דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל magic jack – ניהול חכם של שיחות בינלאומיות בחינם
magic jack – ניהול חכם של שיחות בינלאומיות בחינם
roy vaknin 03/07/14 |  צפיות: 3692

על אף שעלויות התקשורת צנחו בצורה משמעותית במהלך העשור האחרון, עלות התקשורת עדיין נקבעת על פי שני פרמטרים מרכזיים: מרחק וזמן. כיום, עלות התקשורת המקומית נקבעת על פי זמן בלבד, ואנו משלמים עבור שיחות טלפון בהתאם להיקף הזמן שאנו משוחחים. בעבר, היה זה גם המרחק שהשפיע מאוד על עלות התקשורת כשיחה מאזור חיוג 02 לאזור חיוג 03 או 04, עלתה יותר מאשר שיחה מקומית באותו אזור החיוג. בעולם שיחות בינלאומיות שני המשתנים הללו עדיין תקפים כבעבר, אף אם רמת המחיר הכללית ירדה בצורה משמעותית.

המסלול שעושה שיחת טלפון טיפוסית מנקודה לנקודה

כשבוחנים את מסלול שיחת הטלפון, החיבור בין שני טלפונים יכול להתבצע בנקודות הקצה בלבד, כשהתווך יכול להיות מאוד כללי, כללי כמו אינטרנט. כך למשל, אם אתם מעוניינים לשוחח עם חבר בארצות הברית, עליכם להגיע למרכזיית הטלפונים המקומית, ומשם להגיע לארצות הברית, למרכזיה המתאימה, וממנה אל החבר שלכם. את יצירת הקישוריות בתווך שבין המרכזיה שלכם למרכזיה של החברה אפשר לעשות בכל דרך שהיא, ואין צורך למתוח כבל בין כל מרכזיה לכל מרכזיה.

שילוב חכם בין טלפון ואינטרנט

אפליקציית magic jack לוקחת את ההבנה הזאת צעד אחד קדימה, ומאפשרת לכם לבצע שיחות טלפון בינלאומיות בחינם לחלוטין, וזאת תוך השענות על אופן הפעולה של שוקי התקשורת כיום. את החיבור מהנקודה בה אתם נמצאים ועד המרכזיה בארצות הברית אפשר לעשות באמצעות האינטרנט על סמך טכנולוגיית קול על גבי האינטרנט הנקראת VOIP. את התקשורת בין המרכזיה בארצות הברית ובין החבר שלכם שם, אפשר לעשות דרך קווי הטלפון הרגילים, שהרי קבלת שיחה גם כך אינה כרוכה בתשלום.

לדבר בחינם כמה שרוצים, עם מי שרוצים, מתי שרוצים

בנוסף לכך, מאחר והתקשורת בקצה השני מתבצעת באמצעות קווי טלפון רגילים, החבר שלכם לא חייב להתקין את אפליקציית magic jack לצורך קבלת השיחה. אתם, כמבצעי השיחה מתקינים את האפליקציה על גבי הטלפון שלכם, ומכאן אתם יכולים לבצע שיחות טלפון חינמיות לכל העולם, ולדבר כמה זמן שתרצו, מתי שתרצו מבלי לשלם על כך. בשלב ראשון, פעילה האפליקציה לשיחות לארצות הברית וקנדה, וניתן להרחיב את מגוון היעדים באמצעות שדרוג האפליקציה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 roy vaknin


 


מאמרים נוספים מאת roy vaknin
 
אפליקציית מג'יק ג'ק לביצוע שיחות חינם
האינטרנט משמש ככלי רב עוצמה בתחומים רבים כמו: פרסום, העברת מידע, תקשורת ועוד. יכולתו בשימוש כאמצעי תקשורת מעולה נותנת לרבים אפשרות להתקשר לאנשים שונים כל העת.

חיוג לחו"ל עם מג'יק ג'ק
פעמים רבות אנו חוזרים מחו"ל ומגלים להפתעתנו כי החודש חשבון הטלפון גבוה במיוחד. כמובן שאותו עיקרון עובד גם הפוך- פעמים רבות הקרובים שלנו טסים לחו"ל ובכדי לשמור אתם על קשר אנו מחייגים, מדברים ובסוף החודש מקבלים חיוב גבוה שלא תמיד ציפינו לו.

ארבע טעויות נפוצות בנוגע לשיחות לחו"ל
על אף ההתקדמות הרבה בתקופה האחרונה בכל הקשור לעריכת שיחות לחו"ל, אנחנו שומעים שוב ושוב על טעויות מוזרות של אנשים בנושא זה.

רישום לאירועים יכול להתבצע היום בצורה אחרת
העולם של היום אינו עומד במקום והוא מציע מגוון רחב של יכולות מדויקות ומתקדמות הרבה יותר בשנים האחרונות.

כיצד ניתן לבצע שיחות חינם לחו"ל?
אנחנו חיים בתקופה בה אנחנו זוכים לאין ספור שירותים ב"חינם", אך בפועל שום דבר לא באמת ניתן לנו בחינם. כאשר אתם גולשים באתר חדשות בחינם, אתם משלמים עבור הגלישה בכך שאתם נחשפים לאין ספור פרסומות, ובשורה התחתונה יש השלכות לחשיפה ארוכה ותדירה זו לפרסומות. הפרסומות גורמות לכם לקנות יותר מוצרים, ואף להעלות את רמת המוכנות שלכם לשלם יותר, כך שבסופו של דבר אתם משלמים על הגלישה באתר החדשות, בצורות אחרות.

חיוג לחול באמצעות האינטרנט
חיוג לחול באמצעות האינטרנט הוא ביטוי שאין לו שום ביסוס במציאות. להבדיל ממה שאנחנו נוטים לחשוב, התקשורת הבינלאומית באינטרנט מתבצעת כולה באמצעות תוכנות המבוססות על אנשי קשר ולא על חיוג.

magicJack לנצל את האינטרנט עד תום
אין ספור אנשים טוענים יותר ויותר, שאנחנו חיים בעידן בו בני אדם לא מדברים זה עם זה, אבל המציאות מראה שככל שעובר יותר הזמן, הוצאות התקשורת שלנו דווקא עולות, והן עולות כי אנחנו מתקשרים יותר בטלפון, שולחים יותר דואר אלקטרוני, מדברים יותר באפליקציות שיחות מיידיות במחשב ובסמארטפון ועושים עוד מגוון של פעולות המיועדות לסייע לנו לתקשר עם העולם, בין אם מדובר בטלוויזיה בכבלים, ובין אם מדובר בתשתיות אינטרנט טובות ומהירות יותר.

magic jack – ניהול חכם של שיחות בינלאומיות בחינם
על אף שעלויות התקשורת צנחו בצורה משמעותית במהלך העשור האחרון, עלות התקשורת עדיין נקבעת על פי שני פרמטרים מרכזיים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI