דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים סיפור הוילונות – כשטקסטורה, צבע ועיצוב מתחברים
סיפור הוילונות – כשטקסטורה, צבע ועיצוב מתחברים
ראובן 25/05/09 |  צפיות: 2534

לוילונות תפקיד נכבד בהרגשה שלך לגבי הבית או החדר הפרטי שלך. אם נדמה לך שאינם חשובים, נסה משהו קטן: לך לכל חדר שתבחר בביתך, הסר את הוילונות לחלוטין והשאר חלון עירום. או לחליפין, במקומם תלה שמיכה כהה על החלון או אפילו עליהם עצמם, בלי להתאמץ להסיר אותם. נכון שאתה רואה מיד את ההבדל? לא רק שרואים הבדל מיידי על החלון, אלא שגם מראה החדר כולו מושפע מיידית ויחד איתו ההרגשה שלך בחדר.

אז כיצד תחליט אילו וילונות לרכוש? התחל בניתוח החדר, אילו חפצים ורהיטים אתה מתכוון לשים בו, מה הצרכים שלך ומהם הצבעים האהובים עליך, או הדומיננטיים בחדר. עם קצת זמן ותכנון תוכל לקבל וילונות מושלמים לחדר.

למרבית הוילונות תפקיד כפול, הם לא רק תורמים לעיצוב החדר, הם גם מעניקים תחושת ביטחון. הם מהווים דרך נהדרת למנוע מאנשים זרים לראות מה קורה אצלך בחדר, מן הסתם הם חלופה דקורטיבית לתריסים. לגבי חלק מהחדרים בכל בית שיקול ההחשכה איננו רלוונטי אך ישנם החדרים שבהחלט זקוקים להחשכה והסתרה מעיני שכנים. לגבי וילונות בחדרים אלו תוכל לבחור אחת מן האפשרויות: תוכל לבחור וילונות עבים בצבעים כהים, תוכל להשתמש בכאלה עם קפלים, בוילונות בשתי שכבות, או בוילונות ונציאנים הדומים יותר לתריסים. כל אחת מן האפשרויות תשיג אפקט של החשכה והסתרה. אתה חושב שוילונות ונציאניים מכוערים מאוד? חשוב שוב. היום יש מבחר עצום שלהם, כולל צבעים וגוונים רבים ושונים ממה שניתן לדמיין.

האפשרות לפתוח וילון בקלות, מאוד חשובה, בחר וילון פונקציונאלי ולא רק יפה. וילונות עם כפלים או עיטורים באים בחשבון והם בעיקר עניין של טעם, אך גם כאלה שפשוט "נופלים" מטה יכולים להראות קלאסיים ויפהפיים כל עוד האורך בסדר.

כשאתה מחליט בין רכישת וילונות בצבעים כהים לבהירים, זכור כי החלטתך תשפיע על החדר כולו. וילונות כהים נוטים להכהות את כל החדר ולקבל פחות אור מן החלון. אם אתה עובד בלילות ונוהג לישון בימים, וילון כהה הוא בדרך כלל רעיון טוב אך אם אתה מבקש להאיר את החדר שלך, בחר לך וילון בהיר. וילונות בצבעים חיוורים נוטים להכניס הרבה מאור השמש דרכם ולהאיר את החדר אפילו אם הם כל כך עבים שאינך יכול לראות דרכם החוצה. במשפט אחד, זכור כי צבע הוא גורם חשוב מאוד בבחירת וילונות.

וילונות הם גם דרך מצוינת להדגיש צבעים ששולטים בחדר. אם לדוגמא קירות החדר שלך בצבע יין, ויש לך שטיחים בצבע יין עם דוגמאות באפור בהיר, אם תבחר וילונות בצבע אפור בהיר, תאיר את הקירות הכהים והשטיחים יבלטו יותר. זכור גם כי צבעים נתפסים כבעלי אופי אנושי כמעט. צבעים אדומים וכתומים מותנים תחושת תנועה ואנרגיה פורצת, צהובים נתפסים כצבעים של שמחה וירוקים כמשרי רוגע. שחור הוא צבע מאוד מלנכולי ואנשים נוטים להימנע משימוש בו בעיצוב הבית. לבן נחשב מושלם ונקי אם גם פשוט וחסר מעוף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ראובן

ראובן אזולאי, מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - בניית אתרים.



 


מאמרים נוספים מאת ראובן
 
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.

פרויקטים של בניית אתרים בשנה האחרונה
אנשים רבים טועים לחשוב שהתחום של בניית אתרים הוא פשוט. נדמה לה שבניית אתרים כמו פייסבוק או טוויטר הם עניין של כמה ימי עבודה ושניתן לשכפל אותם לאתרים אחרים בקלות. אנשי בניית אתרים יספרו לך על כל הפעמים שלקוחות אמרו להם עד כמה קל זה לבנות אתר... המציאות שונה לחלוטין כפי שיודעים היטב אנשי עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים ופיתוח.

ללקק את התות – איך לגרום לאישה להגיע לאורגזמה
16/11/09 | דייטינג
עובדה מאוד מצערת היא שנשים רבות עוברות שנים ואפילו חיים שלמים מבלי לחוות אורגזמות מבן זוגן. להלן כמה עצות שיסייעו לך ללמוד איך להביא אותה לאורגזמה ואפילו להרבה אורגזמות בעת קיום יחסי מין.

עיצוב אתרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות
ברשת האינטרנט של היום קיימים אינספור אתרים המאפשרים לקהל הגולשים הרחב למצוא את מבוקשו. עם זאת, לפחות 25% מקהל הגולשים אינו יכול לגלוש באתרים אלו בשל מוגבלויות שונות.

משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים כאלה יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

איך להיות גבר מושך
18/10/09 | דייטינג
הבנה של מה אישה מחפשת בגבר היא הצעד הראשון בלימוד הסוד איך להיות גבר מושך וסקסי בעיני אישה. לגברים רבים הרעיון של כיצד למשוך נשים הוא פשוט מסתורין אחד גדול. זה מובן וטבעי, היות וגברים ונשים שונים מבחינות רבות כל כך, קשה מאוד לבני מין אחד להיכנס לתוך מוחו של בן או בת המין השני ולהבין אותו.

זמן להיפרד
את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן..

מומחי אסטרולוגיה ומנבאי עתידות
כמעט כל אחד מאיתנו דואג לגבי העתיד בתקופה כלשהי בחייו, אנו דואגים לגבי פרנסה, יחסים, בריאות או כל נושא אחר ועושים כל שביכולתנו להבטיח עתיד טוב. בעיתות קשות וכשהכוח האישי שלנו נחלש, חלק מאיתנו פונה לתחומים כמו אסטרולוגיה בתקווה להבין יותר מה מחכה להם בעתיד ואיך להתכונן לקראתו.

שיווק מסעדות – עיצוב לוגו למסעדה
04/10/09 | מיתוג
כדי להבין מה צריך לשם עיצוב לוגו יעיל, להלן כמה תכונות שניתן לזהות בלוגו אפקטיבי. לוגו טוב הוא לוגו קל לזיהוי, אפילו במבט חטוף או ממרחק, הוא לוגו קל לזכירה, הוא מעביר מסר של מי אנחנו, הוא מעביר מסר של מה אנחנו עושים והוא מרמז על סגנון השירות.

עיצוב אתרים – ניוזלטר ומיני סייט
עיצוב אתרים נועד לתת ערך מוסף למוצר או לשירות או למידע באתר האינטרנט שלכם ולגרום לגולש להסתכל, להתעניין ולהתעכב כאשר הוא גולש בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI