דף הבית עסקים נדל"ן הערכת שווי דירה
הערכת שווי דירה
maxfridman 03/07/14 |  צפיות: 3422

הערכת שווי דירה

הערכת שווי דירה נדרשת בסיטואציות רבות בחיי אדם. המצב הקלאסי בו יש צורך בבדיקת שווי דירה הוא כאשר רוכשים דירה או מוכרים אותה. אך יש מצבים שונים נוספים שנדרשת הערכת שווי דירה. כמו למשל כאשר עושים פירוק שיתוף במקרקעין עקב גירושין או לאחר ירושה. יש צורך בתהליך של בדיקת שווי הדירה כדי לבצע שיפוי בין הצדדים על חלקים בתוך שווי דירה.

1. הערכת שווי דירה תלויה בהיבטים רבים. יש גורמים המעלים את ערך הנכס וגורמים אשר מפחיתים בערך הנכס כמו למשל אם יש אחוזי בניה נוספים בנכס, האם יש חריגות בניה בנכס, איזה פוטנציאל יש לדירה, האם תוכלו להרחיב את הדירה, מה מצבה מבחינת תפעול כול מרכיביה, יש גם היבטים משפטיים שמשפיעים על ערך של דירה כמו שעבודים והערות אזהרה.

2.יש מפגעים בשטח שמשפיעים על שווי דירה כמו למשל אנטנה סולארית, זיהום אויר ועוד. הסביבה הנדל"נית גם היא משפיעה על הערכת שווי דירה, בכמה נמכרות דירות בסביבה האם זה אזור בפיתוח האם ערך הדירות עולה ועד כמה ערך הדירות עולה באזור וכך עוד שיקולים רבים.

3. חשוב בזמן רכישת דירה לפנות אל שמאי מקרקעין מוסמך מנוסה ובכיר שיכול להראות לכם את השיווי הממשי של הנכס גם שלא ביחס למחירו בשוק ולהצביע על גורמים שיסייעו לכם ברמת המשא ומתן להשיג מחיר טוב יותר על הנכס.

4.גם אם טרם החלטתם באופן סופי האם לרכוש דירה מסוימת או לא בדיקת שווי דירה תיתן לכם כלים להחליט לגבי כדאות רכישת הדירה. בדיקת שיווי דירה על ידי שמאי מוסמך ומנוסה היא נכונה וחכמה בין אם אתם חברת השקעות בנדל"ן שרוכשת עשרות דירות אך גם אם אתם אדם פרטי שמחפש דירה למגורים או דירה להשקעה וחשוב לו לשמוע מבעל מקצוע הערכת שיווי דירה מקצועית ומבוססת.

5.פניה אל שמאי מקרקעין כמו חברת אחיקם ביתן ושות' בע"מ הצילה רוכשים ומוכרים רבים מעסקאות לא משתלמות או הובילה אותם אל עסקאות שהניבו רווחים יפים והוכיחו עצמם כהשקעה חכמה לאורך זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 maxfridman


 


מאמרים נוספים מאת maxfridman
 
ריהוט משרדי
02/02/16 | ריהוט
אי שם בשנות התשעים כאשר מחשבים כבשו יותר ויותר את עמדות העבודה הן במשרדים והן בבית, החלו חברות אשר ייצרו ושיווק ריהוט משרדי להתאים את עצמן למציאות החדשה וכך נוצרה עמדת עבודה אורגונומית.

הערכת שווי דירה
03/07/14 | נדל"ן
הערכת שווי דירה נדרשת בסיטואציות רבות בחיי אדם. המצב הקלאסי בו יש צורך בבדיקת שווי דירה הוא כאשר רוכשים דירה או מוכרים אותה. אך יש מצבים שונים נוספים שנדרשת הערכת שווי דירה.

חופשה בדרום
הגיע הזמן שלכם לצאת לחופשה , כול מה שנותר הוא לקבל את ההחלטה מתי ולאן יוצאים על מנת לנפוש , חופשה בדרום היא אחת האופציות היותר מוצלחות מכול האפשרויות הקיימות, שני האתרים המרכזיים לנופש בדרום הוא כאמור אילת וים המלח , ללא ספק שים המלח הוא אתר מאוד אטרקטיבי על מנת לנפוש את הנופש המושלם .

כל מה שרציתם לדעת בנושא קוסמטיקה
עולם היופי והקוסמטיקה הוא עולם מרתק ומופלא וזו הסיבה שהכמות אנשים שעובדים בתחום היא גדולה כל כך. מאז ומעולם היה ליופי חשיבות רבה, ובכל מקום תוכלו למצאו בכל הגילאים ומכל המינים אנשים שנמצאים במכוני יופי רבים במטרה להיראות טוב יותר, כדאי להרגיש עם עצמם ועם הסביבה שלהם יותר טוב. אם אתם מתחברים לעולם היופי והקוסמטיקה וחושבים שיש לכם כישרון טבעי, ואת מה שדרוש על מנת להצליח בתחום כל שעליכם לעשות הוא לעבור קורס קוסמטיקה על מנת שתקבלו תעודת הסמכה ותתחילו לעבוד בתחום שאותו אתם כל כך אוהבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI