דף הבית עסקים יבוא ויצוא כלי עבודה חשמליים – בעלי חיבור חשמלי או נטענים?
כלי עבודה חשמליים – בעלי חיבור חשמלי או נטענים?
ברטה חני 24/10/14 |  צפיות: 13126

מחפשים כלי עבודה לביצוע עבודות שונות? המגוון של המכשור אשר פועל על פי כוח חשמלי הוא גדול וכמובן שאין תשובה אחת חד משמעית לגבי מה עדיף. כל כלי מתאים לביצוע סוג עבודה אחר ובאמצעותם כל אחד יכול לבצע עבודות תיקונים קטנים וגדולים בבית, ויש לדעת איזה מהכלים הוא המתאים ביותר לביצוע העבודה וכמובן איך להשתמש בכל אחד מהם.

 

כלי טוב הוא מצרך אשר רכישה חד פעמית תשמש אותך לשנים רבות, בין אם מדובר במשתמש אשר עובד בתחום ובין אם מדובר בחובבן. המבחר של הכלים הוא עצום ויש להיות מסונכרנים עם היקף העבודה ולבחור את הציוד המתאים, כלומר לבדוק את המכשיר אשר יעמוד בעומס מבחינת כוח ועצמה. לאחרונה גדל מאוד ההיצע של הכלי הנטענים אשר באים כתחליף לאלו שעבדו עם חיבור לחשמל ובנוסף, לכלים מכניים שדרשו הפעלת כוח רב בעת השימוש. ההטענה יכולה להיות באמצעות סוללות או ישירות אל המכשיר.

 

כמה פרטים על כלי עבודה נטענים

 

ראשית, אינם מגבילים מבחינת מרחב התנועה שלה – לאחר ההטענה ניתן להשתמש במכשיר בכל מקום שתצטרכו, ברחבי הבית, בחצר ובמרפסת, ללא הצטיידות בכבלים מאריכים מפני שאינה צריכה חיבור לחשמל וגם אין צורך להיות ליד נקודת חשמל קרובה. בנוסף, הכלי הוא קל יותר ופחות מסיבי – כך ניתן להשתמש בו ביתר נוחות ולבצע עבודות מדויקות יותר בקלות לעומת אותם מכשירים כבדים אשר נשיאתם מקשה על הלך העבודה.

 

כלים אלו נותנים פתרון לכל אותו ציוד מכני אשר הכרנו באתר, לרבות פטישים ומסורים ועוד, וכך העבודה הופכת מאומת פחות ונדרש להפעיל פחות כוח על מנת להגיע להתמודד עם חומרים קשים. עצם הפעלתם החשמלית של המכשירים מקנה להם עצמה גדולה יותר והדבר הוא יתרון גדול משום שהופך את העבודות לזמינות וקלות יותר וכל אחד יכול לבצע אותן באופן עצמאי בבית.

 

כמו כן היום, ההיצע של כלי עבודה נטענים עולה וניתן למצוא מגוון של כלים לעבודות בפלסטיק, עץ ואף במתכת. אך עם זאת, יש לזכור כי לנטענים יש להיערך בהתאם, כלומר טרם ביצוע העבודה יש להטעין את הסוללה ותמיד לוודא כי קיימת סוללה נטענת נוספת על מנת שתהיה זמינה ולא תקטע את רצף העבודה. לעומת הכלים בעלי החיבור לחשמל, שניתן להשתמש בהם באופן ספונטני רק ע"י חיבור לחשמל ולאיזה אורך שנרצה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ברטה חני


 


מאמרים נוספים מאת ברטה חני
 
ייעוץ עסקי הכרחי לטובת העסק
הקמת עסק היא החלום של אנשים רבים, אשר מרגישים מסיבות שונות שזהו המקום שלהם להתפתח ולצמוח ממנו, אך העובדה כי הנכם בעלי בטחון בידע מקצועי בתחום שלכם ומלאי אמביציה – לא אומר בהכרח כי אתם יודעים לנהל את העסק. ייעוץ עסקי הוא דבר הכרחי לכל עסק, בכל תחום ובכל גודל, על מנת ללמוד על החולשות של המקום, לטפל בעניינים הכספיים, לטפל בחלוקת התפקידים בחברה ועוד, וכך לצאת לדרך חדשה ויציבה.

עוברים דירה עם עבודות מנוף
07/11/14 | תעשייה
פעולת העברת דירה, בית עסק או מפעל היא פעולה מורכבת ואתם צריכים לידכם חברה מקצועית אשר תבצע את העבודה בבטיחות, ביעילות ובמקצוענות. בנוסף, היא צריכה לתת את הדעת על זמני העברה ולתת פתרונות בשטח לעבודות מנוף במידה ומדובר בציוד כבד לנשיאה או הרמה לגובה רב.

משאבות חום אינוורטור
משאבות חום אינוורטור הן כיום אמצעי החימום המתקדם ביותר בעולם והדבר לא מפתיע אודות וליכולתן. הן מספקות אוויר חם / קר בצורה נעימה תוך איוורור לשמירה על סביבה נעימה ולא יבשה כמו מערכות חימום אחרות, ובנוסף בעל יכולות לספק גם מים חמים ללא המתנה וללא הגבלה.

כלי עבודה חשמליים – בעלי חיבור חשמלי או נטענים?
עולם הכלי עבודה השתנה מאוד בשנים האחרונות, והיום ניתן למצוא יותר ויותר מכשירים אשר פועלים על ידי הטענה במקום חיבור לנקודת חשמל עם כבלים מארכים וללא הפעלת מאמץ כפי שהכרנו עם מכשירים מכניים.

נהנים בקיץ עם מיזוג אוויר צ'ילרים
עולם הקירור והחימום עבר מהפכות רבות וכיום לא קיים המקום בו אין משתמשים במיזוג אוויר, ועקב השימוש התכוף במערכות לקירור עלו בהתאם גם הוצאות החשמל ובזבוז האנרגיות. צ'ילרים הם האופציה החסכונית ביותר הקיימת היום והם שינו את עולם הקירור כפי שהכרנו אותו עד כה.

מעמיס טלסקופי – למה הוא משמש
17/07/13 | רכב
מעמיס טלסקופי נועד לשאת משקלים כבדים ומכאן שמו. למעמסי זרוע שנעה בצורה אופקית ואנכית. להפעלת מעמיס טלסקופי נדרשת תעודת הכשרה לכך. משמש לעבודות הנדסיות שונות, עבודות בניין, חקלאות ועוד.

כסאות גלגלים ממונעים מהם ולמי הם מיועדים?
כסאות גלגלים ממנועים הם קלים יותר לתפעול עקב המנוע אשר מניע אותם. בכסאות מזג זה המשתמש לא מפעיל לחץ על הידיים. בעזרתם ניתן לנוע בדרכים משובשות יותר ולאו דווקא במשטחים ישרים, מאפשרים למשתמש לטייל ולקיים אורך חיים רגיל.

מנעולנים – מתי אנו זקוקים להם?
מנעולנים מקצועיים ואמינים מאוד קשה למצוא. חשוב מאוד לבדוק את בעל המקצוע ולקבל המלצות על המנעולן אשר אנו מזמינים לבתינו. אסור לשכוח שהמנעול אשר בדלת הכניסה שלנו הוא הגורם המפריד בינינו לבין בחוץ והמנעול הוא זה שמשרה בנו ביטחון לשהות בבתינו ללא חשש. מנעולן מיומן ואמין יספק את השרות במהירות כשכל הכלים הנדרשים עומדים לרשותו. זכרו – בדקו וקבלו המלצות על מנעולנים אמינים אשר עושים את עבודתם במקצוענות!

מהו עוסק מורשה ומה מומלץ בעת פתיחת עסק?
עוסק מורשה זוהי האלטרנטיבה הנוחה והפשוטה ביותר בעת הקמת עסק. הרבה יותר קל לפתוח עסק כעוסק מורשה מאשר כחברה, גם תהליך הפתיחה קל יותר וגם אם חלילה ייכשל קל מאוד לסגור את העסק. מצד שני, עוסק מורשה הוא הרווח ביותר. לפני פתיחת עסק חשוב מאוד להיוועץ עם יועץ מס ולקבל את ההחלטה הנכונה לפתיחת העסק, עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה.

כל מה שרציתם לדעת על מעמיסים טלסקופיים
29/05/13 | רכב
מעמיסים טלסקופיים מהווים חלק מציוד מכני הנדסי. תקפידו של המעמיס הטלסקופי הוא לשאת עומדים גדולים ומיועד לאתרי בניה, לעבודות עפר וכל העבודות ההנדסיות למניהן. למעמיס זרוע טלסקופית אשר נועה בשני מישורים, אופקי ואנכי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI