דף הבית עסקים שיווק ופרסום לקחי השיווק של שנת 2014
לקחי השיווק של שנת 2014
מאה הימים 25/05/15 |  צפיות: 2460

בשנים האחרונות נראה לכאורה שכל העסקים התקדמו לעידן האינטרנט. אפילו בעלי עסקים קטנים בראשית דרכם פותחים דף בפייסבוק או מקימים אתר באינטרנט. אך השימוש באמצעים האלו אינו מספק ויש לוודא שהוא אכן מגיע לקהלי היעד של העסק ואף מניע לפעולה. ייעוץ שיווקי לעסקים יעזור לכם לעשות שימוש נכון במדיות הדיגיטליות על מנת להגיע אל הלקוח.

ייעוץ שיווקי לעסקים: כיצד להגיע אל הלקוח בעידן המודרני

· ייעוץ שיווקי לעסקים יביא את המידע ללקוח: בעידן המידע, הגולש זוכה לכמות אדירה של מידע באינטרנט ואין לו פנאי לבחון את כל המידע הזה. ברוב התחומים התחרות על ביטויי החיפוש גבוהה והסיכוי שהלקוח יגיע אל האתר שלכם הוא נמוך. לכן צריך למצוא דרכים נוספות כדי למשוך אליכם את קהל היעד הזקוק לשירותכם. ייעוץ שיווקי לעסקים יספק לכם דרכים יעילות לתקשר נכון עם הלקוחות כך שיבחרו להקליק על המסר שלכם. ייעוץ שיווקי לעסקים יספק לכם דרכים להעביר ללקוח מסר ברור על העסק, על המותג, על המוצרים והשירותים וכיצד הם יועילו ללקוח.

· ייעוץ שיווקי לעסקים יעזור לכם להגיע אל הלקוח: בעידן הדיגיטלי, גולש ממוצע אינו משתהה יותר ממספר שניות בכל אתר בשלבי החיפוש הראשונים שלו. לכן, חשוב ליצור תקשורת יעילה שתלכוד את תשומת הלב של הלקוח, ולספק לו מידע רלבנטי ומועיל. כך יגבר הסיכוי שהוא יפנה אליכם במקום אל המתחרים שלכם. ייעוץ שיווקי לעסקים יעזור לך ליצור תקשורת מילולית וחזותית מתאימה שיגרמו ללקוח לרצות לדעת עוד על העסק שלך.

  • ייעוץ שיווקי לעסקים - שיווק ממוקד: בשיווק האינטרנטי היום מקובל פחות להתמקד במנועי החיפוש ויותר להגדיל ראש ולהתמקד באיתור הלקוחות. ייעוץ שיווקי לעסקים יעזור לכם להשתמש בשיווק הממוקד בלקוחות בודדים או בקבוצה הומוגנית של לקוחות, לעקוב אחרי פעילותם ברשת, ולהתאים את השיווק באופן שממוקד בהם. תוכלו ליצור תכנים במגוון צורות ובמגוון בפלטפורמות ולהתאים אותם ללקוחות.

לסיכום, ייעוץ שיווקי לעסקים יעזור לכם להשתמש במבחר הכלים הדיגיטליים על מנת לתקשר נכון עם הלקוחות ולהביא אותם אל העסק שלכם.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל ייעוץ שיווקי לעסק שלכם. חפשו אותנו בגוגל- מאה הימים ותוכלו לערוך אבחון שיווקי ראשוני באתר האינטרנט שלנו במתנה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאה הימים


 


מאמרים נוספים מאת מאה הימים
 
משלוח דיוור אפקטיבי: מתי כדאי לשלוח?
שליחת ניוזלטר ללקוחות היא אחת הדרכים הנפוצות כיום לשמירה על קשר עם לקוחות. אם אתם רוצים לשמור על קשר לזמן ממושך, להרחיב את הקשר עם הלקוחות, ולאפשר דיאלוג בין הלקוח לבין בית העסק, שליחת ניוזלטר ללקוחות היא הדרך המתאימה לכך. שליחת ניוזלטר ללקוחות חייבת להיעשות תוך התחשבות בגורם הזמן על מנת להשיג תוצאות טובות יותר.כלומר, חשוב לדעת מהו הזמן המתאים ביותר למשלוח ובאיזה תדירות לשלוח. להלן מספר טיפים לגבי גורם הזמן.

כך תייצרו לידים לעסק
יצירת לידים לעסק היא יצירת מאגר של לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק שלך. המטרה היא להשיג לידים איכותיים, כלומר לקוחות המעוניינים בשירותים שלך והם בעלי פונטציאל קניה גבוה. יצירת לידים לעסק נחלקת ליצירת לידים חמים וליצירת לידים קרים. לידים חמים הם אותם לקוחות שמבצעים את הפנייה אליך ביוזמתם על ידי התקשרות, הרשמה לניוזלטר, השתתפות בסקרים וכדומה. לעומתם לידים קרים הם כאלו שאנו יוצרים איתם את התקשורת הראשונית והם לא בהכרח מעוניינים בה. להלן מספר דרכים מקובלות של יצירת לידים לעסק, חמים וקרים.

לקחי השיווק של שנת 2014
בשנים האחרונות נראה לכאורה שכל העסקים התקדמו לעידן האינטרנט. אפילו בעלי עסקים קטנים בראשית דרכם פותחים דף בפייסבוק או מקימים אתר באינטרנט. אך השימוש באמצעים האלו אינו מספק ויש לוודא שהוא אכן מגיע לקהלי היעד של העסק ואף מניע לפעולה. ייעוץ שיווקי לעסקים יעזור לכם לעשות שימוש נכון במדיות הדיגיטליות על מנת להגיע אל הלקוח.

איזה אסטרטגיה שיווקית העסק שלכם צריך
התחרות הגדולה בעולם המודרני בין החברות המתחרות על הלקוחות, דורשת מבעלי העסקים לערוך אסטרטגיה שיווקית חכמה ויעילה על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר מתהליכי הפרסום. מטרת האסטרטגיה השיווקית היא לגבש את הדרך בה ילך הארגון על מנת להשיג את מטרותיו. סקר שנערך בשנת 2014 הציג כי רוב העסקים אינם מפלחים את הקמפיינים הפרסומיים שלהם ו"מטרידים" את קהל הגולשים ברשת. אסטרטגיה שיווקית נכונה תסייע לכם לייעל ולמקד את הפנייה שלכם לקהלים המתאימים, לייעל את הקמפיינים הפרסומיים, לחסוך בהוצאות ולמקסם רווחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI