דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ריהוט משרדי -חשיבותו בעיצוב המשרד
ריהוט משרדי -חשיבותו בעיצוב המשרד
בני גבאי 25/05/09 |  צפיות: 2835

ריהוט משרדי - בעיצוב המשרד


ריהוט משרדי הוא אחת הדרכים החשובות ביותר לעיצוב המשרד - כך אנחנו ניראים.

לרהט משרד חדש או ישן מהווה אתגר מיוחד למעצבים, הוא צריך לשלב בתוכו  פרקטיות, נוחות , ויופי ,עיצוב חכם מאפשר שינויים ככל שהמשרד גדל והמשרד שלנו תמיד מתפתח ומתרחב, כי הרי כל משרד שואף להתפתח. גם בהוספת ריהוט משרדי במשרד קיים לא צריך להיות שוני מהריהוט המשרדי הקיים דבר המקנה אחידות במשרד.

עצות לבחירת ריהוט משרדי

בטרם נתחיל בבחירת הריהוט המשרדי , עלינו לבצע מספר פעולות , הראשונה שבהן היא מדידת חדרי המשרד ומיקום החלונות והדלתות.שניה בחירת הצבעים והגוונים המתאימים לאווירה שאנו רוצים להשרות במשרד.עלינו לתכנן את המשרד לניצול החלל  כך שיתאים לנוחות המשתמש וישמור על עיצוב אחיד בכל המשרד.


. במשרדים בהם אין מספיק מקום, רצוי לתכנן את סידור הרהיטים בצורה פונקציונלית.

ריהוט משרדי הפך בשנים האחרונות לפופולארי מאוד בשוק הריהוט המקומי.

בעבר היה ריהוט משרדי במגוון מצומצם ולא אחיד של עיצובים , בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום הריהוט המשרדי כיום  ריהוט משרדי הוא תחום עצמאי בתוך  עולם הרהיטים, ובמגוון רחב של אפשרויות,וברמות איכות מגוונות ומתאימות לכל כיס,

1. ריהוט משרדי סטנדרטי

2. ריהוט משרדי בגימור פורמאיקה ומלמין

3. ריהוט משרדי בגימור פורניר טבעי

4. ריהוט משרדי בגימור פורניר סינטטי (לימינציה)

5. ריהוט משרדי יוקרתי

כשניגשים למשימת עיצוב המשרד וסביבת העבודה, מומלץ לבדוק את הנושא ולבחור מתוך המגוון הרחב שמציע השוק  של ריהוט משרדי, את הריהוט הספציפי המתאים לצרכים האישיים שלכם. ואת היצרן המתמחה בייצור ריהוט משרדי ברמה ובתקציב המתאים לכם.

ריהוט משרדי מכיל בתוכו מגוון של  קטגוריות והאפשרויות  הן כמעט אינסופיות ומשתנות לפי צרכי הלקוחות .  לדוגמא  חדרי ישיבות שהם חלק מהקטגוריה של ריהוט משרדי,או ארונות מתכת ,קיימים סוגים שונים  של ארונות מתכת המשרתים צרכים שונים, כגון: ארונות משרד, תקיות לתליית תיקים מגירות מתכת לתכניות, מגירות פלסטיק, עגלות מגירות, ארגזי מגירות ניידים או קבועים,  מפלסטיק או עץ ,  ועוד. ואלו רק מספר דוגמאות  מיני רבות של הסוגים הרבים של ריהוט משרדי שקיימים היום בשוק. בנוסף  תוכלו למצוא גם אינספור סוגי כיסאות, כורסאות מנהלים,כסאות מזכירה,כסאות המתנה, כסאות למחשב,גם שולחנות יש לא מעט סוגים לשימושים שונים, שוחנות כתיבה, שולחנות מחשב,שולחנות מנהלים, שולחנות דיונים,וכמעט כל הסוגים של ריהוט משרדי שאתם מעלים על דעתכם ניתן לקבל בכמה רמות של איכות ומחיר.

שילוב נכון של פריטי הריהוט ייצרו אווירה נינוחה שתתרום לתדמית העסק שלכם
בעיני הלקוחות ובעיני העובדים שלכם.

רהיטי גבאי בע"מ, הינו מפעל ותיק ומנוסה בתכנון וייצור של ריהוט משרדי, סביבות עבודה, משרדים ביתיים וכיסאות,  מאז שנת 1976  מבלי להתפשר על אמינות ושירות  ברמות הגבוהות ביותר. אנו מייצרים משווקים ריהוט משרדי, מדפי מתכת ,כסאות, וכורסאות משרדיים למוסדות  רבים  בכל רחבי הארץ, וכן לבתי עסק ולקוחות פרטיים. כאשר מדובר בתחום הריהוט המשרדי, אין להתפשר על האיכות והאמינות.

ומה עם משרד בבית ?
ריהוט משרדי לעובדים מהבית חשוב גם כן, בחירת הריהוט המשרדי המתאים צריכה לשלב בין צרכי המשרד ביום, לצרכי הבית בערב. ריהוט משרדי במקרה כזה צריכה להיות מערכת ארגונומית המשתלבת  יפה עם הריהוט הביתי, 
לסיכום, ניתן להבין כי ריהוט משרדי הוא אחד הגורמים החשובים ביותר במשרד, ומשפיע על האוירה במשרד,על בריאות העובדים,ובעקיפין גם על רמת התפוקה, אז תתחדשו


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בני גבאי


 


מאמרים נוספים מאת בני גבאי
 
ריהוט משרדי- השפעתו על תדמית העסק שלך
25/05/09 | רהיטים
הריהוט המשרדי הוא ללא צל של ספק אחד התחומים החשובים בענף הריהוט. כיום הריהוט המשרדי הוא חלק עיקרי ביצירת התדמית שלך

ריהוט משרדי -חשיבותו בעיצוב המשרד
25/05/09 | ריהוט
ריהוט משרדי - בעיצוב המשרד


ריהוט משרדי הוא אחת הדרכים החשובות ביותר לעיצוב המשרד - כך אנחנו ניראים.

לרהט משרד חדש או ישן מהווה אתגר מיוחד למעצבים, הוא צריך לשלב בתוכו פרקטיות, נוחות , ויופי ,עיצוב חכם מאפשר שינויים ככל שהמשרד גדל והמשרד שלנו תמיד מתפתח ומתרחב, כי הרי כל משרד שואף להתפתח. גם בהוספת ריהוט משרדי במשרד קיים לא צריך להיות שוני מהריהוט המשרדי הקיים דבר המקנה אחידות במשרד.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI