דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר נברשות, האלמנט לעיצוב הבית
נברשות, האלמנט לעיצוב הבית
יחי כהן 08/06/15 |  צפיות: 4221

עיצוב הבית כידוע הפך בשנים האחרונות יותר ויותר נדרש, למעשה כיום לא בונים בית או משפצים אותו ללא עירוב של מעצב. בד בבד עולם התאורה והנברשות גם הוא הפך ברבות השנים להיות יותר נוכח בחללים, לא עוד מנורות שטוחות כי אם "שנדלירים" כלומר נברשות שמשתלשלות מהתקרה כלפי מטה במלא הדרם.

שימוש בנברשות לעיצוב חללים

המילה נברשות יוצרת אצל רובנו איזו קונוטציה או הקשר של משהו מגושם, כבד וכמובן זולל חשמל בכמויות מסחריות, זלילת החשמל נובעת מכך שלנברשות יש לפחות 3 נורות. אולם יחד עם זאת כאמור עולם התאורה בכלל והנורות בפרט עבר מהפך רציני והעולם עובר אט אט לנורות חסכוניות וללדים, הלדים הם עיקר העניין, דיודה מוארת שפולטת אור בעוצמה גבוה אך יחד עם זאת צורכת זרם מאוד נמוך, הבלאי אפסי ומקומט לשנים רבות קדימה, הארה של נברשת עם לדים צורכת פי 10 פחות חשמל ובעלת אורך חיים של לפחות פי 10. כך שנברשות בעידן החדש של ימינו הפכו להיות דבר נפוץ ובסיסי בעיצוב החדרים, אם היינו רואים נברשות בחדרי המגורים כלומר בסלון הרי שגם במסדרונות וחדרי שינה הם מקום מצוין להתקנת נברשת מעוצבת. מכיוון שהנברשת היא אלמנט לא קטן ובעל נוכחות ניתן ליצור את כלל העיצוב סביב הנברשת.

נברשות קיימות והסבתן לעידן הלד

לא אחת אנו מוצאים את עצמינו עם גופי תאורה שונים ונברשות שנבנו והותאמו לשימוש עם תאורה רגילה כגון נורות לייבון, נברשות אל לרוב נרכשו לאחר השקעת זמן ומאמץ ודי חבל לנו לוותר עליהם. ישנו פתרון יעיל שנמצא כיום כמעט בכל חנות ל5אביזרי תאורה, הפיתרון הוא למעשה מתאם פנימי שאותו מתקינים בתוך גוף התאורה, אותו מתאם מאפשר לנו להתקין נורות לד במקום נורות רגילות. במקרים מסוימים ניתן לבצע הסבה פנימים בנברשות ללא אותו מתאם, בכל מקרה תמיד חשוב לזכור כי טיפול בחשמל בכל דרך אם זה בנורות, נברשות או בכלל מחייב רישיון בתוקף וידע, אחרת הסכנה היא ברורה, סכנת חיים מיידית. קשו לראות רישיון מאותו חשמלאי שעתיד לטפל בכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יחי כהן


 


מאמרים נוספים מאת יחי כהן
 
יותר יפה, יותר מושך, יותר מתקני תצוגה מפרספקס
20/11/16 | צרכנות
קידום מותגים בימינו הפכו למשימה די מורכבת, אנו נדרשים כל פעם מחדש להמציא את הגלגל, מבין כל הפעולות שמבצעים על מנת לקדם ולדחוף מוצר כזה או אחר יש את אולמות התצוגה בה אנו מציגים את המוצרים שלנו או שיש תערוכות ואירועי קידום מכירות

יום הולדת שמח ואפילו יותר מזה
מי לא אוהב לחגוג יום הולדת? אין ילד שלא רוצה את שכולם יכבדו אותו בברכת מזל טוב, יביאו לו מתנות ובכלל ישמחו יחד איתו ביום הולדתו.

פתרונות הצללה לאירוח מושלם בחורף בדיוק כמו בקיץ
20/11/16 | שיפוצים
אנשי שררה, רמי דרג, אריסטוקרטים ובעלי ממון ויכולת אלו הם שנהנו מפתרונות הצללה מימי קדם ועד לפני שנים לא רבות. כיום המצב השתנה לגמרי, פתרונות הצללה בהישג יד של כולם ללא יוצא מן הכלל.

פרגולות מאלומיניום, להוציא את היופי הפנימי
20/11/16 | שיפוצים
פרגולות אלומיניום לא אחת יוצרות לנו הקשר מוטעה של קרירות, מונוטוניות וחוסר עניין אולם בפועל הדברים הפוכים לגמרי. אם בעבר הלא רחוק העדיפו כולם פרגולות עץ או ברזל הרי שעם הזמן הם הבינו כי יש אלמנט משמעותי בבניית פרגולות מחומרים אלו והוא התחזוקה שנדרשת.

למה להתאמץ עם עץ?
עץ הינו חומר גלם מדהים, יפה ומרשים. אין חומר גלם בטבע שמשתווה לעץ מבחינת האסטטיות, המרקם והגוונים, יחד עם זאת על מנת שהעץ יראה במיטבו וישמר לאורך שנים צריך לטפל ולשמר אותו.

למה קופות רושמות לאט לאט נעלמות מן העולם
16/11/15 | ניהול
ראשית דרכם של הקופות הרושמות החלה למעשה על מנת למנוע מעובדי החנות לגנוב כספים, למעשה אותם קופות כלל לא היו רושמות אלא מצלצלות בלבד

שיפוצים ובדק בית
25/08/15 | נדל"ן
רגע לפני שאתם מתחילים בשיפוץ כדאי שתבצעו בדק בית מסיבות רבות אולם הבולטת שבהן היא החיסכון העתידי שלכם בהוצאות. בדק בית מלמד אותנו שלא אחת קורה שנכנסים לעבודות שיפוץ בבית ומגלים בעיות כמו בעיות צנרת, חשמל, ניקוז ורטיבויות

נברשות, האלמנט לעיצוב הבית
עיצוב הבית כידוע הפך בשנים האחרונות יותר ויותר נדרש, למעשה כיום לא בונים בית או משפצים אותו ללא עירוב של מעצב

מנורות בכלל ומנורות בפרט
מנורות הן למעשה גופי תאורה שאליהן מחברים נורות. כיום המנורות משמשות הרבה יותר כאלמנט לעיצוב החלל מאשר כמתקן לנורה עצמה

גופי תאורה מעוצבים, היום יותר מפעם
גופי תאורה מטרתם להכיל נורות מסוגים שונים. לרוב עד לא מזמן הנורות ששלטו בגופי תאורה היו נורות ליבון אולם מאז חל איסור לייבוא של נורות ליבון בהספקים של יותר מ 60W התחזק השימוש בנורות חסכוניות מסוגים שונים כאשר ה CFL הם הסוג הבולט ביותר כיום
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI