דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ריהוט משרדי
ריהוט משרדי
maxfridman 02/02/16 |  צפיות: 2812

אי שם בשנות התשעים כאשר מחשבים כבשו יותר ויותר את עמדות העבודה הן במשרדים והן בבית, החלו חברות אשר ייצרו ושיווק ריהוט משרדי להתאים את עצמן למציאות החדשה וכך נוצרה עמדת עבודה אורגונומית.

הרעיון של עמדת עבודה אורגונומית הוא, בסיס אחד שיהווה מקום לכל אביזרי המחשב. מדובר על שולחן בו יש מקום הן למסך, הן למקלדת, הן למארז וכן לעכבר ולרמקולים. אך העיקרון הוא שהעמדה לא תופסת הרבה מקום. כיצד זה אפשרי? המסך נמצא למעשה על זרוע מיוחדת אשר מתכווננת לפי הצורך, בנוסף המקלדת יכולה להיות גם על זרוע משלה או לחילופין במגירה נשלפת מתחת לשולחן, המארז ניתן להציב בתוך ארגז מיוחד שמגיע במקום או ביחד עם מגירות. וכך למעשה השולחן מאפשר לנו להשתמש בו בצורה חלקה מצד אחד ומצד שני הוא מאפשר לנו להציב את המחשב בצורה נוחה בלי שיפריע לנו לעבוד.

חשוב לומר בהקשר זה כמה דברים, ראשית, גם היום כשיותר ויותר אנשים עוברים להשתמש במחשבים ניידים, עדיין יש חשיבות לשימוש בעמדת עבודה אורגונומית ולו מהסיבה הפשוטה, שבמקומות רבים אי אפשר להשתמש במחשבים ניידים אלא רק במחשבים נייחים ומכאן שאין ברירה אלא להשתמש בעמדות מסוג זה. שנית, ריהוט משרדי, כמו ריהוט לבית, מתאים את עצמו למציאות המשתנה, כלומר הוא מתאים את עצמו לשינויים שחלים עם הזמן, על כן אנחנו יכולים לראות עמדות עבודה שמותאמות למכשור אלקטרוני מסוגים שונים, זו הסיבה שנוצרו מלכתחילה עמדות עבודה אורגונמיות וכן זו הסיבה שעם השנים הן השתנות בהתאם לצרכים שלנו.

נקודה נוספת שיש לזכור, עמדת עבודה אורגונומית מיועדת לא רק על מנת שהמחשב יעמוד בצורה כזו או אחרת אלא יתרה מזו, העמדה מותאמת לעמידה או ישיבה נוחה ובריאה, כזו שלא תיפגע בגב שלנו ותאפשר לנו לעבוד במשך שעות רבות. לרוב עמדה שכזו מותאמת לעמידה, ואז אנחנו לא צריכים לשבת כל היום, אנחנו יכולים לנוע בזמן שאנחנו עובדים, זה יעזור לנו לשחרר את הגב ולהרגיש הרבה יותר נוח וחופשיים.

 

לסיום, אם אתם מחפשים חברה אשר מייצרת ומשווקת ריהוט משרדי כולל עמדות עבודה אורגונומיות זה הזמן לפנות לסופר דסק, חנות אשר מציעה ריהוט משרדי של מיטב היצרנים בארץ ובעולם. צוות המקום ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולעזור לכם למצוא את עמדות העבודה שמתאימות לצרכים שלכם. תפנו עוד היום וקבלו הצעת מחיר ייחודית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 maxfridman


 


מאמרים נוספים מאת maxfridman
 
ריהוט משרדי
02/02/16 | ריהוט
אי שם בשנות התשעים כאשר מחשבים כבשו יותר ויותר את עמדות העבודה הן במשרדים והן בבית, החלו חברות אשר ייצרו ושיווק ריהוט משרדי להתאים את עצמן למציאות החדשה וכך נוצרה עמדת עבודה אורגונומית.

הערכת שווי דירה
03/07/14 | נדל"ן
הערכת שווי דירה נדרשת בסיטואציות רבות בחיי אדם. המצב הקלאסי בו יש צורך בבדיקת שווי דירה הוא כאשר רוכשים דירה או מוכרים אותה. אך יש מצבים שונים נוספים שנדרשת הערכת שווי דירה.

חופשה בדרום
הגיע הזמן שלכם לצאת לחופשה , כול מה שנותר הוא לקבל את ההחלטה מתי ולאן יוצאים על מנת לנפוש , חופשה בדרום היא אחת האופציות היותר מוצלחות מכול האפשרויות הקיימות, שני האתרים המרכזיים לנופש בדרום הוא כאמור אילת וים המלח , ללא ספק שים המלח הוא אתר מאוד אטרקטיבי על מנת לנפוש את הנופש המושלם .

כל מה שרציתם לדעת בנושא קוסמטיקה
עולם היופי והקוסמטיקה הוא עולם מרתק ומופלא וזו הסיבה שהכמות אנשים שעובדים בתחום היא גדולה כל כך. מאז ומעולם היה ליופי חשיבות רבה, ובכל מקום תוכלו למצאו בכל הגילאים ומכל המינים אנשים שנמצאים במכוני יופי רבים במטרה להיראות טוב יותר, כדאי להרגיש עם עצמם ועם הסביבה שלהם יותר טוב. אם אתם מתחברים לעולם היופי והקוסמטיקה וחושבים שיש לכם כישרון טבעי, ואת מה שדרוש על מנת להצליח בתחום כל שעליכם לעשות הוא לעבור קורס קוסמטיקה על מנת שתקבלו תעודת הסמכה ותתחילו לעבוד בתחום שאותו אתם כל כך אוהבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI