דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר להרוויח כסף
להרוויח כסף
mysecret 30/04/09 |  צפיות: 2309

להרוויח כסף

*להחליף זמן בכסף – לכל הדעות הדרך הגרועה ביותר בין השלוש והיא בשימוש של כ- 96% מהאוכלוסיה שלנו – רופאים, משפטנים, רואי חשבוון, פועלים וכ"ו. יש כאן בעיה מובנית – הגבלה. הזמן שלך נגמר. אם אדם צובר עושר מסוים באמצעות אסטרטגיה זו זה בא על חשבון החיים. תמיד היתה קבוצה קטנה ונבחרת, בערך 3% באוכלוסיה שהבינה בבהירות כי מודעות לשגשוג היא גורם ראשוני לעושר ומודעותה לשגשוג, עוברת מאב לבן ממש כמו שהבורות בקבוצה האחרת עוברת מדור לדור. הבה נתבונן ב"כסף". מהו כסף? כסף הוא הגמול שאתה מקבל על שירות שאתה מעניק. ככל שערך השירות עולה, כך גדל הגמול. החיפוש אחר דרכים בהן אנו יכולים לספק שירות טוב יותר לא רק יעזור לנו להרויח יותר כסף כי אם יאפשר לנו לצמוח אינטלקטואלית ורוחנית. כסף הוא רק מושג ! אין לעשיית כסף דבר עם גיל, השכלה רשמית, מין או גיאוגרפיה. רווח כספי אינו קשור לנסיון עבר או לרמת המשכל שלך. יש אנאלפאביתים שהפכו מיליונרים בעוד אחרים, ממש מבריקים הם חסרי כל. למען האמת אפשר ללמד כל אחד איך להרוויח מיליוני דולרים אך המציאות העגומה היא ש- 97 מתוך כל 100 איש שנולדים, חיים כל חייהם מבלי שלמדו מעולם איך להרוויח כסף. פיסת הנייר שאנו מקפלים ושמים בארנק אינה כסף. היא נייר עם דיו עליה. היא מייצגת כסף אך אינה כסף. כסף הוא מושג. לרווח אין שום קשר עם חומרי נייר. יש לו נגיעה למודעות. ברור לי כי יש ספרים המדריכים אותך איך להשתמש בכוחות השוק, במנות ובאנשים... זה אפילו עשוי לעזור לך להשיג כסף. אך הנח לי להזהירך... מקום שאין בו צמיחה רוחנית... אין בו עוצמה רוחנית...אין בו אושר מתמשך...וגם לא עושר אמיתי. הנה איך לעשות כסף. אם יש לך איזה שאלות באשר לרמת מודעותך באשר לכסף, היה מאד כן עם עצמך והתבונן בתוצאות שלך. למד את הדפוסים בחייך. אם ברצונך לשפר את מצבך הפיננסי בחיים, מקד את תשומת לבך על העלאת רמת מודעות השגשוג. פתח בהכנת הצהרה חיובית מלאת עוצמה ותדלק אותה ברגש. כשאתה עושה זאת הנך מפקיד אנרגיה יצירתית זו באוצר הבלום של התודעה תת ההכרתית שלך. כמה כסף אתה רוצה? להגיד שאתה רוצה יותר כסף לא מספיק. חמישה שקלים זה יותר. כמה יותר? החלט על מספר. היה מדויק. לא תרצה ברצינות יותר ממה שאתה יכול להרוויח...אבל יהיה נבון לזכור שעליך להרוויח אותו.כעת, הבן את שלושת הדרכים לעשות כסף יש רק שלוש דרכים עיקריות להרויח כסף. ואלו הן: כמעט כל מה שלמדת אי פעם על איך להרוויח כסף כה רחוק מהאמת שזה כמעט מגוחך. מייק טוד המנוח אמר " להיות מרושש הוא מצב זמני. להיות עני הוא מצב נפשי". הוא צדק. יש אנשים מבוססים המאבדים כל אגורה שיש להם בסדרה של החלטות מוטעות... אך זה אינו הופך אותם לעניים. הם ישובו וישגשגו תוך זמן קצר כי יש להם מודעות שגשוג. מערכת החינוך שלנו נועדה לספק למוחות צעירינו הארה, למלא מקום בורות בהבנה וכך לשפר את איכות החיים. אין ספק שמערכת זו ענתה על הצפיות בתחומים שונים. אולם היא הזניחה בגדול נושא חשוב אחד, והוא "כיצד להרוויח כסף". אתה יכול לקבל דוקטורט בכלכלה ועדיין לא יהיה לך מושג קלוש על איך להרוויח כסף. העדר הבנה בתחום זה הוא הגורם לבעיות אין ספור מפני שכסף הוא אמצעי החליפין בכל רחבי העולם. על מנת לצבור עושר, האדם חייב להרגיש נוח עם המושג של כסף. זה עלול להשמע מוזר, אולם רוב האנשים חיים באי נוחות עם המושג כסף ולכן אין להם אותו. הגורם לעוני הוא מודעות עוני. מודעות עוני תגרום לאדם לראות, להריח, לחשוב ולחוש...מחסור והגבלה.

.רוצה לדעת יותר ? היכנס לכאן והורד חינם את מדריך מדע ההתעשרות בחינם וקבל סדרת טיפים ותובנות לחיים שפשוט אסר לפספס


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mysecret


 


מאמרים נוספים מאת mysecret
 
הסוד
עדיין לא מעט אנשים יטענו כי הסוד אמנם העושר והשפע קיימים בעולם אך במידה מוגבלת. האמנם ? לכל אחד ביקום מגיע מדי יום ביומו שפע. מי יותר - מי פחות.

עבודה מהבית
הרי אם רק תתבוננו סביב תגלו שגם האדם העשיר ביותר שחי לפני 200 שנה לא נהנה מהלוקסוס שאנשים שלא גומרים את החודש מקבלים = מחשב עבודה מהבית, אינטרנט,טלפון סלולרי, להתנייד ממקום למקום תוך דקות בתחבורה,לחצות יבשות תוך שעות,טלוויזיה,DVD, נגן MP3, סוניפלייסטיישן,צעצועי דורה,סופר מתחת לבית ועוד שאר ירקות . . . .

אבא עשיר אבא עני
כשאתם נמצאים בחדר והאור כרגע דולק בו - יש לנו אור. אבא עשיר אבא עני אור הוא דבר שאנו יוצרים. ברגע שאנו נכבה את האור בחדר - נקבל חושך ! כלומר, חושך הוא בסה"כ היעדר של האור !!! החושך לא מתקיים ועומד בפני עצמו !

לעשות כסף
למען האמת היה לי ברור כבר לפני שנים לעשות כסף, אפילו עוד בהיותי חייל שהשאלה היא לא האם אהיה עשיר, אלא מתי ? לאורך הדרך לא היה לי ברור כיצד זה הולך לקרות אך הייתי משוכנע שאקבל את הכלים,הידע,הניסיון והתובנות על מנת להגיע לזה.

להרוויח כסף
*להחליף זמן בכסף – לכל הדעות הדרך הגרועה ביותר בין השלוש והיא בשימוש של כ- 96% מהאוכלוסיה שלנו – רופאים, משפטנים, רואי חשבוון, פועלים וכ"ו. יש כאן בעיה מובנית – הגבלה. הזמן שלך נגמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI