דף הבית עסקים עסקים - אחר ניתוח רווחיות הייצור באמצעות Cost to serve
ניתוח רווחיות הייצור באמצעות Cost to serve
אוהד זמלר 25/05/14 |  צפיות: 2565

במאמר הבא נדבר על כלי הניתוח הלוגיסטי Cost to serve וכמו כן  נדבר על חשיבותו ועל תרומתו להעלאת הרווחים של החברה המבצעת אותו.

ניתוח Cost to serve – כלי חשוב ביותר לקבלת החלטות

Cost to serve הוא כלי ניתוח חשוב ביותר לקבלת החלטות בנוגע להוזלת עלויות שירות של מוצר, או העלאת מחירו בהתאם לעלויותיו על מנת שהחברה תרוויח עליו כראוי. חברות שמבצעות את ניתוח ה- Cost to serve משתמשות בכלי חשוב ביותר של ניתוח רווחיות הייצור שעוזר לקבלת החלטות חשובות ביותר כמו תמחור והקטנת עלויות, באמצעות חישובים כלכליים שונים המתבצעים בעזרת תוכנות עזר.

ברוב המקרים כלי ניתוח רווחיות הייצור מביא לחיסכון בעלויות של החברה המשתמשת בו ובהגדלת הרווח שלה, ובמקרים אחרים החישוב לא מתבצע באופן מדויק ואין ממנו תועלת או שהוא אפילו מביא להפסד. יש עסקים שמבצעים את ניתוח רווחיות הייצור על ידי רואה החשבון שלהם ואחרים מפקידים את החישוב בידי חברה חיצונית למתן שירותים לוגיסטיים, מה שעדיף, כיוון שבחברות לוגיסטיקה חיצוניות עובדים אנשי מקצוע מיומנים שמבצעים ניתוחי Cost to serve במקצועיות.

ניתוח Cost to serve – פרמטרים רבים

בעת ביצוע ניתוח רווחיות הייצור יש לקחת פרמטרים רבים בחשבון כגון העלות של פיתוח המוצר, עלות חומרי הגלם, ובנוסף גם עלויות האריזה, האחסון עלויות והתובלה.

ניתוח Cost to serve – קביעת תמחור

בעזרת כלי ניתוח רווחיות הייצור ניתן לקבוע מהו התמחור הדרוש ויכול מאוד להיות שהניתוח יעלה שיש להעלות את מחיר המוצר על מנת להרוויח ממנו כראוי, או שהוא ימליץ להפסיק לגמרי את ייצורו, כיוון שהתמחור האופטימלי על המוצר לא יניב רווחים ואולי אפילו יניב הפסדים.

ניתוח Cost to serve – שיווק המוצרים

ניתוח Cost to serve יכול להעלות שלשוק מסוים לא כדאי לשווק עקב עלויות תובלה גבוהות, עלויות מס גבוהות או שפשוט השוק הינו חלש מדי, ובשורה התחתונה השיווק אליו מניב הפסדים לחברה. יכול להיות גם שהניתוח יסיק בדיוק את ההיפך, כלומר, שיש שווקים שכדאי דווקא להגביר את הייצור אליהם ואף לתכנן עבורם מוצרים חדשים שמתאימים להם לפי מאפייניהם.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר בוורדפרס ו בניית אתר קופונים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד זמלר

אוהד זמלר

אודי כלי עבודה בירושלים



 


מאמרים נוספים מאת אוהד זמלר
 
מערכת home automation לבית
20/12/15 | בית חכם
כיום באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדישה ניתן להפעיל את כל החשמל בבית במתג אחד בהתאם לשעה ביום. למשל אם אתם מצפים להגעת אורחים הביתה בצהרים ותרצו להפעיל את המזגן לא תצטרכו לגשת למתג של המזגן אלא ללחוץ על המתג היחיד בבית ומערכת home automation תבחר את הטמפרטורה הנכונה על פי מצב מזג האוויר בחוץ, וגם תדליק או תכבה את האורות בבית באמצעות החיישנים שלה.

מסור שולחן פיוניר - Pioneer PMS19
13/11/14 | צרכנות
מסור השולחן המקצועי של חברת פיוניר מדגם Pioneer PMS19 הינו מסור שולחן מקצועי חזק ואיכותי שהינו בעל הספק גבוה של 2000 וואט המתאים לחובבים ולבעלי מקצוע אשר מעוניינים במסור מצוין ואיכותי המיועד לביצוע מגוון רחב של סוגי עבודות.

היתרונות של פלס לייזר
03/11/14 | צרכנות
פלס לייזר הוא מכשיר שמשמש להרבה עבודות מקצועיות כמו עבודות רצפות, עבודות בנייה ועבודות גבס (פלס לייזר לגבס), ובנוסף גם עבור עבודות ביתיות פשוטות כמו תליית מסכי פלזמה או מדפים. פלס לייזר משמש בעלי מקצוע רבים כגון קבלני בניין, אנשי גבס ודקים ורצפים, ובנוסף גם פרטיים המעוניינים בביצוע עבודות ידניות בביתם בצורה מדויקת.

רכישת מכונת שטיפה בלחץ- גרניק
02/11/14 | צרכנות
אותו הדבר גם לגבי הבית שלכם. כשהבית מלוכלך לא נעים לשהות בו וכשהוא נקי ומצוחצח, הרבה יותר נעים ובריא לשהות בו ולארח בו אנשים. במאמר הבא נדבר על שני סוגים של מכונות שטיפה בלחץ , הנקראות גם מכונות גרניק שמשמשות לניקיון של בתים, משרדים, מפעלים ומוסכים.

מברגה אימפקט מקיטה V18 BTD140RFE
30/10/14 | צרכנות
מברגה אימפקט מקיטה דגם 18V BTD140RFEהיא מברגת האימפקט המקצועית והחזקה ביותר בחברת מקיטה ובשוק המברגות בכלל. דגם חזק זה של מברגה אימפקט מקיטה מגיע עם שתי סוללות ליתיום 18 V + מטען מהיר. מברגת אימפקט מקיטה זו היא מברגה מקצועית בעלת מומנט פיתול אדיר ונוחות מצוינת.

מברגה נטענת דגם Makita DF 330 DWE
28/10/14 | צרכנות
מברגת מקיטה 10.8 וולט מדגם DF330DWE היא מברגה נטענת קומפקטית שנחשבת למברגה משוכללת וחדישה. מברגה מומלצת זו מגיעה עם סוללות ליתיום במתח 10.8 V, ויש לה 2 מהירויות סיבוב.

מברגה מקיטה דגם 6261DWE 9.6V
27/10/14 | צרכנות
מברגות מקיטה דגם 6261DWE הינן מברגות מעולות אשר מגיעות עם מזוודת נשיאה, מטען ו- 3 סוללות. המברגות הללו הן בעלות קיבולת של 1.3 אמפר לשעה ומתח של 9.6 וולט. מברגה מקיטה זו היא מקיטה מברגה כדאית מאוד לרכישה ומתאימה עבור ביצוע של עבודות קדיחה ביתיות בפלסטיק, עץ, מתכת ועוד, וגם עבור הברגת והידוק ברגים.

כיצד לרכוש מסור שרשרת חשמלי או בנזין
23/10/14 | צרכנות
אם החלטת לעבוד בגינה שלך ואתה מעוניין לעשות את עבודת הגינון בעצמך, אתה צריך שיהיו ברשותך כלי עבודה טובים. ישנם כמה כלי עבודה אשר יכולים להפוך את העבודה שלך בגינה לטובה ונוחה יותר ואחד מהם הנו מסור השרשרת שיכול להיות מסור שרשרת חשמלי ויכול להיות מסור שרשרת בנזין. במאמר הבא נסביר כיצד לקנות מסור שרשרת חשמלי או בנזין.

גרונג וגרונג עם פנדל
22/10/14 | צרכנות
גרונג כעיקרון הוא מסור שולחן מסוג ספציפי עם אופציות מסוימות שמעניקות לו יתרון גדול בניסור מקצועי ומהיר של פרגולות, עצים ועבודות דומות אחרות. הפעולה של החיתוך אותה מבצע מסור גרונג היא די פשוטה, והיא מתבצעת באמצעות להבו אשר עולה ויורד במהירות, ומנסר את החלקים שאנו רוצים שינסר, באופן מדויק.

טיפים לרכישת מסור שולחן ולשימוש נכון בו
20/10/14 | צרכנות
מסור שולחן מוצב בדר"כ מעל מיתקן קבוע ולעתים על מיתקן נייד, ומנסרים אתו באמצעות דיסק ייחודי המורכב עליו. במאמר הבא יובאו טיפים לשימוש ורכישה נכונים של מסור שולחני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI