דף הבית ספורט וכושר גופני משחקי כדור ביליארד – כך תהפוך לשחקן טוב יותר
ביליארד – כך תהפוך לשחקן טוב יותר
און יבין 21/03/12 |  צפיות: 14004

משחק ביליארד הוא אחד המשחקים החברתיים הפופולאריים ביותר בעולם, וניתן למצוא מועדונים רבים בהם שולחנות ביליארד כמעט בכל עיר בישראל וגם חנויות בהן תוכלו לרכוש שולחן ביליארד לשימוש ביתי, שיאפשר לכם לשחק בזמנכם הפנוי, להזמין חברים ולהפוך לשחקני ביליארד טובים יותר. בהתאם לפופולאריות הגואה של המשחק, ניתן למצוא היום שפע של מידע בנושא, הכולל בין השאר מגזיני ביליארד, תוכניות ביליארד בטלוויזיה בערוצי הספורט, וכמובן שפע של מידע באינטרנט בנושא ביליארד. כל שחקן ביליארד שואף לשפר את יכולותיו וכן שחקן ביליארד יכול לעשות זאת. במאמר שלפניכם נסקור את הנושא ונביא לכם כמה טיפים חשובים. אימוץ של הטיפים הללו יהפוך אתכם לשחקנים טובים יותר וישפר את יכולות המשחק שלכם.

טיפים לשיפור משחק ביליארד

אחד הטיפים הראשונים והחשובים ביותר הוא לצפות בשחקנים טובים מכם, לנתח את הפעולות שלהם ולחקות את הטריקים והשיטות שהם משתמשים בהם. לצפות בשחקנים טובים אתם יכולים במועדון בו אתם נוהגים לשחק, בתוכניות בנושא ביליארד ובשידורי ספורט בערוצי הספורט בטלוויזיה, וכמובן בחומר ויזואלי רב שנמצא ברשת, הסוקר ומנתח את ביצועיהם של מיטב השחקנים בעולם. ברשת לינקולן ביליארד משחקים שחקנים חובבנים ומקצוענים - בכל שעה תוכלו למצוא שחקנים שאפשר ללמוד מהם לשחק ביליארד.

לימוד מטעויות של שחקני ביליארד

המלצה נוספת היא לקרוא דברים שכתבו שחקני ביליארד גדולים. כל שחקן ביליארד היה טירון פעם, ובדרכו לשיפור יכולות המשחק שלו הוא עשה ללא ספק טעויות רבות. לימוד מן הטעויות של שחקני ביליארד גדולים יוכל לעזור לכם להימנע מהן ויקצר את הדרך שלכם להיות שחקני ביליארד טובים יותר.

חשיבות ציוד הביליארד

משחק הביליארד  מתנהל על גבי שולחן ביליארד, אך גם ציוד ביליארד חשוב מאוד על מנת למצות את יכולות המשחק שלכם. המלצתנו היא לחפש ציוד ביליארד איתו תרגישו נוח וטבעי ככל האפשר. מקלות ביליארד הם כמובן החלק החשוב ביותר בציוד שלכם. העדיפו מקלות ביליארד העשויים יחידה אחת, אך במידה ואתם מתניידים הרבה עם הציוד שלכם, מקלות ביליארד המורכבים משני חלקים עשויים להיות נוחים יותר.

שולחנות ביליארד מסוגים שונים

שולחנות ביליארד חשובים מאוד גם הם למיצוי פוטנציאל המשחק שלכם. נסו לשחק על שולחנות ביליארד מסוגים שונים, על מנת שתוכלו להעריך איזה שולחן ביליארד תואם את סגנון המשחק והנתונים שלכם בצורה הטובה ביותר. אם תחליטו בשלב מסוים לקנות שולחן ביליארד לשימוש ביתי, תדעו איזה שולחן מתאים לכם ביותר.

משחק ביליארד - תכנון מקדים

טיפ אחרון וחשוב גם הוא הוא להתייחס אל המשחק שלכם כרצף של מכות ולתכנן שתיים או שלוש חבטות קדימה. רוב שחקני הביליארד המתחילים מתמקדים בחבטה בה הם עסוקים ברגע זה ואינם זוכרים לכוון את הכדור כך שיגיע למקום הרצוי להם להמשך המשחק.

לסיכום, השקעת מאמץ ביכולות שלכם יעזרו לכם להיות שחקני ביליארד טובים הרבה יותר, בקצב גבוה בהרבה משהייתם יכולים רק באמצעות התקדמות טבעית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 און יבין


 


מאמרים נוספים מאת און יבין
 
ילדים של החיים - כך מעניקים "וולפסון" וירדנה עובדיה חיים חדשים לילדי כל העולם
אנשי עסקים רבים מקדישים חלק מזמנם, ובעיקר מממונם, לפעילויות פילנתרופיות שונות, בין אם מתוך רצון כן לתרום לחברה ולסביבה ולהפוך את העולם שבו הם חיים למקום טוב יותר ובין אם כדי לראות את שמם מתנוסס בגאווה על מבנה חדש באוניברסיטה זו או אחרת - אבל מעטים הם אנשי העסקים שהעניקו חיים חדשים, פשוטו כמשמעו, לילדה קטנה שכבר חשבה שגורלה נגזר עליה. אשת העסקים המוערכת ירדנה עובדיה עשתה זאת, בשיתוף פעולה עם אנשי המרכז הרפואי "וולפסון" וחברי עמותת "הצל ליבו של ילד" - ולנוכח ההצלחה המבורכת מתעתדת להמשיך ולהעניק תק

ביליארד – כך תהפוך לשחקן טוב יותר
אחד הטיפים הראשונים והחשובים ביותר הוא לצפות בשחקנים טובים מכם, לנתח את הפעולות שלהם ולחקות את הטריקים והשיטות שהם משתמשים בהם. לצפות בשחקנים טובים אתם יכולים במועדון בו אתם נוהגים לשחק, בתוכניות בנושא ביליארד ובשידורי ספורט בערוצי הספורט בטלוויזיה, וכמובן בחומר ויזואלי רב שנמצא ברשת, הסוקר ומנתח את ביצועיהם של מיטב השחקנים בעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI