר, סגן נשיא לעסקים חדשים ומו"פ רכב ב-NXP Semiconductors. "NXP תמשיך להיות מעורבת בעתידה של ATOP בכך שתהפוך לבעלת מניות בטליט ובעלת מושב במועצת המנהלים שלה".

העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הראשון של 2014.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף דרגן


 


מאמרים נוספים מאת אסף דרגן
 
חברת טליט הודיעה על רכישה שישית תוך שלוש שנים: תרכוש את חטיבת האוטומוטיב טלמטיקס (ATOP) מחברת NXP תמורת 9 מיליון דולר
הרכישה תסייע לטליט להרחיב את מובילותה בענף הרכב והטלמטיקס היקף החברות הנרכשות בשלוש השנים האחרונות עומד על כ-50 מיליון דולר

טליט חושפת מודול מבוסס טכנולוגית GNSS על שבב של MediaTek
מודול Jupiter SL869 V2 החדש יספק צריכת חשמל נמוכה במיוחד במצב המתנה עבור מכשירים אישיים והתקנים מקצועיים מבוססי מערכות הניווט GPS, Glonass, Beidou, Galileo, QZSS ו-SBAS

נתון האבטחה של קומטאץ': מתקפת ספאם ברוח חג המולד
קומטאץ' סקיוריטי לאב (CSL), פרסמה היום את נתון האבטחה לחודש דצמבר: לפני 90 יום החלה מתקפת ספאם משמעותית שהתמקדה בהצעות מפוקפקות ופרסים מזויפים, אולם, לפני מספר ימים מתקפה זו שינתה את אופייה והחלה לשלוח הודעות דוא"ל הקשורות לחג המולד, עם שורות נושא כגון "מכתב מסנטה לילדיכם".

מתנדים ייחודיים ישובצו במקלטי GPS ממוזערים של טליט ויאפשרו דור חדש של מכשירי ניווט אולטרא זעירים
מתנדים (אוסצילטורים) SiT15xx של SiTime בתדירות 32 קילו הרץ יאפשרו למקלטי GPS מדגם Jupiter SE880 של Telit לחסוך בסוללה, עם צריכת זרם של 15 מיקרו אמפר במצב שינה וחזרה לפעולה מלאה בתוך פחות משנייה

החברות Rounds ו-Vidyo מכריזות על שיתוף פעולה – יספקו יכולות וידאו ברמת HD לאפליקציית האינטראקציה החברתית של ראונדס
החברות ראונדס (Rounds) ווידיו (Vidyo) הכריזו היום על הסכם אסטרטגי לשילוב הטכנולוגיה עטורת הפרסים של Vidyo בפלטפורמה של Rounds הישראלית. הפתרון המשולב של שתי החברות יפעל על כל הפלטפורמות (נייחות וניידות) ויציע שילוב של בידור משותף ויכולות Video Conference של מספר רב של משתמשים באיכות HD הטובה ביותר בשוק. האינטגרציה תאפשר ל- Rounds להציע חוויית וידיאו ברמה גבוהה מהקיים כיום בשוק, כזו המעוררת לחיים את האינטראקציות החברתיות המקוונות ומהווה תוספת מרגשת לשוק התקשורת החברתית.

טכנולוגיות דור שלישי וזיהוי מיקום של טליט ישולבו במערכת האפליקציות המובילה לתשלומי מוניות באוסטרליה
המודול הסלולארי HE910 ומקלט GNSS Jupiter SL866 המתקדמים של טליט ישולבו בפלטפורמת Fareway Plus ויאפשרו לנהגי המוניות ולנוסעים לבצע את התשלום במהירות ובקלות

לאומי קארד השלימה פיתוח והטמעה של מערכת קשרי לקוחות (CRM) חדשנית בהשקעה של 30 מיליון ש"ח בשיתוף עם חברת מיקרוסופט
המערכת מציבה רף חדש לשירות לקוחות בעולמות הפיננסיים ומרחיבה את אפשרויות השלמת תהליכי טיפול בלקוח בשירות עצמי

גיא דנציג מונה לתפקיד משנה לנשיא נס ישראל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים
גיא דנציג, 43, מונה לתפקיד משנה לנשיא נס ישראל ומנהל קבוצת הפתרונות העסקיים (Business Solutions) בחברה. במסגרת תפקידו החדש ירכז מספר קווי פעילות עסקית, הכוללים: בינה עסקית (BI), פיתוח ושילוב מערכות בסביבות SAP ו-MS, ניהול מרכזי הפיתוח המרוחקים (R&D Centers), הדרכה ובדיקות תוכנה.

מכללת נס דורגה במעמד היוקרתי "שותף חינוך" של חברת SAP העולמית
24/11/13 | ERP
מכללת נס דורגה על ידי חברת SAP העולמית במעמד "שותף חינוך" (SAP Education Partner). דירוג יוקרתי זה מהווה הכרה בינלאומית במרכז ההדרכה של SAP במכללת נס כמרכז הדרכה איכותי, העומד בכל הסטנדרטים הנדרשים של ענקית מערכות התוכנה הארגונית ((ERP ואף מעבר לכך. מרכז ההדרכה של SAP במכללת נס טכנולוגיות הינו זרוע הדרכה רשמית של חברת SAP בישראל ומשמש כמרכז ההדרכה היחיד בארץ המעביר קורסים ציבוריים בנושא SAP.

הסטארט-אפ הישראלי Vaica ישתמש בטכנולוגיה הסלולרית של טליט במכשיר נטילת תרופות מבוסס ענן
21/11/13 | בריאות
טליט תקשורת אלחוטית (Telit Wireless Solutions), ספקית עולמית מובילה של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים לתקשורת מכונה-למכונה (M2M), ו-Vaica, סטארט-אפ ישראלי המפתח פתרונות ניטור מבוססי ענן בתחום התרופות ושירותי רפואה מרחוק לחולים כרוניים, הודיעו היום כי מוצר הדגל של ואיקה, הסימפלמד פלוס (SimpleMed+) יצויד במודול GC864-QUAD V2 של טליט להעברת נתונים אמינה ברשת הסלולארית. המוצר, וכן פורטל השירות מבוסס הענן של החברה מיועדים לספק פתרונות אפקטיביים לחיסכון בעלויות הטיפול במחלות כרוניות, המהוות לפי ההערכות 90% מכלל עלויות שירותי הבריאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI