דף הבית בניין ואחזקה ריהוט דלתות כניסה ודלתות פנים- יופי, עיצוב, בטיחות !
דלתות כניסה ודלתות פנים- יופי, עיצוב, בטיחות !
דורון אהרון 04/11/14 |  צפיות: 3060

דלתות כניסה ודלתות פנים- יופי, עיצוב, בטיחות !

דלתות כניסה הן כרטיס הביקור שלך מול כל מי שמתדפק על הדלת שלך. דלתות כניסה מעידות  על בעליהן. הן מעידות על טעם, איכות ואופי, ומהוות סמל סטטוס וסגנון אישי.

דלתות כניסה הן השער לעולם הפרטי שלך. הן אלה שקובעות את הרושם הראשוני לפני הכניסה לבית שלך, ומעבר להגנה ולהפרדה שהן עושות בין הבית שלך לעולם החיצוני, דלתות כניסה הן פריט סגנוני לכל דבר וחלק מהעיצוב השלם והזורם.

כיום ניתן למצוא דלתות כניסה מעוצבות אך גם בטיחותיות עם מנעול רב בריח, או דלתות כניסה מעוצבות ובטיחותיות בעלות מנגנון טביעת אצבע, והן קיימות במגוון רחב של גדלים, גוונים ועיצובים.

מעבר לפן העיצובי, הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו בבחירת דלתות כניסה לבית, הוא על איכות דלתות הכניסה והחומרים שמהן הן עשויות מכיוון שדלתות כניסה יותר מכל דלתות הבית, הן אלה שעומדות "בחזית", הכי שימושיות, נפתחות ונסגרות כל היום וחשופות ופגיעות למזג האויר. לחום, לחות, קור וכו'.

לכן, כאשר אתם באים לרכוש דלתות כניסה, בחנו גם את האיכות שלהן, החומרים, הגימור ועוד, כי דלתות כניסה אמורות להחזיק מעמד שנים רבות.

גם עולם דלתות הפנים לבית, התפתח מאוד ב-15 השנים האחרונות, והוא מציע היום מגוון עצום ורחב של דלתות פנים מעוצבות בסגנונות שונים, בגדלים, מראה ובקשת גדולה של גוונים, והן מהוות חלק מהעיצוב שפותח צוהר לעיצוב שמעבר לדלת ומשמשות חלק מהרצף העיצובי הכללי.

מעבר לעיצובן של דלתות הפנים, הבין גם הקהל הישראלי כי הן חייבות להיות גם בעלות יכולת עמידות ויציבות לאורך זמן, משום שדלתות פנים כמו מוצרי חשמל, זוהי רכישה לאורך שנים ואף אחד לא רוצה למצוא את הבית שלו עם דלתות פנים מתקלפות או מתנפחות מלחות, מה שיאלץ אותו להחליף אותן ויגרום לו להוצאות כספיות מיותרות ומופרזות.

בחירת דלתות הפנים חייבת להיעשות בקפידה לא רק כהשלמה עיצובית אלא גם ברמת האיכות שלהן, ויש היום מגוון רחב של דלתות פנים באיכות גבוהה, העשויות מחומרים איכותיים וחכמים שאינם מתכלים, מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית גם באופן הייצור שלהן וגם בייצור הדלתות והמשקופים המאפשרים הרכבת מותאמת מושלמת ועמידות ויציבות לאורך שנים.

דלתות הפנים חייבות להיות עשויות מחומרים שעומדים בפני נזקי מים וכל לחות משום שכל שטיפה של הבית איכשהו גם מתחככת בהן, ולכן הן חייבות להיות עמידות בפני נוזלים ולא רק בשטיפת וניקיון הבית אלא גם אם חלילה נשפך עליהן נוזל כלשהו.

דלתות פנים שאינן עשויות מחומרים באיכות גבוהה שנפגשות עם נוזל, עלולות להתקלף ולהתנפח בשל הלחות והנוזלים.

כמו כן הן חייבות להיות אקוסטיות ברמה גבוהה, משום שתפקידן הוא להפריד ולחצוץ בין חדר לחדר בבית, ואמורות ליצור גם מחסום אקוסטי כדי לאפשר לכל אחד מבני המשפחה שמתגורר בחדר פרטי משלו, מרחב מחייה ופרטיות מושלמת.

בנוסף, בחירת דלת פנים בסגנונות שונים מהווה אלמנט עיצובי בפני עצמה הזורמת עם העיצוב הכללי וניתן לבחור היום כל דלת בכל גודל בעיצוב וגוון המשתלבת בקו העיצובי ומשלימה את הסגנון.

ניתן למצוא היום דלתות פנים במיגוון של צבעים וחומרים באיכות וגימור ברמה גבוהה עם צירים סמויים איכותיים ומנעול מגנטי חד לשוני. ניתן להזמין אותן היום גם בכל רוחב וגובה נדרש, כאשר הגובה הסטנדרטי הוא 2:20 אבל אם אתם זקוקים לדלת גבוהה יותר ניתן להזמין אותה בהזמנה אישית.

כמו כן, אם לא תמצאו במיגוון משפחות דלתות הפנים הקיימות דלת מעוצבת כרצונכם, ניתן להזמין היום כל דלת בעיצוב שתבחרו אצל היצרנים המובחרים המובילים באיכות ובמיגוון.

איכות ועמידות הדלתות הן הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת דלתות פנים, אבל גם הרכבתן חשובה לעין ערוך שכן, זוהי מלאכה "הנדסית" הדומה מאוד להרכבת ארונות קיר  החייבים להיות מורכבים בהתאמה מושלמת בין כל חלקיהם כדי לאפשר סגירה נכונה והרמטית של מגירות ודלתות.

דלתות פנים זה בדיוק אותו דבר. אין דבר יותר מטריד מדלת שהשקעת בה והותקנה בביתך, והיא חורקת, מרעישה ולא נסגרת היטב. משום כך אופן ייצור והרכבת הדלתות והמשקופים יחד, חייב להיבחן על ידי הצרכנים שאמורים לוודא כי אכן קיימת שיטת התקנה והרכבה ייחודית המאפשרת התאמה מלאה של הדלתות למשקופים ולכניסת כל חדר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דורון אהרון
 
רשת מחסני הדלת
04/11/14 | ריהוט
דלתות כניסה הן כרטיס הביקור שלך מול כל מי שמתדפק על הדלת שלך. דלתות כניסה מעידות על בעליהן. הן מעידות על טעם, איכות ואופי, ומהוות סמל סטטוס וסגנון אישי.

דלתות כניסה ודלתות פנים- יופי, עיצוב, בטיחות !
04/11/14 | ריהוט
כך תבחרו דלתות כניסה לבית פעמים רבות, דלתות כניסה לבית מהוות מעין כרטיס ביקור או חלון ראווה של הבית. לא אחת אפשר לנחש את האופי של דיירי הבית בהתאם לחזות של דלת הכניסה בה הם בחרו לייצג את עצמם וכמובן את הבית. כל זאת ועוד נועד לחדד את החשיבות של דלת הכניסה ובפרט את זו הכרוכה במסגרת הבחירה והרכישה בדלת כניסה לבית. בין אם אתם משפצים את הבית ולשם כך מעוניינים להחליף את דלת הכניסה הנוכחית ובין אם אתם בונים בית מאפס, אנו ממליצים לכם ראשית להקדיש תשומת לב מרכזית לבחירת דלת הכניסה של הבית.

המדריך לבחירת דלתות פנים לבית
11/03/14 | שיפוצים
להלן מדריך מלא שיסייע לכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה דלתות פנים לבית. הבחירה עצמה תיעשה דרך השוואת מחירים, קבלת ייעוץ ממעצבי פנים פעולות שיאפשרו לנו לבסוף לבחור יחדיו את הדלתות המתאימות ביותר למרחב המגורים.

המדריך לבחירת דלתות כניסה לבית
דלתות כניסה כל אחד מאיתנו יודע אמת אחת אוניברסאלית: אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. דלתות כניסה הן חוד החנית, נקודת ההשקה של המבקרים שלכם עם הסטייל הספציפי שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI