דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיול מאורגן לרוסיה
טיול מאורגן לרוסיה
דוד כהן 29/12/14 |  צפיות: 4053

רוסיה היא אוצר בלום למטיילים חובבי התרבות וההיסטוריה. היא טומנת בחובה אינספור מבנים מרתקים ויפיפיים, נופים מרהיבים, מוזיאונים מן העשירים בעולם והיסטוריה מרגשת ומרתקת בת אלפי שנים. נדמה שלאן שלא תפנה תפגוש שמות מוכרים המסעירים את הדמיון - איוון האיום, הנסיכה האבודה אנסטסיה, הנזיר רספוטין, פושקין, דוסטוייבסקי ועוד ועוד...

הביקור ברוסיה לא יהיה שלם, ללא ביקור בשלושת האטרקציות המרכזיות שלה: עיר הבירה מוסקבה, סנט פטרסבורג, המכונה "הוונציה של הצפון" ושמונה הערים המרכיבות את "טבעת הזהב". בביקור בשלושת המרכזים הללו תוכלו להתרשם מן המיטב שיש לרוסיה להציע.

מוסקבה היא אחת הערים העתיקות והיפות ביותר בעולם, יעד מומלץ מאוד לטיול מאורגן. היא משמשת כבירתה של רוסיה ונחשבת כעיר הגדול ביותר באירופה, עם אוכלוסייה של כ- 10 מיליון תושבים. מוסקבה טומנת בחובה שפע תרבותי, היסטורי ואדריכלי יוצא דופן. כדאי להתחיל את הביקור בכיכר האדומה המפורסמת ובמבנים החשובים שסביב לה. הכיכר האדומה הוקמה במאה ה- 15 על ידי הצאר איוון השלישי והיא שימשה בתחילה כשוק המרכזי של מוסקבה ולאחר מכן גם לטקסים ציבוריים והפכה למרכז השלטוני של העיר. מסביב לכיכר תמצאו מבנים מרהיבים רבים, והעיקרי שבהם הוא כמובן הקרמלין, מתחם גדול מוקף חומות הכולל בתוכו את מקום מושבו הרשמי של נשיא רוסיה, ארמון הקרמלין, המזוליאום של לנין, ככר הקתדרלות ובה שלוש כנסיות עתיקות ויפיפיות, נשקיית הקרמלין ובית הקברות של חומת הקרמלין. עוד תוכלו למצוא במוסקבה את פארק גורקי הענקי והיפיפה ובו שפע של גנים, בתי קפה, ירידים וגלגל ענק שהפך לסמלו של הפארק. גן מרשים נוסף הוא "גן אלכסנדר" במרכזו אנדרטה בשם "קבר החייל האלמוני".

מחוץ למוסקבה, תוכלו לצאת לטיול יפיפה אל ליבה הכפרי וההיסטורי של רוסיה. "טבעת הזהב" הוא כינוי לשמונה ערים המסודרות במבנה מעגלי, ובכולן צריחי כנסיות צבועים בזהב מבהיק ובולט למרחוק. "טבעת הזהב" נמצאת מצפון מזרח למוסקבה והיא מציעה מפלט שקט ופסטורלי מן השאון של מוסקבה. אלו ערים קטנות ועתיקות, הטובלות בתוך נוף כפרי של שדות, מטעים ובתים ישנים מלאי קסם. נהר הוולגה הזורם ביניהן מוסיף לקסמן ולאווירה המיוחדת שלהן. ארבע מתוך שמונה הערים הללו הוכרו כאתרי מורשת עולמית של אונסק"ו.

עיר נוספת שאסור לוותר על הביקור בה היא סנט פטרסבורג היפיפייה. שדרת נייבסקי פרוספקט, נחשבת בעיני רבים לשדרה היפה בעולם, בזכות כבישיה הרחבים, הארמונות הרבים המעטרים אותה, בתי הקפה האלגנטיים, הפסלים הרבים והגינות המרשימות. האתר המרכזי בעיר הוא מוזיאון ההרמיטאז', הנחשב למוזיאון הגדול והעשיר בעולם ומציג את תפארת המורשת הרוסית. מן המורשת הזו ניתן להתרשם גם בארמון פטרגוף, שהוקם על ידי הצאר פטר הגדול, כארמון קיץ למשפחתו. זהו מבנה ענק, עמוס קישוטי זהב, עמודים, פסלים, תקרות מעוטרות, רהיטי בארוק מצרפת ואיטליה, כלים נדירים מסין ומהולנד והכל מעוצב בפאר ובהגזמה. העיר מפורסמת גם בזכות כנסיותיה המיוחדות, למשל, כנסיית הדמים בה נרצח הצאר אלכסנדר השני, קתדרלת קאזאן ועוד. וכן, בגנים המטופחים שבה ובארמונות המקסימים שבכיכר הארמונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI