דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח עיבוי שפתיים לקבלת המראה המושלם
עיבוי שפתיים לקבלת המראה המושלם
[email protected] 25/10/14 |  צפיות: 3774

השפתיים הן חלק חשוב ובלתי נפרד מהמראה של בני האדם ובתרבויות מסוימות נחשבות השפתיים כסמל לתשוקה, פריון וחושניות. השפתיים ממוקמות במיקום מרכזי בפנים ולכן נחשבות לאיבר חשוב המשקף גם את הנפש שלנו. באמצעות השפתיים אנו מביעים שמחה, עצב, דאגה, חושניות, אהבה, משיכה, תדהמה ועוד. לכן, אין זה פלא כי נשים וגם גברים מעוניינים לעצב את השפתיים וליהנות ממראה טבעי, מושך וחושני. מאחר ונזקי הגיל גורמים לפגמים באזורי הפנים השונים גם השפתיים מאבדות מהנפח שלהם ובאמצעות טיפולי עיבוי שפתיים ניתן להחזיר את הנפח לשפתיים באמצעות החדרת חומרי מילוי כמו קולגן או חומצה היאלורונית ובתום הטיפול ניתן ליהנות ממראה חדש ומרהיב של השפתיים, בהתאם לרצון של המטופל או המטופלת ובהתאמה לתווי הפנים.

שפתיים אטרקטיביות

טיפול עיבוי שפתיים מיועד לנשים ולגברים כאחד אך בעיקר נשים בכל הגילאים פונות למרפאות האסתטיקה המובילות על מנת לבצע הליך זה. המראה של שפתיים מלאות וחושניות אהוב על ידי הנשים ומהווה אטרקציה ומקור למשיכה אטרקטיבי עבור בני המין השני. את השפתיים יש לעבות רק על ידי רופא מקצועי שמכיר את האנטומיה של אזור השפתיים וחשוב לדעת כי יש לשמור על פרופורציה נכונה לשאר חלקי הפנים ולא לכל אחת מתאימות שפתיים חושניות כמו שחקניות הקולנוע המפורסמות, לרבות אנג'לינה ג'ולי ואחרות. במהלך הטיפול חשוב ליצור פרופורציה מדויקת בין השפתיים העליונות לתחתונות ובמידה ויש קמטי הבעה מסביב לשפתיים נהוג להזריק בוטוקוס על מנת להימנע ממראה עצוב.

תיקון עיוותים

עיבוי שפתיים הוא טיפול פופולארי שמאפשר תיקון אסימטריה בשפתיים, עיבוי של שפתיים דקיקות, ארוכות או שפתיים קטנות מדי, תיקון שפתיים יבשות הנוצרות בגלל הגיל המתבגר, עישון ואי שתיית מים בכמות מספקת וכן תיקון קמטוטים שנוצרים לנשים מעשנות ובגלל הגיל. טיפול זה נחשב כמרכיב חשוב מתוך סדרה של טיפולי אנטי אייג'ינג ומתבצע באמצעות החדרת חומרי המילוי אשר באמצעותם ניתן לתקן את העיוותים וליצור שפתיים מלאות ובשרניות יותר עם מראה טבעי וצעיר. כדאי לדעת כי חומרי המילוי בטוחים לשימוש וכי הטיפול מחזיק מעמד לאורך כשנה וחצי עד שנתיים וניתן לחזור עליו ללא חשש וללא סכנה רפואית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI