דף הבית עבודה וקריירה יזמות נשים ילדים של החיים - כך מעניקים "וולפסון" וירדנה עובדיה חיים חדשים לילדי כל העולם
ילדים של החיים - כך מעניקים "וולפסון" וירדנה עובדיה חיים חדשים לילדי כל העולם
און יבין 20/12/13 |  צפיות: 13316

אנשי עסקים רבים מקדישים חלק מזמנם, ובעיקר מממונם, לפעילויות פילנתרופיות שונות, בין אם מתוך רצון כן לתרום לחברה ולסביבה ולהפוך את העולם שבו הם חיים למקום טוב יותר ובין אם כדי לראות את שמם מתנוסס בגאווה על מבנה חדש באוניברסיטה זו או אחרת - אבל מעטים הם אנשי העסקים שהעניקו חיים חדשים, פשוטו כמשמעו, לילדה קטנה שכבר חשבה שגורלה נגזר עליה. אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה עשתה זאת, בשיתוף פעולה עם אנשי המרכז הרפואי "וולפסון" וחברי עמותת "הצל ליבו של ילד" - ולנוכח ההצלחה המבורכת מתעתדת להמשיך ולהעניק תקווה וחיים חדשים לילדים שסכנת מוות מרחפת מעליהם.

הפעוטה הראשונה שחייה ניצלו בזכות המסירות של ירדנה עובדיה, המקצוענות הגבוהה של רופאי "וולפסון" והניסיון שצברו אנשי "הצל ליבו של ילד" הייתה ילדה בת שנה מגינאה המשוונית - מדינה אפריקאית צנועה בחלקה המערבי של היבשת השחורה, דרומית לקמרון, שם בנתה ירדנה עובדיה שני בתי חולים ונפשה נקשרה לאוכלוסייה המקומית. עובדיה הטיסה את הפעוטה, שלקתה במחלת לב נדירה, לארץ, ודאגה כי כל צרכיה וצרכי אמה שהתלוותה אליה יסופקו.

אלפי ילדים מעשרות מדינות כבר זכו בחיים חדשים

הטיפול המתקדם לו זכתה הפעוטה מגינאה המשוונית אפשר לירדנה עובדיה, שכאמור בנתה ומתפעלת שני בתי חולים באותה מדינה ואמונה על הענקת שירותים רפואיים ברמות הגבוהות ביותר שיש, להתוודע אל נפלאות "וולפסון" ו"הצל ליבו של ילד".

"הצל ליבו של ילד" היא עמותה שפועלת קרוב ל- 20 שנה ושכבר הטיסה לארץ אלפי ילדים חולי לב מעשרות מדינות דוגמת סומליה, אריתריאה, רואנדה, זימבבואה, זנזיבר, סרי לנקה ואנגולה. ילדים אלה טופלו ונותחו בהצלחה חסרת תקדים במרכז הרפואי "וולפסון" שבחולון ושבו לארצם בריאים ומאושרים כדי לצאת לדרך חדשה.

העמותה פועלת במקביל גם מחוץ לגבולות ישראל: רופאי העמותה מגיעים למדינות מתפתחות ומבצעים שם ניתוחי לב מתקדמים, שהרווח מהם כפול ומכופל - ראשית, הם מצילי חיים, ושנית, הם מאפשרים לרופאים מאותן מדינות לצפות בהליכים הרפואיים החדשניים וללמוד כיצד לבצע אותם בעצמם ובכך מפיצים את הידע הכל כך חשוב שנצבר בארץ (כשם שהרופאים המועסקים בבתי החולים של ירדנה עובדיה בגינאה המשוונית מסייעים לשיפור רמת השירותים הרפואיים במדינה באופן כללי).

מימון פעולות העמותה

הבטחת בריאותם של ילדים במדינות מתפתחות היא אחד האתגרים הגדולים העומדים כיום בפני המין האנושי, והתרומה העצומה של עמותת "הצל ליבו של ילד" בתחום זה לא נעלמה מעיניהם של גופים שונים באיחוד האירופי התומכים בפעילות העמותה ובפרט מממנים חלק ממנה (באופן טבעי, הפעילויות השונות של "הצל ליבו של ילד" דורשות משאבים כספיים רבים).

גם ירדנה עובדיה הבטיחה לתמוך בעמותה, שאגב מפעילה מוקדים גם בבריטניה, הולנד, צרפת, קנדה, ארה"ב ואוסטרליה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 און יבין


 


מאמרים נוספים מאת און יבין
 
ילדים של החיים - כך מעניקים "וולפסון" וירדנה עובדיה חיים חדשים לילדי כל העולם
אנשי עסקים רבים מקדישים חלק מזמנם, ובעיקר מממונם, לפעילויות פילנתרופיות שונות, בין אם מתוך רצון כן לתרום לחברה ולסביבה ולהפוך את העולם שבו הם חיים למקום טוב יותר ובין אם כדי לראות את שמם מתנוסס בגאווה על מבנה חדש באוניברסיטה זו או אחרת - אבל מעטים הם אנשי העסקים שהעניקו חיים חדשים, פשוטו כמשמעו, לילדה קטנה שכבר חשבה שגורלה נגזר עליה. אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה עשתה זאת, בשיתוף פעולה עם אנשי המרכז הרפואי "וולפסון" וחברי עמותת "הצל ליבו של ילד" - ולנוכח ההצלחה המבורכת מתעתדת להמשיך ולהעניק תק

ביליארד – כך תהפוך לשחקן טוב יותר
אחד הטיפים הראשונים והחשובים ביותר הוא לצפות בשחקנים טובים מכם, לנתח את הפעולות שלהם ולחקות את הטריקים והשיטות שהם משתמשים בהם. לצפות בשחקנים טובים אתם יכולים במועדון בו אתם נוהגים לשחק, בתוכניות בנושא ביליארד ובשידורי ספורט בערוצי הספורט בטלוויזיה, וכמובן בחומר ויזואלי רב שנמצא ברשת, הסוקר ומנתח את ביצועיהם של מיטב השחקנים בעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI