דף הבית רפואה ובריאות רפואה טיפול בבעיות גב בעזרת מערכת הליכה
טיפול בבעיות גב בעזרת מערכת הליכה
טיפול אפוס 20/05/09 |  צפיות: 2927

כאבי גב הינם תופעה הנובעת מסיבות שונות. אדם אשר סובל בעיות בגב פעמים רבות מוצא עצמו סובל מכאבים בעת ביצוע פעולות פשוטות כמו הליכה, שכיבה במיטה או שינויי תנוחה. הכאבים עלולים לפגום בתחושת החיוניות של האדם באופן ניכר ולכן עליו לטפל בהם. קיימות שיטות טיפול שונות אשר יכולות להקל על כאבים בגב ולסייע לשיפור תפקודו של האדם.

 

אחת משיטות הטיפול בעזרתן ניתן לטפל בכאבי גב הינה בעזרת מערכת הליכה. מערכת הליכה המיועדת לטיפול בכאבי גב מאפשרת שינוי בנקודות הדריכה של האדם ומסייעת לו לשנות בדרך זו את חלוקת העומס על המפרקים בגפיים התחתונות ובגב. חלוקת העומס השונה מביאה להפחתה בעומס על האזור הכואב. בדרך זו מופחתים כאבים בגב.

 

מערכת הליכה המיועדת לטיפול בסובלים בעיות גב הינה יעילה גם בהיבט נוסף. בעזרת מערכת ההליכה המטופל יוכל לאמן את שרירי היציבה בבטן ובגב לעבוד באופן מתואם. הפעולה המתואמת תסייע לחיזוק השרירים המייצבים של האדם.

אדם הסובל בעיות בגב וכאבים יוכל לבדוק האם מערכת הליכה תוכל להתאים לטיפול בבעיית הגב שלו ולסייע לו לשפר את איכות חייו.

 

בעיות גב וכאבים נובעים לעיתים מפריצת דיסק או בלט דיסק ולעיתים הסיבה להם היא שונה. בעזרת מערכת הליכה אשר תותאם למטופל ולכאביו ותוכנית טיפול אישית, ניתן יהיה לטפל בכאבי הגב ולשפר את תפקודו של המטופל. טיפול זה יכול לסייע להשיב את החיוניות של המטופל ולשפר את איכות חייו.

 

אפוס הינה טכנולוגיה רפואית פורצת דרך המיועדת לטיפול בכאבי ברכיים, כאבי גב, כאבי ירך וקרסול. מערכת ההליכה של אפוס פועלת בשני מישורים ומסייעת לחזק את השרירים המייצבים של המטופל וכן מסייעת להפחית בכאביו. הטיפול מתבצע במסגרת שגרת יומו של האדם ובסביבה הנוחה לו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טיפול אפוס

צרו עימנו קשר עוד היום בטלפון 2767*

או השאירו פרטים ונציג אפוס יחזור אליכם בהקדם

מרכזי  אפוס ישראל:
מרכז אפוס הרצליה- מפה והוראות הגעה

מרכז אפוס חיפה- מפה והוראות הגעה

טלפון: 2676*
דוא"ל: [email protected]


מרכזי אפוס אנגליה:
 
Bupa wellness centre- Reading

 Bupa wellness centre- Solihull

www.apostreatment.co.uk

לייעוץ הראשוני והבדיקה הקלינית מומלץ להביא: מכנסיים קצרים, זוג גרביים, מסמכים רפואיים רלוונטיים, צילומים רלוונטיים.
יש לתאם מראש הגעה לייעוץ ראשוני ובדיקה קלינית.

אפוס- פעילות בינלאומית
ליצירת קשר: [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת טיפול אפוס
 
מערכת הליכה לטיפול בכאבי גב
התקפי כאבים בגב התחתון המופיעים אצל אנשים עשויים לגרום לפגיעה באיכות חייהם, לעיתים באופן מהותי. כאבי גב עשויים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו הליכה, שכיבה במיטה או קימה ממנה או בעת ישיבה מול מחשב. לעיתים הכאבים נובעים כתוצאה מפריצת דיסק או בלט דיסק. חשוב לאתר דרך טיפול מתאימה בכאבים על מנת לשפר את איכות חייו של האדם הסובל מהם.

טיפול בכאבי ברכיים באמצעות מערכת הליכה
כאבי ברכיים נגרמים כתוצאה מסיבות שונות, בהן שחיקת סחוסים, דלקת בברך או קרע ברצועה. הכאבים בברכיים עלולים להופיע בעת עלייה או ירידה במדרגות, לאחר ביצוע פעילות ספורט, בעת יציאה מהרכב או בעת ביצוע פעולות אחרות. הופעת כאבים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם הסובל בעיות ברכיים ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה אשר תוכל לסייע להקלה בכאבים.

טיפול בבעיות ברכיים באמצעות מערכת הליכה
כאבי ברכיים מופיעים אצל אנשים מסיבות שונות. הכאבים עלולים להופיע עקב קרע ברצועה, שחיקת סחוסים או סיבות אחרות. כאב ברכיים עלול להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו יציאה מהמכונית, לאחר ביצוע פעילות ספורט או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאב ברכיים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך למצוא דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להקלה בכאבים.

טיפול בכאב ברכיים בעזרת מערכת הליכה
בעיות ברכיים מופיעות מסיבות שונות כמו קרע ברצועה, דלקת בברך או סיבות אחרות. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה או ירידה במדרגות, בעת יציאה מהמכונית או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאבי ברכיים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתת כאב ברכיים.

מערכת הליכה לטיפול בבעיות ברכיים
בעיות ברכיים עלולות להיגרם כתוצאה מסיבות שונות, בהן פציעות ספורט, דלקת בברך ושחיקת סחוס. הכאבים בברכיים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות במהלך היום כמו יציאה מהרכב, לאחר פעילות ספורט או לאחר ישיבה ממושכת אל מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאב ברכיים עלולה לפגוע באופן משמעותי באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול שתוכל לסייע להפחתת הכאבים.

מערכת הליכה לטיפול בכאבי גב ובעיות ברכיים
כאבי גב עלולים להיגרם עקב סיבות שונות כמו בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות. בעיות ברכיים עלולות להיגרם עקב קרע ברצועה, שחיקת סחוסים או סיבות אחרות ולהופיע בעת ביצוע פעולות שונות. הכאבים בגב או בברכיים עלולים לפגום באיכות חייו של האדם הסובל מהם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתת הכאבים.

טיפול בכאבי גב או בעיות ברכיים בעזרת מערכת הליכה
כאבי גב עלולים להופיע מסיבות שונות כמו פריצת דיסק או בלט דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו קימה מהמיטה, הליכה או שינויי תנוחה. בעיות ברכיים עלולות להופיע עקב סיבות שונות כמו דלקת בברך או קרע ברצועה. הכאבים בברכיים עלולים להופיע לאחר פעילות ספורט, בעת עלייה או ירידה במדרגות ופעולות נוספות. הופעת הכאבים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגום באיכות חייו של האדם ולכן חשוב למצוא דרך טיפול שתוכל לסייע להקלה בכאבים.

טיפול בכאבי רגליים בעזרת מערכת הליכה
כאבי רגליים עלולים להופיע מסיבות שונות ובאזורים שונים ברגל. הכאבים עלולים להופיע בברך עקב דלקת בברך, בקרסול או בירך עקב שחיקת סחוסים. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה או ירידה במדרגות, בעת הליכה או בעמידה ממושכת. בעיות ברכיים או כאבים בקרסול או בירך, עלולים לפגוע באיכות חייו של האדם הסובל מהם ולכן חשוב למצוא דרך טיפול שתוכל לסייע להפחתת הכאבים.

מערכת הליכה לטיפול בכאבי גב או כאבי רגליים
כאבים ברגליים עלולים להופיע באזורים שונים ברגל ועקב סיבות שונות. לעיתים עלולים להופיע הכאבים בברך עקב דלקת בברך או שחיקת סחוס, לעיתים מדובר בכאב בירך עקב שחיקת סחוסים ולעיתים בכאבים בקרסול. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו הליכה, עליה וירידה במדרגות ולאחר פעילות ספורט. גם כאבי גב עלולים להופיע עקב סיבות שונות, בהן בלט דיסק ופריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה, בעת שכיבה במיטה ופעולות נוספות.

טיפול בכאבי גב וכאבי רגליים בעזרת מערכת הליכה
כאבי רגליים מופיעים מסיבות שונות ובאזורים שונים ברגל. לעיתים מדובר על כאבים בקרסול, על כאבים בירך עקב שחיקת סחוס או על כאבים בברך עקב שחיקת סחוסים. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה ממושכת, עליה וירידה במדרגות או בעת ביצוע פעולות אחרות. כאבים בגב מופיעים לעיתים עקב בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה, קימה מהמיטה ופעולות נוספות. הופעת כאבים בגב או ברגליים עלולה לגרום לפגיעה באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך למציאת דרך טיפול מתאימה בכאבים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI