דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר עופי יונה,עופי
עופי יונה,עופי
totach kidum 20/02/14 |  צפיות: 3158

יונים לרוב מקננות ונמצאות בלהקות גדולות, מה שאומר שאם יונה אחת התאהבה בגג שלכם יבואו עוד הרבה כמוה אשר יהפכו את גג הרעפים שלכם לאזור קינון אחד גדול. ניתן לזהות יונים אלו על ידי הצבע שלהן אפור לבן עם שני פסים שחורים ורגליים אדומות. הרחקת יונים אלו מתבצעת בעיקר על ידי חסימת הנגישות או חוסר נוחות לציפור והעברת אזור הקינון למקום אחר. הרחקת היונים מתבצעת לרוב על ידיי דוקרנים להרחקת יונים אשר מונעים מהיונה להתקרב לאזור הקינון שלה וגורמים לה להעביר את האזור למקום אחר. הרעיון הוא כמה שפחות להסביר פנים ליונה, להפוך את אזור הקינון שלה לכמה שפחות נוח עבורה ובכך להימנע ממנה לקונן בו.

קיימים עזרים רבים להרחקת יונים ומעופפים אחרים מאזור מגוריכם. העזרים כדלקמן דוקרנים להרחקת יונים, הכי נגיש והכי יעיל מכלל הפתרונות. כימיקלים, הכימיקלים הנפוצים הינם חומרים דביקים וחומרים יוצרי כאב, פתרונות אלו פחות הומאניים כלפיי הציפור. חוטי ברזל מערכת ממטרות גדרות וכו אשר ניתן לקנות בכל חנות עשה זאת בעצמך. דחלילים להרחקת יונים, השיטה הכי מיושנת אך לעיתים הכי מוצלחת, קיימים דחלילי ינשוף, נחש, חתול ודחלילי אנשים. מרחיקי יונים על קוליים, פתרון זה אינו יעיל במאה אחוז ולעיתים מאכזב ביותר. לכידת היונים והעברתם למקום חדשם, פתרון זה גם גן אינו יעיל מכיוון שהציפור חוזרת למקומה לעיתים לפנייך.

פגעי היונים לעיתים מסתכמים בכמויות של לשלשת גדולות ובהצקה בעזרת ההמיה המרגיזה שלהם. אך היונים לעיתים מסיבות פגיעות קצת יותר משמעותיות שעולות קצת הרבה יותר כסף. לדוגמא הצרכים של היונים עלולים להסב נזק רב לצבע של רכב, בנוסף חומרי הקינון הינם זרדים וענפים של עצים שלעיתי עלולים להידלק ולגרום לנזק רציני לגגות או למזגנים עליהם הן מונחים. הרחקת יונים במקרים הללו הרבה יותר חשובה לנפגעים אשר צריכים לשלם כסף רב לטיפול בבעיות. כאשר מביאים מרחיק יונים מקצועי יש לבדוק לפניי כן באילו חומרים הוא משתמש ועם אילו עזרים הוא נוהג לטפל בבעיות. קיימים חומרים רבים האסורים על פי חוק לטיפול בבעיות היונים יש לבדוק עם המדביר לפניי כן אילו חומרים אלו.

מידע מקצועי נוסף תוכלו למצוא כאן: 
http://www.nadavyonim.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI