דף הבית בניין ואחזקה ריהוט חדרי ילדים ונוער
חדרי ילדים ונוער
איקי 13/07/14 |  צפיות: 3083

חדרי ילדים ונוער הציבו ומציבים אתגרים רבים להורים רבים האוהבים את ילדיהם ורוצים להעניק להם את סביבת המחייה הטובה והנוחה ביותר, גם כאשר המשפחה גדלה מהר יותר מהדירה, וגם כאשר הילדים גדלים ומשתנים מהר יותר מהיכולת הכלכלית של ההורים. כל הורה רוצה להעניק לילד שלו את תנאי המחייה הטובים ביותר, שיאפשרו לו לחוות את הילדות בצורה מהנה ומעשירה, ולבנות את הבסיס והתשתית שישפיעו עליו לאורך כל חייו. בהקשר זה, המינימום הנדרש לילד הוא מיטה נוחה לישון עליה, ארון בגדים מרווח ומסודר, שולחן כתיבה מרווח, שולחן מחשב וספריית ספרים ומשחקים.

מבחר פריטי ריהוט שאפשר למצוא בכל חדר ילדים ונוער

מעבר למינימום זה, אפשר להעניק לילד גם סביבה נעימה עם שטיח ווילון צבעוניים עם דמויות מסרטים מצויירים, מזגן שמעניק טמפרטורה אופטימלית גם בחורף ובגם בקיץ, וגם עיצוב כולל של החדר שפשוט יוצר אווירה טובה ותומכת, ומעודדת את הילד לבלות בחדרו, ולעשות את הדברים שילדים אוהבים לעשות. מגוון הפריטים והאפשרויות העומדות בפניכם היום, כדי לתכנן ולבנות את חדרי הילדים והנוער הטובים ביותר עבור ילדכם, הוא בלתי מוגבל. מיטות יחיד ומיטות קומותיים במגוון גדלים וממגוון חומרים ועיצובים, מזרנים איכותיים לתמיכה בגב הילד, ארונות בגדים חכמים ומרווחים, תאי אחסון מודולריים, ספריות להרכבה עצמית, שולחנות מחשב המשמשים גם כשולחנות כתיבה ועוד שורה של פריטי ריהוט בסיסיים במגוון רחב של רמות איכות, מחירים ומאפיינים המתאימים לכל אחד על פי צרכיו ויכולותיו.

פריטים חיוניים המתפקדים גם כפריטי עיצוב

בנוסף לכך, מגוון רחב של פריטים שעלולים להיחשב כפריטי עיצוב, אך בפועל פריטים פונקציונליים מאוד כמו וילון צבעוני שחוסם את אור השמש לכל אורך שעות אחר הצהריים בהן מבלה הילד בחדרו, שטיח צבעוני שמאפשר לילד לשחק על הרצפה גם בחורף, ללכת יחף ולהרגיש חופשי, מזגן קטן שיוצר טמפרטורה מבוקרת ומאפשר לילד להתרכז בפעילותו מבלי שחם לו או קר לו מדי, ועוד שורה של פריטים חיוניים שמאפשרים גם לעצב את החדר בצורה אטרקטיבית. ולבסוף, פריטי עיצוב טהורים כמו מדבקות קיר, מנורות לילה מעוצבות, קישוטים ועיטורים לקיר וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איקי


 


מאמרים נוספים מאת איקי
 
חדרי ילדים ונוער
13/07/14 | ריהוט
חדרי ילדים ונוער הציבו ומציבים אתגרים רבים להורים רבים האוהבים את ילדיהם ורוצים להעניק להם את סביבת המחייה הטובה והנוחה ביותר, גם כאשר המשפחה גדלה מהר יותר מהדירה, וגם כאשר הילדים גדלים ומשתנים מהר יותר מהיכולת הכלכלית של ההורים. כל הורה רוצה להעניק לילד שלו את תנאי המחייה הטובים ביותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI