דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר אבא עשיר אבא עני
אבא עשיר אבא עני
mysecret 30/04/09 |  צפיות: 2476

אבא עשיר אבא עני

כשאתם נמצאים בחדר והאור כרגע דולק בו - יש לנו אור. אבא עשיר אבא עני אור הוא דבר שאנו יוצרים. ברגע שאנו נכבה את האור בחדר - נקבל חושך ! כלומר, חושך הוא בסה"כ היעדר של האור !!! החושך לא מתקיים ועומד בפני עצמו ! ועל אותו משקל עוני הוא לא באמת קיים אלא הוא מצב של היעדר שפע או היעדר של עושר ! האמת היחידה היא שעוני הוא מצב נתון בו קיים מחסור של עושר , היעדר של שפע. ישנו כאן קו הפרדה מאוד דק ועדין , אבל הוא נדבך מאוד מרכזי בזווית הראיה שלנו. זוהי האמת ורק האמת. כך לפחות טוען וואלס די ווטלס במדריך "מדע ההתעשרות". (ואתם בטח מנחשים שאני מסכים איתו ,נכון ? על מנת להבין זאת ולא פחות חשוב גם להפנים את זה עמוק אצלנו בתודעה - ארצה להציג את השאלה הבאה : האם יש דבר כזה בעולם שלנו שנקרא חושך ? מה זה חושך ? והיא זו שתסייע לך ליישם את העיקרון הראשון של מדע ההתעשרות - לחשוב מחשבות אמת ! עושר הוא המצב הבסיסי והטבעי. עושר ניתן ליצור. עוני לא ! חשבו על זה לרגע קט עם עצמכם.... אתם תגיעו למסקנה שאין בעולם שלנו חושך. אבא עשיר אבא עני זוהי האמת היחידה. אנשים רבים שואלים עצמם כיצד זה ייתכן ? אין מדובר באמת ..... אבא עשיר אבא עני ומתעורר ספק כי עובדה היא שיש אנשים רבים החיים בעוני או מתחת לקו העוני..... אבל האמת היחידה היא שאין בעולם שלנו עוני. האמת היחידה היא שבעולם בו אנו חיים יש רק עושר, אבא עשיר אבא עני ! העוני לא באמת קיים.

.רוצה לדעת יותר ? היכנס לכאן והורד חינם את מדריך מדע ההתעשרות בחינם וקבל סדרת טיפים ותובנות לחיים שפשוט אסר לפספס


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mysecret


 


מאמרים נוספים מאת mysecret
 
הסוד
עדיין לא מעט אנשים יטענו כי הסוד אמנם העושר והשפע קיימים בעולם אך במידה מוגבלת. האמנם ? לכל אחד ביקום מגיע מדי יום ביומו שפע. מי יותר - מי פחות.

עבודה מהבית
הרי אם רק תתבוננו סביב תגלו שגם האדם העשיר ביותר שחי לפני 200 שנה לא נהנה מהלוקסוס שאנשים שלא גומרים את החודש מקבלים = מחשב עבודה מהבית, אינטרנט,טלפון סלולרי, להתנייד ממקום למקום תוך דקות בתחבורה,לחצות יבשות תוך שעות,טלוויזיה,DVD, נגן MP3, סוניפלייסטיישן,צעצועי דורה,סופר מתחת לבית ועוד שאר ירקות . . . .

אבא עשיר אבא עני
כשאתם נמצאים בחדר והאור כרגע דולק בו - יש לנו אור. אבא עשיר אבא עני אור הוא דבר שאנו יוצרים. ברגע שאנו נכבה את האור בחדר - נקבל חושך ! כלומר, חושך הוא בסה"כ היעדר של האור !!! החושך לא מתקיים ועומד בפני עצמו !

לעשות כסף
למען האמת היה לי ברור כבר לפני שנים לעשות כסף, אפילו עוד בהיותי חייל שהשאלה היא לא האם אהיה עשיר, אלא מתי ? לאורך הדרך לא היה לי ברור כיצד זה הולך לקרות אך הייתי משוכנע שאקבל את הכלים,הידע,הניסיון והתובנות על מנת להגיע לזה.

להרוויח כסף
*להחליף זמן בכסף – לכל הדעות הדרך הגרועה ביותר בין השלוש והיא בשימוש של כ- 96% מהאוכלוסיה שלנו – רופאים, משפטנים, רואי חשבוון, פועלים וכ"ו. יש כאן בעיה מובנית – הגבלה. הזמן שלך נגמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI