דף הבית קניות וצרכנות קניות סוגים ושימושים של פנסים
סוגים ושימושים של פנסים
רונן 23/12/14 |  צפיות: 12509

מגוון סוגים ודגמים של פנסים

יש מגוון סוגים של פנסים. אילו סוגים אתם מכירים?

פנסי יד – כולנו, כמובן, מכירים אותם. ובכול זאת, הידעתם ש-'יש פנסי יד ויש פנסי יד'? פנסי יד איכותיים אלו פנסים שעומדים במספר קריטריונים. ראשית, זמן הארה מספק. מספק – הכוונה מתאים לצרכים שלכם: אם אתם נוהגים לשוטט בשמורות טבע בשעות החשיכה בתדירות גבוהה אתם בטח ובטח צריכים למצוא פנס יד שיאיר היטב ולא תיגמר לו הסוללה בעיתוי הכי לא מתאים. שנית, צריך שפנסי יד יהיו נוחים לנשיאה ואחיזה. קומפקטיות של פנס איננה בהכרח מעידה על משך זמן הארה נמוך – היום יש פנסי לד עם זמן הארה ממושך, קומפקטיים ונוחים לאחיזה. בחירה מושלמת עבורכם אם חיפשתם פנס יד.

פנסי ראש – דגמים אלו של פנסים תוכננו במיוחד לנשיאה על הראש. פנסים אלו צוידו ברצועות אלסטיות ונוחות במיוחד לצורך הרכבה על הראש. כמו במקרה של פנסי היד, חשוב שפנס הראש יצויד בתאורת לד איכותית. דגמים מתקדמים של פנסי ראש אובזרו במספר תכניות הארה עם עוצמות הארה משתנות, הבהובים וחלקם אף משולבי פנס אדום (נוח, למשל, לפעילות מבצעית).

פנסי צלילה – כפי שבטח ניחשתם, פנסי צלילה אינם מאפשרים חדירה של מים לתוך המנגנון. אפשר להחשיב פנסי צלילה כאיכותיים אם אכן המים לא חודרים פנימה ובמידה והפנסים מאירים בצורה מספקת, כך שתוכלו לראות היטב את המתרחש מתחת למים.

פנסים לאופניים – פנס לאופניים הוא בגדר חובה לכל רוכב. כדאי מאוד להתקין פנס כזה על הכידון שלכם ולהדליק אותו גם בשביל לראות טוב יותר לאן מועדות פניכם במהלך רכיבה בחושך וגם כדי שהרכבים החולפים יוכלו להבחין בכם מרחוק.

פנסים לרכבים – פנס לרכב מותקן על גג המכונית ומאיר את אזור מהאהל שלכם כאשר אתם מבלים עם המשפחה או החברים בטיול בשטח.

כפי שראיתם יש סוגים רבים של פנסים – כל אחד עם שימושים משלו. תמיד מומלץ שיהיה פנס בהישג יד וככל שהפנס יתאים לשימוש שבשבילו נועד כך תוכלו לבצע את הפעילות הרצויה בדרך הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
פנסי ראש למגוון שימושים
03/03/15 | גאדג'טים
כבר מזמן זכו הפנסים למוניטין חזק של מוצר אפקטיבי בו משתמשים במגוון סיטואציות. פנס הוא פריט שחייב להיות בכל בית למקרה של הפסקת חשמל, משתמשים בו בטיולים ומסעות בשטח, בעלי מקצוע רבים זקוקים לו כדי לייעל את עבודתם ואפילו ילדים משתעשעים עם פנסים ומנצלים אותם למשחק.
כלומר, החשיבות של הפנסים איננה מוטלת בספק. ועם זאת, מדוע עדיף להשתמש דווקא בפנסי ראש ובמה עם טובים יותר לעומת פנסי יד רגילים?


סוללות נטענות למטייל
סוללה נטענת היא מוצר שימושי במיוחד עבור מטיילים, חיילים ואנשים שמרבים לשהות במשך ימים מחוץ לכותלי הבית ולבלות את זמנם באזורים בהם לא קיימת אפשרות להתחבר לחשמל. מאחר והעידן המודרני מחייב אותנו להישאר זמינים תמיד ובכל מצב, הצורך בשמירה על מכשירים ניידים (סלולריים, טבלטים, מחשבים ניידים) טעונים הופך להיות קריטי מאוד.

פנסי יד עם תאורת לד
מה מיוחד בפנסי יד עם תאורת לד? מתי משתמשים בהם ומי חייב שיהיה לו פנסי יד? המאמר כולל פירוט של סוגי פנסי יד שקיימים היום.

סוגים ושימושים של פנסים
23/12/14 | קניות
יש מגוון סוגים של פנסים. אילו סוגים אתם מכירים?

מתנות מקוריות ומפתיעות
17/11/14 | צרכנות
אין דומה להרגשה הזאת שהיינו חשים בתוך ילדים במהלך פתיחת המתנה ותחושת ההפתעה שחווינו כאשר היינו שולפים את המתנה מתוך האריזה. איך מחזירים את התחושה הזאת שנעלמה אצלנו עם הגיל? בעזרת בחירת מתנות מקוריות

מנשא מים
מנשא מים הוא מעין תיק המורכב על הגב ונועד להכיל שקיות שתיה או מערכות שתיה המאובזרים בצינור ופיה להתזת מים ישירות לתוך הפה ללא צורך להסיר את התיק מהכתפיים. באקלים הישראלי חשוב מאוד להתמיד ולשתות כמויות מים גדולות. מנשא מים נועד לעודד שתיית מים בעיקר במהלך עיסוק בפעילות גופנית, ספורט או טיולים בטבע. מנשא מים נרכש בדרך כלל על ידי ספורטאים, אצנים ורוכבים אופניים הזקוקים למקור מים נגיש במהלך פעילותם הגופנית. גם חובבי טבע ומטיילים נותנים עדיפות למנשא מים על פני תיק רגיל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI