דף הבית עסקים עסקים - אחר אודות בוכנות הידראוליות
אודות בוכנות הידראוליות
[email protected] 30/05/15 |  צפיות: 6510

בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן אל עבר הבוכנה וכתוצאה מכך נוצרת תנועה קווית של הבוכנה, תנועה קדמית ואחורית. על מנת להבטיח את יעילות הפעולה, יש להקפיד שלא יהיו בועות אוויר במערכת, וזאת כי בעוד השמן הנו נוזל ועל כן אינו נדחס, הרי שאוויר הוא גז ואותו כן ניתן לדחוס. על כן אם בטעות יש בועות אוויר, הרי שהבוכנה לא תצליח להיפתח עד הסוף ועל כן היעילות תיפגם.

מטרת בוכנות הידראוליות

הבוכנות ההידראוליות משמשות עבור מגוון פעולות שנעשות על ידי מכונות תעשייתיות ואנו נתקלים בהן לא מעט מידי יום ביומו בסיטואציות שונות, מבלי שנהיה מודעים לעובדה שהן אלו שאחראיות על מגוון פעולות הידראוליות מהותיות. בוכנות הידראוליות ניתן למצוא אצל מגוון כלי עבודה מאסיביים כאשר הבוכנה ההידראולית מסייעת להרים מטען משמעותי שעומד על מאות טונות, וגם אצל מכשירים שכוללים בוכנות שעובדות במהירות ואף למרחקים קצרים. להלן רשימת הכלים היותר מוכרים שמשתמשים בבוכנות שהן הידראוליות: יעה אופני, מחפר, דחפור, טרקטור, מפלסת מחפרון, בובקאט, מלגזה, מערבל בטון, עגורן, משאבת בטון, מגבה  מכני, הגה כוח, בולמים למכוניות, מדחסי אשפה, משאיות עבור איסוף אשפה ועוד.

בחירת בוכנות הידראוליות

כיום ניתן למצוא מגוון בוכנות, (שהן הידראוליות), עבור שימושים שונים, בין היתר ניתן לרכוש בוכנה נמוכה, בוכנה שהיא הידראולית, בוכנה חלולה ועוד מגוון אופציות. כאשר מגיעים לרכוש בוכנות, (הידראוליות), יש לקחת בחשבון שעבור כל צורך יש להתאים סוג מעט שונה ומה שמתאים עבור צורך אחד לא בהכרח יתאים עבור צורך שני ועל כן במקום לתת למבחר הרב לבלבל, מוטב לרכוש במקום שיודע להעניק שירות מקצועי, כלומר יודע להמליץ מהי הבחירה הנכונה ביותר עבור כל צורך. את אותה המלצה יש לקחת בחשבון גם כאשר מדובר על אדם מקצועי שיודע בגדול אלו בוכנות הוא צריך, אך עדיין כאשר יתייעץ עם בעל מקצוע, הוא יוכל למצוא הסוג המתאים ביותר בזמן הקצר ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI