דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר שערים חשמליים - מדוע חשוב להתקין בחצר משותפת
שערים חשמליים - מדוע חשוב להתקין בחצר משותפת
אבי אוחיון 22/10/14 |  צפיות: 3564

אם הסיבה לכך שעד היום לא כינסתם את כל השכנים כדי לדון באפשרות הזאת הייתה החשש מכך שהשערים החשמליים ישנו את כל הנוף בבניין, כדאי שתדעו שזה לא כך. היום יש שערים חשמליים שיכולים להיות הרבה יותר קטנים והרבה פחות מורגשים, כך שבהחלט כדאי לכם לשקול את ההתקנה שלהם.

שער בגודל נכון

אנשים שרוצים להתקין שער חשמלי או סורגים רוצים בדרך כלל להתקין מוצר שיהיה איכותי, אך מצד שני הם לא רוצים שהמוצר הזה יהיה יותר מידי בולט. אם גם אתם מעוניינים בכך, הרי שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל חברה שתוכל לשלוח נציג לבניין המשותף שלכם. תפקידו של הנציג יהיה לראות את השטח בעיניו, ומתוך הניסיון שלו הוא יוכל להמליץ לכם ולשכנים על השער המתאים ביותר. חשוב לדעת שיש מנגנונים שונים לשערים האלה ואפשר גם לפתוח אותם בדרכים שונות, כך שעליכם להכיר תחילה את כל האופציות הקיימות על מנת שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה לבניין.

עלות העבודה

כשמתקינים שער חשמלי או סורגים בבית יש צורך לשלם לא רק על המוצר עצמו, אלא גם על העבודה. לכן צריך לברר מראש מה המחיר המדויק שידרשו מכם בכל חברה, וכך תוכלו להחליט ממי אתם מזמינים את המוצר ואת ההתקנה. אין סיבה לשלם על שער חשמלי או על הסורגים שאתם רוצים להתקין בבית מחיר גבוה מידי, ובהחלט מותר לכם לפנות אל כמה חברות כדי לקבל מהן הצעות מחיר. השער החשמלי יוכל להגביר את הבטיחות של הילדים שלכם בעת שהותם בחצר, ולכן סביר להניח שגם שאר השכנים בבניין יהיו בעד הנושא הזה, כך שנותר לכם רק לכנס את כולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי אוחיון


 


מאמרים נוספים מאת אבי אוחיון
 
סורגים ושערים חשמליים מגבירים את תחושת הביטחון
23/10/14 | אדריכלות
אם אתם מתחזקים עסק או יש בבעלותכם דירה - לא תרצו כי הרכוש הרב בו השקעתם ורכשתם יפגע לכן יש צורך להגן ככל שניתן כל האזורים. הדרך להגן על הבית או המשרד היא סורגים איכותיים או שערים חשמליים.

שערים חשמליים - מדוע חשוב להתקין בחצר משותפת
הילדים שלכם ראויים להגנה ואבטחה גבוהה, ולכן אם יש לכם שטח חיצוני בבניית המשותף שבו הילדים יכולים לשחק, כדאי לדאוג לכך שהשטח הזה יהיה כמה שיותר בטיחותי. הדבר העיקרי שמפניו צריך להגן על הילדים אלה הן המכוניות הנוסעות, ואין ספק בכך שאם תתקינו שערים חשמליים בכניסה לחצר הזאת, הילדים יהיו הרבה יותר מוגנים.

שערים חשמליים וסורגים - כל הסיבות להתקנתם בבית
ההחלטה שלכם להגן בצורה טובה יותר על חלקת האלוהים שלכם ועל הבית שבניתם זו החלטה שבהחלט אפשר להבין אותה. מי יכול להתמודד עם המחשבה שכל אחד יוכל לפרוץ הביתה שלו רק בגלל שהוא לא התקין סורגים איכותיים בזמן? אתם יכולים להתקין היום הרבה מערכות שונות שתוכלנה להגן על הבית שלכם, והאמת היא שכדאי לעשות את זה כי אחרת לא תוכלו לישון בשקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI