דף הבית בניין ואחזקה ריהוט האם דאגת לתינוק שלך למזרון איכותי?
האם דאגת לתינוק שלך למזרון איכותי?
מור שלו 19/01/15 |  צפיות: 4728

רבים אינם עוסקים בשאלה הזו בשל העובדה שכאשר מחכים להולדתו של הילד יש כל כך הרבה נושאים לסרוק ולטפל בהם ולכן לעיתים דווקא הנושא הנ"ל, שהוא נושא כה חשוב וקריטי, נדחק אל השוליים. סיבה נוספת הגורמת לנושא ולחשיבותו להידחק היא העובדה שתינוקות הם בעלי משקל גוף קל והם לא זקוקים, כביכול, למזרונים משוכללים שיטפלו בהם ויעניקו לגופם תמיכה ויהיו מותאמים לצרכיהם ולגדילתם, אך דווקא כאן טמונה הטעות של הורים רבים.

הבעיות שיכולות להיווצר ממזרונים לא איכותיים לתינוקות

נכון, הכותרת נשמעת מעט מלחיצה אך עם נלחצת – כנראה שעשינו כאן עבודה טובה. המטרה היא שתלחץ טרם התינוק נולד או לחילופין לאחר תקופה קצרה שהוא ישן על המזרן הלא איכותי מאשר לתקופות ארוכות הרבה יותר. הבעיות שיכולות להיווצר הן פשוטות וברורות מאליהם: חוסר התמיכה שיגרום ללחצים באזורים שונים של הגוף (גב וצוואר) ובעיות שעם הזמן יהפכו לחמורות יותר.

 

כיצד פותרים את העניין?

 

ניתן למצוא מספר חברות בארץ (ואפילו את הגדולות ביותר שבהן בתחום הנ"ל) שעובדות ועמלות אך ורק על ייצור של מזרונים לתינוקות. מזרנים מהסוג הנ"ל גם עוברים מבחני איכות קפדנים. לרוב, מזרנים אלו עשויים משילוב חשוב של פולימרים לצד ספוג ואלו אכן מצליחים לספק לתינוק תמיכה מרבית, שינה עמוקה ומאפשרים לו להירדם בקלות.

חשוב לזכור שמכיוון שמדובר על אנשים קטנטנים שרק נולדו והם משתמשים בחיתולים הרי שחשוב שהמזרון יהיה כזה שקל לנקות אותו ומעבר לכך – שיהיה מדובר במוצר שלא רק מספק תמיכה אלא מאפשר אטימה מלאה של המזרון מבחינת ספיגת נוזלים.

 

אם עניין העיצוב הוא דבר שנמצא גם בראש סדר העדפויות שלכם הרי שחברות המזרונים הגדולות ביותר בתחום אינן רק מספקות את כל היתרונות השונים שציינו לעיל, הן גם מאפשרות לרוכשים ליהנות ממגוון נרחב של עיצובים לצד ציורים של דמויות מפורסמות וכל הנתונים הנוספים שיוצרים אצל הרוכש ואצל התינוק שלכם את הערך מוסף שאותו אתם מחפשים.
מה לגבי המחירים? מדובר על מחירים סטנדרטיים ומשתלמים מאוד בייחוד כאשר מדובר על בריאות של תינוקכם.

 



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור שלו


 


מאמרים נוספים מאת מור שלו
 
איך תדע אם אתה צריך קלנועית
02/02/15 | גיל הזהב
אין ספק שהטכנולוגיה היא כמו משב רוח מרענן, בכל פעם מפתיעה אותנו מחדש ומביאה אל חיינו, כמו בסערה, חידושים שונים ונהדרים. בשנים האחרונות אנו יכולים לראות יותר ויותר כלי רכב ממונעים העונים לשם "קלנועיות", השאלה שנשאלת על ידי רבים היא: "האם אני צריך קלנועית? איך אדע אם כן?". אנו פה בכדי לענות על כך. שנצא לדרך?

תקבע תקציב, תבחר טבעת אירוסין מתאימה
גברים רבים הולכים לאיבוד בכל הנוגע אל בחירת טבעת אירוסין עבור בת הזוג שלהן ולמען האמת? הדבר מובן לחלוטין. יש הרבה סוגי תכשיטים, המון חנויות תכשיטים, אינספור קטלוגים, הרבה עיצובים מרהיבים של טבעות אירוסין ולכל אישה הרי יש טעם שונה לגמרי, אז כיצד מצליחים לבחור את הטבעת הנכונה? ובכן, התשובה דווקא טמונה בך. מבולבל? בוא נסביר.

האם דאגת לתינוק שלך למזרון איכותי?
19/01/15 | ריהוט
רבים אינם עוסקים בשאלה הזו בשל העובדה שכאשר מחכים להולדתו של הילד יש כל כך הרבה נושאים לסרוק ולטפל בהם ולכן לעיתים דווקא הנושא הנ"ל, שהוא נושא כה חשוב וקריטי, נדחק אל השוליים...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI