דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות עוגות לימי הולדת של ילדכם
עוגות לימי הולדת של ילדכם
ליב אייל 21/04/09 |  צפיות: 3253

עוגת ילדים ליום הולדתם, תתאר לעיתים סרט אהוב, תוכנית טלוויזיה, דמות מצוירת אהובה... תוכל להבחין בתלבושת ענקית של עוגת יום ההולדת של הארי פוטר או כל דמות אחרת מפורסמת. עיצובי עוגות יום ההולדת שתמצא בחיפושך ב Google Images יכללו המון עוגות יום הולדת עם נושא: נסיכת יום הולדת, טירת יום הולדת, בייסבול יום הולדת, כדורגל, סוסים, טלפון סלולארי, כלבים, חתולים ....בעצם, כל דבר שילד או לסירוגין מתבגר היה אוהב. עוגות יום ההולדת הן אחד הדברים הבלתי נשכחים בקרב ילדים. ניתן למצוא אותן בכל הצורות והגדלים, עוגות אפויות ומקושטות בצורת מספר, בעל החיים/ צעצוע שהילד הכי אוהב ובראשן עומד נר. עוגות הן יותר מוצלחות לפעמים ממתנות ומהבאת ליצנים למסיבה.עוגות יום הולדת המוצלחות ביותר הן בצורות וצבעים, כך שהתינוק יוכל ליהנות ובו בזמן גם לרצות את ההורים. הרי לרוב ימי ההולדת לילדים בני שנה הם בשביל ההורים והילד מעביר את רוב זמן המסיבה בשינה.עוגות יום הולדת לילדים יכולות להיות הנאה גדולה בהכנתן. אם הנך מחפש רעיונות, כדאי לחפש דמויות/ תמונות שעלו בדמיונך או שחשבת עליהן כרעיון לעוגה ייחודית בגוגל ואז פשוט חפש אחר הוראות הכנה בספר או וידאו שיעזרו לך המאסטר עם הטכניקות הדרושות על מנת ליצור את עוגת חלומותיך.עוגות יום הולדת מעוצבות ומיוחדות מוזמנות לפחות שבועיים מראש, מכיוון שזה נעשה בהתאמה אישית לחוגג יום ההולדת. אם אתה מכין עבור ילדך את עוגת יום ההולדת , לא תיאלץ להתמודד עם בעיה זו. האמת, שאם תמצא שאתה טוב בהכנת עוגות יום הולדת מיוחדות - עד מהרה תמצא עצמך בעל עסק !!!עליך רק לזכור: עצב את עוגת יום ההולדת לפי רוח הילד ובהשראתו השתמש במתכון וקישוט העוגה שילדים אוהבים...לא משנה אם אתה מייצר עוגה עבור ילד בן שנה או עבור נער מתבגר, אתה תמצא לרעיונותיהם של ילדי יום ההולדת טובים יותר, מפני שהם משקפים את תחומי העניין והטעמים של אורח הכבוד.תוכל להיות מאד יצירתי בעוגות יום ההולדת של ילדים, זו אחת הסיבות שהופכת חגיגה זו לכזו כיפית


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליב אייל


 


מאמרים נוספים מאת ליב אייל
 
מתנות לגיל מבוגר
23/04/09 | תחביבים
מתנות פינוק
כאן החוכמה היא להזמין ולקנות את הדברים המפנקים בחיים שבדרך כלל אבא, אמא או סבא לא מרשים לעצמם, או שפשוט הם לא פנויים אף פעם להגיע להזדמנות של להזמין אותם עבור עצמם


מתנות אקסטרים
כולנו מכירים את הטרנד של מתנות מקוריות כל אחד וכל אחת רוצים להעניק לאהוב/ה שלהם מתנה ייחודית ומקורית, כיום מתנה סטנדרטית כבר אינה נחשבת וכולם מחפשים את המתנה המיוחדת והמקורית, יש מתנות רומנטיות מקוריות, יש מתנות אקולוגיות מקוריות ויש מתנות שיש בהן חוויה של אקסטרים, במאמר זה אנו נתרכז במתנות אקסטרים לגבר.

עוגות לימי הולדת של ילדכם
21/04/09 | הורות
עוגות יום ההולדת הן אחד הדברים הבלתי נשכחים בקרב ילדים. ניתן למצוא אותן בכל הצורות והגדלים, עוגות אפויות ומקושטות בצורת מספר, בעל החיים/ צעצוע שהילד הכי אוהב ובראשן עומד נר.
עוגות הן יותר מוצלחות לפעמים ממתנות ומהבאת ליצנים למסיבה


מתנות אונליין
מאמר זה מתאר את המרוץ אחר המתנה המיוחדת ליום הולדת של החבר המסוים או לאירוע שונה, סוג של ניצחון, יום נישואין או כל אירוע אחר המסמל את החברות שלך עם אותו אדם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI