דף הבית עסקים עסקים - אחר חיוג לחול באמצעות האינטרנט
חיוג לחול באמצעות האינטרנט
roy vaknin 03/07/14 |  צפיות: 3520

חיוג לחול באמצעות האינטרנט הוא ביטוי שאין לו שום ביסוס במציאות. להבדיל ממה שאנחנו נוטים לחשוב, התקשורת הבינלאומית באינטרנט מתבצעת כולה באמצעות תוכנות המבוססות על אנשי קשר ולא על חיוג. זאת אומרת, שעל מנת ליצור קשר עם אדם בחול, עליכם לוודא שיש לו את התוכנה בה אתם רוצים להשתמש, עליכם למצוא אותו באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שלו ולהוסיף אותו לאנשי הקשר שלכם, ולאחר מכן תוכלו ליצור איתו קשר מתוך רשימת אנשי הקשר שלכם, אך ההתקשרות עצמה אינה מתבצעת על ידי חיוג.

אפליקציה חדשה שעושה מהפכה אמיתית

כל זה היה נכון עד לאחרונה, עם יציאתה של אפליקציה חדשה הנקראת magic jack. אפליקציה זו מאפשרת לכם ליהנות מהמאפיין החינמי של האינטרנט, אך לבצע את השיחה בצורה המסורתית קרי, באמצעות חיוג לחול. כל שעליכם לעשות הוא להתקין את האפליקציה ולהתחיל לדבר. אין צורך בהרשמה כמנוי, אין צורך באיתור אנשים והוספתם כאנשי קשר, ואין צורך להזין פרטי כרטיס אשראי, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שאין צורך באפליקציה לצורך קבלת שיחה, אלא רק לצורך הוצאתה. זאת אומרת, שבאמצעות האפליקציה תוכלו להתקשר לכל טלפון בארצות הברית ובקנדה, מעצם זה שהאפליקציה מותקנת אצלכם, בלי שום קשר למה שקורה אצל האדם המקבל את השיחה.

שילוב תשתיות אינטרנט וטלפוניה

אפליקציה זו מאפשר לראשונה לבצע חיוג לחול על ידי שילוב של תשתיות האינטרנט והטלפוניה בצורה חכמה, כך שאת הוצאת השיחה מבצעים באמצעות האינטרנט המאפשר את הגעת השיחה עד למדינת היעד אליה מתקשרים, ומאותה נקודה, מנותבת השיחה דרך מרכזיית טלפון רגילה אל הטלפון של מקבל השיחה. העברת שיחה באמצעות האינטרנט אינה עולה כסף, וקבלת שיחה לבטח אינה עולה כסף, ולכן בצורה זו, ניתן לבצע שיחות ליעדים שונים ומגוונים בחול תוך ניצול היתרונות של כל פלטפורמה.

מורידים, מתקינים ומתחילים לדבר בתוך דקות ספורות

במסגרת האפליקציה החינמית ניתן להתחיל לדבר עם ארצות הברית וקנדה באופן מיידי ובחינם, מבלי שום פעולה נוספת. אם אתם מעוניינים לשוחח עם יעדים אחרים בעולם, או שאתם מעוניינים לרכוש קו טלפון מקומי בארצות הברית, אליו יוכלו להתקשר אליכם מקומיים, והשיחה תועבר אליכם לטלפון בישראל, תוכלו לשדרג את האפליקציה לגרסה המתקדמת שלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 roy vaknin


 


מאמרים נוספים מאת roy vaknin
 
אפליקציית מג'יק ג'ק לביצוע שיחות חינם
האינטרנט משמש ככלי רב עוצמה בתחומים רבים כמו: פרסום, העברת מידע, תקשורת ועוד. יכולתו בשימוש כאמצעי תקשורת מעולה נותנת לרבים אפשרות להתקשר לאנשים שונים כל העת.

חיוג לחו"ל עם מג'יק ג'ק
פעמים רבות אנו חוזרים מחו"ל ומגלים להפתעתנו כי החודש חשבון הטלפון גבוה במיוחד. כמובן שאותו עיקרון עובד גם הפוך- פעמים רבות הקרובים שלנו טסים לחו"ל ובכדי לשמור אתם על קשר אנו מחייגים, מדברים ובסוף החודש מקבלים חיוב גבוה שלא תמיד ציפינו לו.

ארבע טעויות נפוצות בנוגע לשיחות לחו"ל
על אף ההתקדמות הרבה בתקופה האחרונה בכל הקשור לעריכת שיחות לחו"ל, אנחנו שומעים שוב ושוב על טעויות מוזרות של אנשים בנושא זה.

רישום לאירועים יכול להתבצע היום בצורה אחרת
העולם של היום אינו עומד במקום והוא מציע מגוון רחב של יכולות מדויקות ומתקדמות הרבה יותר בשנים האחרונות.

כיצד ניתן לבצע שיחות חינם לחו"ל?
אנחנו חיים בתקופה בה אנחנו זוכים לאין ספור שירותים ב"חינם", אך בפועל שום דבר לא באמת ניתן לנו בחינם. כאשר אתם גולשים באתר חדשות בחינם, אתם משלמים עבור הגלישה בכך שאתם נחשפים לאין ספור פרסומות, ובשורה התחתונה יש השלכות לחשיפה ארוכה ותדירה זו לפרסומות. הפרסומות גורמות לכם לקנות יותר מוצרים, ואף להעלות את רמת המוכנות שלכם לשלם יותר, כך שבסופו של דבר אתם משלמים על הגלישה באתר החדשות, בצורות אחרות.

חיוג לחול באמצעות האינטרנט
חיוג לחול באמצעות האינטרנט הוא ביטוי שאין לו שום ביסוס במציאות. להבדיל ממה שאנחנו נוטים לחשוב, התקשורת הבינלאומית באינטרנט מתבצעת כולה באמצעות תוכנות המבוססות על אנשי קשר ולא על חיוג.

magicJack לנצל את האינטרנט עד תום
אין ספור אנשים טוענים יותר ויותר, שאנחנו חיים בעידן בו בני אדם לא מדברים זה עם זה, אבל המציאות מראה שככל שעובר יותר הזמן, הוצאות התקשורת שלנו דווקא עולות, והן עולות כי אנחנו מתקשרים יותר בטלפון, שולחים יותר דואר אלקטרוני, מדברים יותר באפליקציות שיחות מיידיות במחשב ובסמארטפון ועושים עוד מגוון של פעולות המיועדות לסייע לנו לתקשר עם העולם, בין אם מדובר בטלוויזיה בכבלים, ובין אם מדובר בתשתיות אינטרנט טובות ומהירות יותר.

magic jack – ניהול חכם של שיחות בינלאומיות בחינם
על אף שעלויות התקשורת צנחו בצורה משמעותית במהלך העשור האחרון, עלות התקשורת עדיין נקבעת על פי שני פרמטרים מרכזיים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI