דף הבית בידור ופנאי תחביבים מתנות לגיל מבוגר
מתנות לגיל מבוגר
ליב אייל 23/04/09 |  צפיות: 4948

במתנה לבן משפחה אהוב כדאי תמיד להשקיע מחשבה. לבוגרים בגילאי 50+ כדאי להקדיש מחשבה יתירה ובמיוחד כאשר מדובר בגיל עגול המסמל משהו מיוחד. ייתכן שככל שההורים מתבגרים הם לא ישושו לחגוג יום הולדת כזה...אתם תהיו שם בשבילם כדי להזכיר להם שהם תמיד יישארו צעירים. ובכל מתנה חשובה בעיקר תשומת הלב שאתם מעניקים. מחפשים מתנה מקורית לבן ה - 50? מתנה לחתונת כסף? לסבתא שהגיעה ל - 70? ומה קונים לאנשים שלכאורה יש להם הכול? מסתבר שלא חסר מה לקנות. חסר רק רעיון מדליק...מדובר באנשים שהם הורים או סבים וגם להם מגיע פרגון, תשומת לב, אהבה והשקעה. מה עוד ניתן להכין? להלן מספר הצעות: • מסגרות לתמונות - קונים מסגרת עץ ומשתוללים בעיצוב. • ייצור ועיצוב תכשיטים - לאלה עם הידיים הטובות. לחילופין, ניתן לגשת לתכשיטנית ולבקש משהו אישי בסגנון של האהובה לה אתם קונים את המתנה. • להקליט שיר יומולדת - הולכים במאורגן, כל המשפחה המורחבת, לאולפן הקלטות ומקליטים שיר אישי. ממציאים מילים ומנגינה או משאילים לחן מוכר ומלבישים עליו מילים מתאימות...את ההפקה מלווים בסרטון וידאו של כל התהליך והרי לכם מתנה מעולה שתמיד תעלה חיוכים וצחוקים בריאים. הכנתי במו ידי מתנה מושקעת מחשבה שהופקה ונעשתה על ידי הילדים או הנכדים היא מתנה שתמיד תדבר אל הסבא או האם. תמונה מיוחדת של כל בני המשפחה שתיתלה על קיר החדר בבית אבות תגרום לחיוכים מדי יום. אלבום תמונות מושקע ומקורי במיוחד עם תמונות בני המשפחה, תמונות מטיולים משותפים ועוד. מדובר במשהו אישי, וזה הדבר המרגש. מתנות של שטויות אם עדיין לא הצלחתם לקנות משהו מטריף ומקורי גם הדברים הקטנים יכולים להועיל. כריות נוי, כיסוי מיטה, מצעים, נרות, בושם, איפור, עניבה, דיסקים, תמונות, גאדג'טים, הזמנה לארוחה דשנה במסעדה אהובה...כל אלה עשויים לשמח מאוד את מי שחוגג יומולדת. גם בגיל 50, 60 ומעלה ניתן לשמח באמצעות הדברים הקטנים והפשוטים. מתנות פינוק כאן החוכמה היא להזמין ולקנות את הדברים המפנקים בחיים שבדרך כלל אבא, אמא או סבא לא מרשים לעצמם, או שפשוט הם לא פנויים אף פעם להגיע להזדמנות של להזמין אותם עבור עצמם. רעיונות למתנה לאדם יקר לכם: • מנוי למגזין יוקרתי. • מנוי לספריית די.וי.די. • מנוי כניסות למוזיאונים ותערוכות. • מנוי לאתרי החברה להגנת הטבע. • בחירת יעד תיירותי מתוך חבילות נופש המוצעות באינטרנט או בסוכנויות נסיעות. שאבא ואמא יחגגו כראוי את חתונת הכסף. מגיע להם. כמובן אם אתם מחפשים מתנה לילדים אפשר להזמין ליצנים או קוסמים. במתנות לגיל הבוגר חפשו וחשבו מה אבא או סבתא אוהבים ומעדיפים. מה התחביבים שלהם. מתנה מותאמת לתחומי העניין תשמח מאוד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליב אייל


 


מאמרים נוספים מאת ליב אייל
 
מתנות לגיל מבוגר
23/04/09 | תחביבים
מתנות פינוק
כאן החוכמה היא להזמין ולקנות את הדברים המפנקים בחיים שבדרך כלל אבא, אמא או סבא לא מרשים לעצמם, או שפשוט הם לא פנויים אף פעם להגיע להזדמנות של להזמין אותם עבור עצמם


מתנות אקסטרים
כולנו מכירים את הטרנד של מתנות מקוריות כל אחד וכל אחת רוצים להעניק לאהוב/ה שלהם מתנה ייחודית ומקורית, כיום מתנה סטנדרטית כבר אינה נחשבת וכולם מחפשים את המתנה המיוחדת והמקורית, יש מתנות רומנטיות מקוריות, יש מתנות אקולוגיות מקוריות ויש מתנות שיש בהן חוויה של אקסטרים, במאמר זה אנו נתרכז במתנות אקסטרים לגבר.

עוגות לימי הולדת של ילדכם
21/04/09 | הורות
עוגות יום ההולדת הן אחד הדברים הבלתי נשכחים בקרב ילדים. ניתן למצוא אותן בכל הצורות והגדלים, עוגות אפויות ומקושטות בצורת מספר, בעל החיים/ צעצוע שהילד הכי אוהב ובראשן עומד נר.
עוגות הן יותר מוצלחות לפעמים ממתנות ומהבאת ליצנים למסיבה


מתנות אונליין
מאמר זה מתאר את המרוץ אחר המתנה המיוחדת ליום הולדת של החבר המסוים או לאירוע שונה, סוג של ניצחון, יום נישואין או כל אירוע אחר המסמל את החברות שלך עם אותו אדם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI