דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר תחזוקת פרקטים מעץ ניקוי רצפת פרקט עץ איך מנקים פרקט
תחזוקת פרקטים מעץ ניקוי רצפת פרקט עץ איך מנקים פרקט
תומר פרקט 23/04/09 |  צפיות: 2619
    • רצפות עץ של תומר פרקט הן בין המוצרים הקלים ביותר לניקוי לעומת ריצופים אחרים, לא אחת נשאלת השאלה איך מנקים פרקטים מעץ, איך לנקות ריצוף עץ והאם יש צורך להזמין בעלי מקצוע. פרקטים מעץ שומרים על חמימות ואופי באמצעות פעולות תחזוקה יומיומיות פשוטות. כדי להבטיח את היתרונות של פרקט עץ טבעי יש להקפיד על הגיון בסיסי. במידה ויש נזק בכל סוג של רצפת פרקט עץ טבעי אין צורך להיכנס לפאניקה. אחד היתרונות של ריצוף פרקט עץ מלא הוא היכולת לתקן ולחדש במידת הצורך וליצור רצפה חדשה. התייחסות להמלצות תחזוקה תוכל לצמצם ואף למנוע את הצורך בתיקון או חידוש רצפות פרקטים מעץ, לכן אנו ממליצים על הצעדים הבאים:
    • לעולם אין לשטוף במים באמצעות דליים או צינור פרקט מעץ כמו בריצופי אבן, שימוש במים על גבי פרקטים מעץ עלול ליצור נזק בלתי הפיך לכל רצפת פרקט עץ ללא יכולת שיפוץ או חידוש.
    • ריצפת פרקט עץ טבעי מושפעת משינוי לחות וטמפרטורה, יש לצפות לדיס-פורמציה עונתית ומומלץ לשמור על לחות יחסית של 45%-55%, טמפרטורות ולחויות קיצוניות אינן מומלצות. במידה ובני אדם לא ירגישו בנוח בחדר חם ולח מאוד כך גם רצפות פרקטים מעץ טבעי.
    • רצפת פרקט עץ טבעי תשנה את צבעה בחשיפה לאור טבעי או מלאכותי. במספר זני עץ שינוי הצבע הוא דרמטי. עצים אקזוטיים משנים את צבעם בצורה קיצונית. פרקטים מזנים בהירים ישנו את צבעם כך שיכהו, יצהיבו או יאדימו בהתאם לצבע פרקט העץ המקורי וכן לרמת החשיפה.
    • תחזוקה על בסיס קבוע כגון טאטוא ניגוב ושאיבה הן הדרכים שבהן יש לנקות פרקט עץ טבעי, ניגוב יש לבצע באמצעות מגב בעל ראש כותנה ברוחב 30 ס"מ עד 45 ס"מ המיועד לריצוף פרקט מעץ מלא, יש לרסס על גביו חומר ניקוי יעודי 12 עד 24 שעות לפי השימוש במגב כדי לשמור על תוצאות רצויות בהתאם להוראות יצרן. לא להשתמש בשואב אבק בעל ראש קשיח, יש להשתמש בשואב אבק עם ראש מברשת רכה. בכל מקרה לא להשתמש בשואב אבק חובט.
    • על גבי רצפות פרקטים מעץ אין להשתמש בחומרי ניקוי על בסיס אמוניה, חומרי גימור אקריליים, מוצרים על בסיס ווקס, תמיסות ניקוי כימיות, כלור, פוליש, סבון שומני, חומרים חומצתיים או כל מוצר דומה, יש להשתמש במוצרי ניקוי מומלצים עבור ריצוף פרקט עץ טבעי, נוזלים שנשפכו על גבי רצפת פרקט עץ יש לספוג את המים, לנגב מיידית במטלית לחה ורכה או מגבת נייר.
    • מומלץ להשתמש בשטיחונים פנימיים וחיצוניים בכל כניסה כדי לנגב בהם לכלוך ולא לגרור בוץ, אבק ואבנים הגורמים נזק. יש לנער, לשטוף ולשאוב את השטיחונים על בסיס קבוע. שימוש בשטיחונים באזורים בהם יש מעבר בתדירות גבוהה כגון מסדרון צר או במטבח כדי לצמצם חיכוך עם רצפת פרקט מעץ טבעי. אין להשתמש בשטיחים עם תחתית גומי או פלסטיק, בכל מקרה מומלץ להוסיף רפידה בין השטיח לבין רצפת פרקט עץ, בשימוש בשטיחים בתוך הבית במיוחד לאחר התקנת פרקטים, יש לשנות את המיקום שלהם כדי למנוע שינוי בגווני פרקט העץ.
    • לגזור ציפורניים לבעלי חיים בבית כדי לצמצם את השריטות הקשות האפשריות ברצפות עץ.
    • אין לגלגל או להחליק חפצים כבדים בצורה ישירה על ריצוף פרקט עץ גושני, הימנעו מגרירת רהיטים והקפידו להרים אותם, במידת הצורך ניתן להניח שמיכה או פריט אחר כדי להחליק בקלות, יש להשתמש במחליקי טפלון בתחתית כל ריהוט שמונח ישירות על גבי פרקטים מעץ. גלגלי פלסטיק באיכות נחותה, רגלי עץ צרות ללא חיפוי ורגלי מתכת חשופות, כולם יכולים לפגום בכל רצפת פרקט עץ טבעי במידה ואינם מכוסים, גלגלי סיליקון מומלצים עבור כסאות מחשב.
    • להסיר נעליים בעלי מסמור גס בסוליות ולהקפיד באופן כללי על ניקיון הנעליים או לחלופין להסיר בכניסה לבית, עקבים גבוהים וכן סוליות גומי שחור עשויות לגרום נזק לכל רצפת פרקט עץ.
    • להגן על פרקט עץ מקרינה ישירה של קרני שמש מומלץ להשתמש בוילונות, קיימת אפשרות לסנן קרינה אולטרא סגולית במשטחי זכוכית גדולים של חלונות או דלתות על ידי ציפוי מתאים.
  • http://www.timber-tom.com/wood-floor-maintenance.htm

    Copyright © 2012 Tomer Parquet All Rights Reserved


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תומר פרקט

יבואן פרקטים מעץ תומר פרקט בוטיק רצפות עץ מתמחים בנישה איכותית וייחודית של ריצוף עץ יוקרתי, בית עיצוב פרקטים מעץ. יבואנים בלעדיים של פרקטים מעץ גושני, יבוא דקים אקזוטיים, חידוש רצפות עץ, שיפוץ פרקטים מעץ, ניקוי וחידוש דקים בידי בעלי מקצוע, התקנת פרקטים מעץ מלא הרכבת פרקט עץ טבעי, יבואני עצים לנגרות, ביצוע עבודות עץ בפנים ומחוץ לבית, נגרות מקצועית בעיצוב פנים. חיפוי קירות פנים וחוץ בסרגלי עץ, יבוא, יצור והתקנת מדרגות עץ, פרגולות ועבודות עץ ייחודיות בהזמנה. יבואן בלעדי של מוצרי פרקט ירוקים איכותייםDriTac U.S.A: דבקים לפרקטים, ערכות תיקון פרקט, מסירי דבק פרקטים ומוצרי איטום. מוצרים ללא תרכובות אורגניות נדיפות, לא דליקים, לא רעילים.

יבוא רצפות פרקטים מעץ ודקים מהווים מרכיב מרכזי בכל תהליך בנייה, פיתוח, שיפוץ, אדריכלות ועיצוב פנים. אנו יבואנים בלעדיים ישירות מהיצרן שמשתמש בטכנולוגיות המעודכנות ביותר ביצור פרקטים, יבוש עצים נעשה בכבשנים מנוהלי מחשב ליצירת חומרי גלם אופטימאליים ותהליך עיבוד וגימור פרקט עץ מלא ברמה הגבוהה ביותר. חיתוך לוחות פרקט עץ נעשה בצורה מושלמת, עובר חיטוי, איטום, ליטוש וגימור לכות רב-פעמי בתנאים סטריליים תחת קרניים אולטרא סגוליות להקשחה ולהגנה של רצפת פרקט עץ, פוליטורה שלא ניתנת ליישום בבית הלקוח. המדיניות המוצהרת של תומר פרקט שמשמש יבואן בלעדי היא לספק פרקטים מעץ מלא גושני באיכות יוצאת דופן. אין ספק כי הבית שלכם הוא אתם, הפנים והחוץ שלו מגלים מי אתם, מה חשוב לכם, מה אתם אוהבים ואיך אתם חיים. לכן, רבים אינם מתפשרים כאשר אפשר ללכת על איכות, סגנון ועיצוב פנים ייחודי, בעל אמירה ומשמעות. ריצוף פרקט עץ טבעי יכול להוסיף אופי מרשים לביתכם, למקדש הפרטי שלכם. הרהיט המרשים ביותר בבית החלומות שלכם יהיה ריצוף פרקט מעץ טבעי איכותי מתחת לרגליים שלכם, רצפות פרקטים מעץ היו עימנו בעבר וימשיכו להקיף אותנו בעתיד, יש להן מראה יוקרתי וחם ששומר על עמידות ויופי לאורך דורות לעומת חיפוי אחר שמאבק מזוהרו. תומר פרקט מתמחה ביבוא פרקטים ייחודיים ואיכותיים, הנבחרים בקפידה ומיוצרים מעץ איכותי, קשה וצפוף במיוחד, רצפות יוקרה מעץ, פרקטים אקזוטיים מובחרים, פרקטים במגוון רחב של סגנונות, גילוף ידני וצביעה בהתאמה אישית. ריצוף פרקט עץ משדרג את עיצוב חלל הבית, מעניק יופי וחמימות לאורך זמן וערכו גובר עם השנים, למעשה ריצוף באמצעות פרקט עץ כחומר גלם ייחודי ויוצא דופן מהווה גורם מרכזי בהגדרת ערך הבית והמחשת עיצוב פנים בלעדי. תומר פרקט מעריכים ומכבדים את הטבע, לכן אנו מקפידים על עצים מאזורי גידול מאושרים בלבד, יצרנים המחויבים לשמירה על איכות הסביבה, פיקוח על שימור וחידוש היערות ושמירה על משאבים טבעיים למען הדורות הבאים

נשמח לארח אתכם בתצוגת פרקטים מרהיבה ואינטימית בלב שכונת פלורנטין, ידידיה פרנקל 25 תל אביב.

Copyright © 2012 Tomer Parquet All Rights Reserved

www.timber-tom.com




 


מאמרים נוספים מאת תומר פרקט
 
תחזוקת פרקטים מעץ ניקוי רצפת פרקט עץ איך מנקים פרקט
פרקטים שומרים על חמימות ואופי באמצעות פעולות תחזוקה יומיומיות פשוטות כדי להבטיח את היתרונות של פרקט עץ טבעי, יש להקפיד על הגיון בסיסי

התקנת פרקט עץ הרכבת רצפות פרקטים מעץ מתקין מקצועי
23/04/09 | ריהוט
ריצוף פרקטים מעץ ניתן להתקין כמעט בכל מקום בבית, באמצעות תחזוקה נכונה רצפות פרקט עץ מלא יכולות לתפקד שנים רבות, לבד מתחזוקה שוטפת של רצפת פרקט עץ, התקנה מקצועית כמו בכל הליך בניה היא גורם משמעותי

יתרונות רצפות פרקטים מעץ היופי של רצפת פרקט עץ
23/04/09 | שיפוצים
אין ריצוף אחר שמעניק חמימות, עיצוב פנים יחודי ויופי כמו ריצפת פרקט מעץ טבעי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI