דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מיחשוב ארגוני למה כל עסק חייב שירותי מחשוב?
למה כל עסק חייב שירותי מחשוב?
רותם וובז 30/06/14 |  צפיות: 12489

ההתפתחות בנושא המחשוב בעולם כולו הביאה למצב שבכל עסק היום יש לפחות מחשב אחד, אם מדבר בצלמי וידאו, או במספרה היום כל אדם משתמש במחשב לצורכי העסק שלו, גם החיים הפרטים שלנו מתועדים במחשב באמצעות תמונות או ברשתות החברתיות. אך שמדובר העסק המידע שנישמר על גבי המחשב הוא חשוב להמשך אורך חיי העסק בצורה תקינה.

לעוד מידע אודות שירותי גיבוי שונים הקיימים היום לחצו כאן.

חברות שירותי מחשוב קמו מתוך הצורך להגן על המידע של העסק במחשבים. כמו שכל עסק היום צריך מערכת הגנה נגיד פריצות של גנבים הכוללת אזעקה ושמירה. כל גם המידע שעל גבי המחשבים בעסק צריך הגנה מפני פריצות והחדרת וירוסים לצורך ריגול תעשייתי. כחלק ממערך שירותי מחשוב לעסקים מציעות החברות חבילות של פתרונות מחשוב המותאמות לצרכים של העסק. לדוגמא: ניקח לצורך העניין די ג'יי שעובד באירועים ובברים. הדי ג'יי מכין סטים של מוזיקה מראש לאירוע מסוים או לבר מסוים. אם מדובר בחתונה סביר להניח שהוא ישב עם הזוג לפני והם אמרו לו איזה סוג מוזיקה הם מעדיפים באירוע ואם יש שירים ספציפיים לחופה או לריקוד הסלואו. הכל רשום לו על גבי המחשב ושמור בקבצי מוזיקה שהוא הכין. אם אותו די ג'יי יאבד את המחשב או תהיה בו תקלה כלשהי שגרום נזק למידע שבו הרי שהוא מסכן את עבודתו מול הלקוחות, וכן את המוניטין שלו בתחום.

לכן חברות של שירותי מחשוב חשבו על פתרון של גיבוי בענן, בגיבוי נעשה על ידי שרתים חיצונים בין 2-3 שרתים, החומר מוצפן ומקודד ורק אדם בעל הרשאות וסיסמא יכול להיכנס למידע ולחמורים המגובים. הגיבוי נעשה באופן אוטומטי. כל שלא צריך מכשור יקר ומסרבל. רק לעדכן כל פעם שיש מידע חדש.

פתרונות מחשוב מורכבים משני אופנים, חומרה ותוכנה. כאשר החברות למעשה מעבירות הדרכה מסודרת לכל מנהלי הארגון לגבי תפעול נכון, ואבטחת מידע בארגון, מעבר לכך יש תמיכה 24 שעות, ניתן לפתור את רוב התקלות בצורה טלפונית על ידי תומך מקצועי שמתחבר אך המחשב שלנו און ליין, בזמן השיחה ובודק את מקור הבעיה.

כמו כן חברות שירותי מחשוב מעניקים לווי לרכישת חומרה ותוכנה לעסק וכמובן רישיונות מתאימים לתוכנות.

לכל השירותים המוצעים היום בתחום שירותי מחשוב לעסקים בקרו באתר החברה complit שירותי מחשוב לעסקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם וובז


 


מאמרים נוספים מאת רותם וובז
 
אימון כושר אישי לנשים בהריון
הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית חשובה תמיד לאורך כל שנות חיינו, אך במיוחד לנשים בהריון. בזמן הריון הגוף שלנו משתנה, התגובות משתנות, ההורמונים משתוללים, והרצון שלנו לאכול גובר.

טיפים חשובים לרכישת קלנועית
16/09/14 | רכב
קלנועית הינה רכב ממונע, הפועל על מצבר (סוללה), ובטיחותי מאוד יחסית לאופניים או כיסא גלגלים חשמלי. הקלות של הגעה ממקום למקום בעזרת כלי הרכב הקטן אל במאוד יציב משנה חיים של אוכלוסיות שלמות של קשישים או בעלי מוגבלות פיזיות

טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
06/08/14 | חתונות
אין ספק שהצעת נישואין הוא רגע קסום ומרגש לשני הצדדים, אפילו גברים שאינם מפגינים רגשות בציבור יתרגשו במעמד הצעת הנישואין, והסיבה לכך היא ברורה. הם עומדים להציע לבת הזוג לחלוק את שארית החיים יחד.

איתור תקלה במצבר לרכב
30/07/14 | רכב
המצבר מהווה את ליבו של הרכב, הוא האחראי לספק חשמל עבור ההתנעה ועבור כל רכיבי החשמל האחרים. מצבר הוא חלק מרכזי בכל רכב, מאופנוע ועד משאית או אוטובוס.

טבעת אירוסין הדרך הנכונה לשם
שוק הרווקים והרווקות הפך להיות קשה יותר, בעל חוקי משחק שונים מאשר בעבר, וגם מוצף הרבה יותר משנים קודמות

טבעות אירוסין היופי שמעבר
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא מרגשת, אך בניגוד לדעה הרווחת לא מדובר באקט ספונטני אלא ברגע שחייב להיות מתכונן מראש בקפידה.

לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
יש לא מעט סיבות לחששות ברכישת טבעת אירוסין, אחת מהן היא סיבה כלכלית. המחשבה שמדובר בטבעת מאוד יקרה אינה נכונה לגמרי.

רוצה טבעת אירוסין כמו בסרטים
רוב הנשים שנמצאות הזוגיות מחכות לרגע המיוחל בו בן הזוג יכרע על הברך ויציע להן נישואים. אבל לא תמיד הרגע הזה מגיע, ויש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן במערכת יחסים ארוכה ובלי טבעת אירוסין.

בלונים לאירועים הטרנד החם
תחום האירועים מתנה ומתפתח כל הזמן יש לא מעט רעיונות מקוריים שתפקידם להרים את האירוע ולגרום לאורחים ולמארחים חגיגה מושלמת.

מזרונים מה חשוב לדעת עליהם
08/07/14 | אדריכלות
להלן עובדה חשובה: שליש מחייו של כל אדם הם בשינה, לכן אם תוחלת החיים המקסימלית של בני האדם יום היא 100 שנים אז יותר מארבעים שנים הם תחת מצב שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI