דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר שטיפה בקיטור
שטיפה בקיטור
Karcher 30/03/15 |  צפיות: 2735

מהי שטיפה בקיטור? לשם מה משתמשים בה? מכונות שטיפה בקיטור מצויות בשימוש חברות הניקיון לביצוע ניקיונות פנימיים וחיצוניים של מבנים שונים. המכונות נועדו להסיר גרפיטי, לנקות כתמים קשים, וכמובן לבצע משימות ניקיון סטנדרטיות בגו המבנה. מכונות שטיפה בקיטור מאפשרות לכם, כחברות ניקיון, להנחיל ללקוחות שלכם תוצאות שבכל תרחיש אחר היו עולות לכם בהרבה כוח אדם, והוצאות ניהול ותפעול שאיש מכם לא היה רוצה להשית על עצמו מרצון.

לקוחות להם מסופק פתרון שטיפה בקיטור

בדרך כלל, מדובר בעיריות ומועצות מקומיות המבקשות הסרת גרפיטי מקירות, וניקוי מקומות קשים שגם מחלקת הניקיון באותה רשות מקומית לא הגיעה לתוצאות משביעות רצון בהם. כן, מדובר ביזמים פרטיים המבקשים ניקוי ראשוני למבנה חדש שזה עתה הוקם. גם בעלי מפעלים רבים שמכשיריהם עלולים לגרום ללכלוך פחמי, טחב וכתמים קשים יזדקקו לא פעם לשירות.

יתרון השטיפה בקיטור על מכונות שטיפה סטנדרטיות ועבודה ידנית

ניתן לברור את אופן התזת המים, ולא רק את העצמה – כמקובל במכונות רגילות: ניתן לבחור בצינור דק, עבה, צינור אשר מתיז מים בקו ישר, עם בועות, ועוד. זה מאפשר לכם להזרים לאתר מכונה אחת שתבצע את כל משימות הניקיון, ולא להסתמך על מכשור וכוח אדם בהיקפים גדולים מכך. יתרון נוסף מתבטא בנגישות למקומות קשים: בשל כך שאופני הגעת המים מן המכונה למוקדי הלכלוך – מגוונים, כבר אין תירוצים על מקומות ש- "קשה" להגיע אליהם. מכונת שטיפה בקיטור תהיה מסוגלת להגיע גם למקומות צרים ולא בולטים.

תסריטים בהם תוכלו להציע פתרונות שטיפה בקיטור

· ניקיון חיצוני ובחדרי מדרגות של בניינים חדשים.

· ניקיון מרחבים גדולים לרווחת הציבור: קניונים, תחנות מרכזיות, וכד'.

· סביבה עירונית/מושבית מלוכלכת ומוזנחת.

· מפעלים בהם סביבת העבודה מתלכלכת עקב העבודה השוטפת: תוצרי לוואי.

הפתרון הטוב ביותר עבור התסריטים הללו הוא מכשיר קיטורית לבית: לך – כבעל חברת ניקיון הוא חוסך בהוצאות כוח אדם, ומאפשר ניקיון יסודי ויעיל, וללקוח שלך מתאפשר ליהנות מסביבה נקייה בזמן קצר. עם מכונות שטיפה בקיטור – ניקיון והברקה כבר אינם נראים כה רחוקים, וכל לקוח יכול לאפשר לעצמו ליהנות מניקיון יסודי ומבריק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Karcher

Karcher - http://www.homemachines.co.il



 


מאמרים נוספים מאת Karcher
 
שטיפה בקיטור
מהי שטיפה בקיטור? לשם מה משתמשים בה? מכונות שטיפה בקיטור מצויות בשימוש חברות הניקיון לביצוע ניקיונות פנימיים וחיצוניים של מבנים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI