דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג טבעת אירוסין וקשר רציני.
טבעת אירוסין וקשר רציני.
רותם וובז 07/07/14 |  צפיות: 12874

כמעט כל רווקה שתשאל תגיד שהיא מחפשת קשר רציני, אבל איך אפשר להגדיר קשר רציני?

כל אדם גבר או אישה רוצה זוגיות בחיים שלו, מישהו שאפשר לסמוך עליו שיהיה שם ברגעים הקשים אבל גם ישמח איתך ברגעים המאושרים.

היום שתחום ההיכרויות כל כך מפותח ויש כל כך הרבה פלטפורמות שאפשר דרכן להכיר אנשים, השפע גרם לחוסר, חוסר במציאת קשר זוגי מחייב לאורך זמן מסוג הקשרים שמתפתחים להצעת נישואין טבעת אירוסין, חתונה וילדים.

אתה מחפש קשר רציני?

אחת השאלות הראשונות שנשים שאלות גבר זה האם הוא מחפש קשר רציני. ולא משנה מה תהיה התשובה, המציאות מלמדת שאם יש עניין מהתחלה, כבוד הדדי ותקשורת טובה זה יתפתח לקשר זוגי ארוך. ואם אין את האלמנטים הנ"ל לא יפתח כאן שום סוג של קשר.

לכן השאלה הבנאלית הזו לא מפיקה שום תועלת.

נשים (לרוב) מחפשות (או לפחות כך הן אומרות) קשר זוגי שיוביל לחתונה, הן מצפות לפגוש את האחד שבזמן הנכון יעניק להן טבעת אירוסין קלאסית, כמו בסרטים.

גברים (לרוב), לעומת זאת, מחפשים קרבה בלי הגדרות, בלי יותר מדיי הסתכלות על העתיד, אם טוב נשארים אם פחות טוב עדיין נשארים, אם גרוע הולכים. אבל גברים אינם חולמים על טבעות אירוסין וחתונות, הצעד הזה מגיע מתוך בשלות במערכת היחסים.

איך את יכולה לדעת אם הוא רציני או לא?

אם הוא יוזם שיחות טלפון, פגישות, באופן יומיומי בחודש הראשון, אז הוא בעניין, מכאן ועד חתונה הדרך ארוכה. אבל קשר אמיתי הוא קשר שזורם, שלא נתקע, שלא צריך לחשוש להתקשר, או להגיד משהו, שיגרום לצד השני להעלם. קשר שמבוסס על אמת ולא על העמדת פנים הוא קשר שיצליח.

כלומר אם כבר בשבועיים הראשונים את שמה לב לנטייה לא לחזור אליך, או ניסיונות של התחמקות מלהיפגש איתך, תחתכי זה לא יוביל שלום מקום, זאת לא אשמתך הוא פשוט לא הטיפוס הנכון.

הניסיונות של שינוי האופי שלך על מנת להתאים את עצמך למערכת יחסים יגרמו לסיום מערכת היחסים, הרי כמה זמן אפשר להעמיד פנים, וגרמת לו לאהוב טיפוס מסוים שהצגת אותו כעצמך ברגע שתחשפי את פניך האמתיות כבר יהיה מאוחר מדי, והן לא יתקבלו בברכה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם וובז


 


מאמרים נוספים מאת רותם וובז
 
אימון כושר אישי לנשים בהריון
הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית חשובה תמיד לאורך כל שנות חיינו, אך במיוחד לנשים בהריון. בזמן הריון הגוף שלנו משתנה, התגובות משתנות, ההורמונים משתוללים, והרצון שלנו לאכול גובר.

טיפים חשובים לרכישת קלנועית
16/09/14 | רכב
קלנועית הינה רכב ממונע, הפועל על מצבר (סוללה), ובטיחותי מאוד יחסית לאופניים או כיסא גלגלים חשמלי. הקלות של הגעה ממקום למקום בעזרת כלי הרכב הקטן אל במאוד יציב משנה חיים של אוכלוסיות שלמות של קשישים או בעלי מוגבלות פיזיות

טבעות אירוסין במראה יוקרתי במחיר זול
06/08/14 | חתונות
אין ספק שהצעת נישואין הוא רגע קסום ומרגש לשני הצדדים, אפילו גברים שאינם מפגינים רגשות בציבור יתרגשו במעמד הצעת הנישואין, והסיבה לכך היא ברורה. הם עומדים להציע לבת הזוג לחלוק את שארית החיים יחד.

איתור תקלה במצבר לרכב
30/07/14 | רכב
המצבר מהווה את ליבו של הרכב, הוא האחראי לספק חשמל עבור ההתנעה ועבור כל רכיבי החשמל האחרים. מצבר הוא חלק מרכזי בכל רכב, מאופנוע ועד משאית או אוטובוס.

טבעת אירוסין הדרך הנכונה לשם
שוק הרווקים והרווקות הפך להיות קשה יותר, בעל חוקי משחק שונים מאשר בעבר, וגם מוצף הרבה יותר משנים קודמות

טבעות אירוסין היופי שמעבר
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא מרגשת, אך בניגוד לדעה הרווחת לא מדובר באקט ספונטני אלא ברגע שחייב להיות מתכונן מראש בקפידה.

לא חייבים לרוקן חסכונות בשביל טבעת אירוסין
יש לא מעט סיבות לחששות ברכישת טבעת אירוסין, אחת מהן היא סיבה כלכלית. המחשבה שמדובר בטבעת מאוד יקרה אינה נכונה לגמרי.

רוצה טבעת אירוסין כמו בסרטים
רוב הנשים שנמצאות הזוגיות מחכות לרגע המיוחל בו בן הזוג יכרע על הברך ויציע להן נישואים. אבל לא תמיד הרגע הזה מגיע, ויש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן במערכת יחסים ארוכה ובלי טבעת אירוסין.

בלונים לאירועים הטרנד החם
תחום האירועים מתנה ומתפתח כל הזמן יש לא מעט רעיונות מקוריים שתפקידם להרים את האירוע ולגרום לאורחים ולמארחים חגיגה מושלמת.

מזרונים מה חשוב לדעת עליהם
08/07/14 | אדריכלות
להלן עובדה חשובה: שליש מחייו של כל אדם הם בשינה, לכן אם תוחלת החיים המקסימלית של בני האדם יום היא 100 שנים אז יותר מארבעים שנים הם תחת מצב שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI