דף הבית אינטרנט והחיים ברשת תכניות שותפים מה כדאי, תוכנית שותפים או קידום אורגני?
מה כדאי, תוכנית שותפים או קידום אורגני?
דניאל דורמן 29/01/14 |  צפיות: 12589

אם יש לכם בית עסק כלשהו, בכל סדר גודל, או שאתם מוכרים מוצר או שירות מסוים, וודאי חשבתם על שיווק באינטרנט. כאשר בוחנים שיווק כזה, מגלים שתי שיטות שיווק רבות עצמה: תוכנית שותפים וקידום אורגני. במה בדיוק מדובר ובמה כדאי לבחור? על כך במאמר שלפניכם.

קידום אורגני

קידום אורגני, הקרוי גם קידום בגוגל, הנו תהליך המבוצע על ידי מומחה, שמטרתו הזנקת האתר שלכם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל. יש לציין, כי בגלל התחרות הרבה בין בעלי העסקים, קידום אורגני - שלא כמו תוכנית שותפים - דורש סבלנות והתמדה כדי להגיע לנראות טובה, במיוחד בביטויים תחרותיים, כמו למשל סוכני ביטוח, עורכי דין או אינסטלטורים. כדי להוזיל את עלויות הקידום, ניתן לרכוש חבילות של ביטויים, שבהן ככל שמספר הביטויים עולה, יורד המחיר פר-ביטוי. לחלופין, ניתן גם לקדם אתרים לבד, אך עניין זה מצריך לימודים וצבירת ניסיון, כדי להגיע לתוצאות משביעות רצון.

תוכנית שותפים

תוכנית שותפים היא פלטפורמה אינטרנטית, אליה נרשמים מפרסמים ושותפי פרסום. המפרסמים נעזרים בשירותי שותפי הפרסום (מכונים אפילייטס), כדי לשווק את העסק שלהם. חשוב לציין שהשותפים אינם מציעים רק אמצעי שיווק און ליין. תוכנית שותפים גדולה ואיכותית תציע גם שותפים המציעים פרסום במקומונים, עיתונים יומיים, הודעות SMS, קופונים, פליירים, דיוור ישיר ואפילו פרסום על גבי מוניטורים המותקנים באוטובוסים או מוניות שירות.

מה כדאי לבחור

כאשר בוחנים מה עדיף, קידום אורגני או תוכנית שותפים, מגלים כי האמצעים הללו אינם מתחרים זה בזה אלא משלימים האחד את השני. עם זאת, במקרים רבים, כאשר בעל העסק או השירות אינו בטוח כי קידום אורגני הוא הדרך השיווקית המומלצת עבורו, נכון יהיה עבורו להצטרף לתוכנית שותפים. מנהלי התוכנית ינתחו את אופי השירות, ימצאו אילו אמצעים שיווקיים יתאימו לשיווק אופטימלי, ויפקידו את הקמפיין בידי שותפי הפרסום היכולים לספק ללקוח את התוצאות הטובות ביותר. למעשה, תוכנית שותפים טובה חוסכת את הצורך מבעל העסק להתעסק באופן אקטיבי עם ניהול, ניתוח ומעקב אחרי התנהלות הפרסום, שכן מנהלי התוכנית עושים זאת עבורו. יתרונות אלו מסבירים מדוע בעלי עסקים רבים מצטרפים אל תוכניות שותפים ברשת, גם במקרים שהם מקדמים את האתר שלהם בצורה אורגנית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל דורמן


 


מאמרים נוספים מאת דניאל דורמן
 
האם אפשר למצוא בתי מלון באילת במחיר זול?
14/08/14 | בתי מלון
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה על העיר אילת ובתי המלון באזור. ובנוסף ניתן כמה טיפים לגבי מציאה של מלון זול באזור אילת.

כיצד לבחור הלוואה חוץ בנקאית?
05/08/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נסביר את ההבדל הבסיסי בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית, בנוסף ניתן קווים מנחים לבחירה של הלוואה משתלמת.

כל מה שרציתם לדעת על ניקיון חלונות מקצועי
במאמר הקרוב נעבור על כמה דברים שחשוב לדעת לגבי ניקיון חלונות ובנוסף נסביר כיצד לבחור איש מקצוע בתחום.

כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
01/07/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נעבור על מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים לקחת הלוואה מיידית.

נופש בים המלח
כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהם לבקר ביום המלח.

מתי נידרש לבצע חיפוש פטנט וכיצד זה מתבצע?
ישראלים רבים חושבים על רעיון נהדר, שלדעתם מהווה פטנט. אבל לפני שניתן לרשום אותו, צריך לחפש קודם אם אין פטנט כזה, שכבר נרשם. לשם כך מתבצע הליך של חיפוש פטנט. המאמר שלפניכם יתאר את החשיבות של הליך כזה, וכיצד ניתן לבצע אותו.

כך תקנה בזול ג'קוזי או סאונה יבשה
לרבים מהישראלים יש בביתם ג'קוזי או סאונה יבשה, המשמשים להתרגעות ופינוק. מאחר ומדובר במוצרים שאינם זולים, הנה לפניכם מדריך שידריך אתכם כיצד לרכוש מוצרים אלו במחיר נמוך, ואפילו זול.

כך תמצאו פתרונות שינה זולים
19/05/14 | עיצוב
אם אתם מתכננים לעבור לדירה משלכם, או לדירה שכורה, אתם בוודאי מחפשים פתרונות שינה. ידוע כמובן כי ניתן לקנות מיטה ומזרן חדשים, אך אלו יקרים למדי. אילו פתרונות שינה זולים קיימים בשוק? במאמר זה נצביע על כמה מהם.

ככה תשיגו עיצוב גינות בזול
14/05/14 | גינון
אם אתם מחפשים לעצב את הגינה שלכם, ומוגבלים בתקציב, בוודאי תרצו להפחית עד כמה שניתן את תקציב עיצוב הגינה, ועדיין לקבל גינה מעוצבת היטב. המאמר שלפניכם יפרט כיצד תוכלו להשיג עיצוב גינות בזול יחסית, ועדיין להיות מרוצים מהתוצאות.

ארבע עצות שימושיות לאיתור מומחה השתלות שיניים
30/04/14 | רפואה
אם גם לכם עקרו שן אחת או יותר ואתם צריכים לבצע השתלות שיניים, אתם וודאי תוהים איך לבחור מומחה מתאים. אחרי הכל מדובר בעבודה הדורשת זהירות וערנות רבה,גם כדי לא לפגוע בעצבים הממוקמים מתחת לשן, וגם כדי שהשתלים יחזיקו מעמד לאורך כמה שיותר שנים. אז איך נאתר מומחה כזה? העצות הבאות סייעו לכם בכך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI