דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים ניידים מקלדת למחשב נייד
מקלדת למחשב נייד
קידום ישיר 29/10/15 |  צפיות: 5246

מקלדת למחשב נייד לשימוש נוח יותר

מקלדת למחשב נייד היא הפריט המשלים ביותר שבלעדיו לא נוכל לתפקד יום אחד עם המחשב בלעדיו. בימינו המחשבים הנייחים יורדים ממדפי החנויות ובמקומם נוכל למצוא רק טאבלטים ומחשבים ניידים. בכל מחשב נייד ישנה מקלדת, הדגמים הם רבים ומגוונים: ישנם מקלדות מוארות בחושך ומקלדות נגד מים ורטיבות, מקלדות עם מספרים בצד ומקלדות מקוצרות במחשבים קטנים יותר. כל זה נכתב על מנת להבהיר שכאשר אנו רוכשים מחשב יש לשים לב לפריט שבו נשתמש הכי הרבה שהוא המקלדת, אנשים אינם מסתכלים על החלק הזה למרות שהוא מאוד חשוב אך לכולם נראה מאוד זניח בגלל שהפעולה היא פשוטה, הקלדה וזהו. אך אם נבדוק טוב נוכל לראות שישנם מקלדות נוחות יותר וחלק מאוד גדול שלא נוח בכלל לכתיבה ממושכת. היום גם אפשר למצוא מחשבים ניידים שבנויים לאנשים שמאליים וגם המקלדת והעכבר ( TOCHPAD ( =.

אותיות עברית למקלדת

כאשר אנו קונים מחשב נייד בישראל אנו נקבל אותו עם אותיות עברית חרוטות על גבי המקלדת, אך אם נקנה את המחשב בחו"ל או שנחליף מקלדת פגומה במחשב לא יהיה לנו אותיות חרוטות, לרוב המעבדות מציעות מדבקות עברית אך מה יעשה מי שמעוניין בחריטה יפה ממש כמו שהוא קנה בהתחלה? ישנם אלפי עסקים בישראל שמבצעים חריטה על מקלדת למחשב נייד, בניהם מעבדת המחשבים של לפטופ ישראל ועוד. בכל אופן אם תעדיפו אותיות מודבקות מומלץ לקנות מדבקות שקופות כדי לא לאבד את היופי המקורי של המחשב שלכם.

תקלות נפוצות

נרטבה המקלדת- מעבדות מקבלות טלפונים רבים מלקוחות עם התלונה שנשפך להם נוזל על המקלדת ועכשיו יש אותיות שאינם עובדות, השאלה שתמיד נשאלת היא: האם אפשר להחליף את האותיות שאינם עובדות והתשובה לכך טמונה בבסיס המקלדת שעשוי ממגש אלקטרוני וטיפה אחת מקצרת מספר מגעים בלוח, מה שאומר שאין אפשרות להחליף רק אותיות בודדות, יש צורך בהחלפה מלאה של המקלדת.

מקלדת למחשב נייד אינה מגיבה- ישנם מקרים שלאחר נפילת מחשב המקלדת מפסיקה לעבוד או שעובדת לסירוגין. המקלדת בנויה ממגש ארוך שמאחוריו יש רצועה שמתחברת ללוח אם במחשב עם תופסן פלסטיק רגיש מאוד, לאחר רעידה חזקה או נפילה ישנם מקרים שבהם הכבל משתחרר במעט והמגעים אינם מושלמים, במקרה זה יש צורך להוציא את המקלדת ולחברה מחדש, במעבדות מכובדות קוראים לזה בדיקת מגעים שעלותה נמוכה בהרבה מהחלפת המקלדת.

כפתורים יצאו ממקומם- שיחת טלפון מוכרת במעבדות מחשבים: " לקוח: שלום רב, השארנו את המחשב הנייד בבית והתינוק תלש את כל המקשים של המקלדת, מה לעשות? האם אפשר להחזיר אותם למקום? או שצריך לקנות מקלדת חדשה?" התשובה לכך היא שלרוב אי אפשר להחזיר מקשים שנפגעו כי כשהם נתלשים הפלסטיקה מתחת נשברת אך למרות זאת במקרים של מקשים בודדים וכשלא נשבר הפלסטיק שתופס את המקש יש אפשרות לתקן ע"י טכנאי מחשבים ניידים.

מקשים תקועים- נלחצים בכח בלבד- ישנם מקרים שבהם מטפטפים נוזלים דביקים ( קולה, תה, ) על המקלדת והנוזל חודר מתחת למקש אך לא מגיע ללוח ולכן המקלדת ממשיכה לעבוד, השאלה שנשאלת היא האם אפשר לנקות את המקלדת, התשובה לכך היא שזה לא פשוט לנקות מקלדת כזאת, טכנאי מחשבים ניידים יעדיף להחליף מקלדת שכזאת מאשר לשבת שעות, לפרק כל מקש ולנקות את הנוזל הדביק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום ישיר

קידום ישיר



 


מאמרים נוספים מאת קידום ישיר
 
הונדה אופנועים טרייד אין
23/11/18 | אופנועים
אם אתם רוכבי אופנועים, לבטח ביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של הונדה אופנועים טרייד אין בישראל. כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הקטנוע הישן לקטנוע חדש ומתקדם יותר, ניתן יהיה למכור את הקטנוע בשוק הפרטי ולרכוש אופנוע שיהיה בשנתון מתקדם, או אופנוע חדש לחלוטין. לרוב תמיד כדאי כי תהיה זו היבואנית של אופנועי הונדה שאצלה אתם תהיו מעוניינים לרכוש אופנוע. אם יש להוסיף סכום כסף, ניתן יהיה לקבל תנאי מימון בתנאים נוחים ומשתלמים.

אומרים לכם השתלת שיער בטורקיה היא מסוכנת? שקר מוחלט
ישנם אלפי ישראלים הנוהרים לטורקיה מידי חודש לצורך השתלת שיער, חלקם חוזרים עם השתלות מוצלחות יותר וחלקם עם השתלה פחות מוצלחת, גם אני עשיתי השתלה בטורקיה והבחירה בקליניקה טובה לא הייתה פשוטה אך בסוף מצאתי קליניקה מעולה. עשיתי השתלה שהחזירה לי את הפוני מלא ושופע כפי שהייתי צעיר וזה מילא את ליבי. לכן אמליץ לכם לא להאמין לכל הפרסומים השוללים את טורקיה, טורקיה היא מדינה נהדרת לטייל בא ובטח גם להשתלת שיער עם הטכנולוגיה המתקדמת FUE.

החלפת צילינדר – כל המידע
צילינדר, הינו אחד מהמנעולים הנפוצים עבור בעלי דרות, משרדים ובתים פרטיים. בגלל צורת הצילינדר שהיא גליל, כך שניתן לפרוץ אותו באופן מקצועי, מבלי שייגרם נזק לדלת. לפעמים, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר שנתקע או שהתקלקל, כי אם החלפה תספיק. החלפת צילינדר, מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים ברישיון משטרת ישראל. לרוב הצורך בהחלפת צילינדר מתעורר בשל בלאי, שחיקה, או פגיעות מכאניות בצילינדר עצמו.

טיול לאפריקה- מראות עוצרי נשימה של נופים ובעלי חיים
פירוש המילה ספארי בשפה הסווהילית הינו "מסע" ודרום אפריקה היא מסע קסום לאוהבי הטבע במלוא עוצמתו.

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל".

עורך דין צוואות וירושות
29/01/18 | ירושה
צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו.

עורך דין קניית דירה
מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן כגון רכישת דירה, עליו למצוא עורך דין קניית דירה, אשר בקיא בדיני מקרקעין, כזה העוסק בתחום המקרקעין ביום, יום ומודע לכל הקשיים בעסקאות נדל"ן. לא כדאי לפנות לעו"ד שמציע שכ"ט זול, היות והוא צעיר ולסר ניסיון, היות וקיימת משמעות מכרעת לחוזה הרכישה, מה שיסייע לרוכשים תמיד במשך הזמן

המידע היעיל על מדרסים
26/07/17 | רפואה
רבים אינם יודעים מה המטרה של מדרסים. מכיוון שהגוף שלנו נושא משקל מסוים שמופעל ברובו על כפות הרגליים המטרה היא לתמוך רקמות רכות שעשויות לקרוס על מנת לשפר את היציבה ולבלום זעזועים ולשפר את הנוחות. מדובר על הקלה והפחתה של כאבים ברגליים, בקרסוליים ואפילו בכאבי הברכיים, גב תחתון וכאבי צוואר וכתפיים. כפות הרגליים בסופו של דבר, הם היסודות והבסיס לגוף שלנו.

אינסטלטור מומלץ בתל אביב
12/06/17 | שיפוצים
תל אביב ידועה כעיר ללא הפסקה יש בה הכול, אם מקומות בילוי, בתי מלון, חנויות מפעלים, הרבה בנייני מגורים ובתים פרטיים, וכן בעלי מקצוע רבים. בגלל הלחץ על מערכות האינסטלציה, תמיד טוב שיהיה אינסטלטור מומלץ בתל אביב.

שירותי טכנאי מחשבים מקצועי
היום כל ילד שיודע לפרמט מחשב מתיימר לקרוא לעצמו טכנאי מחשבים אך לא כך פני הדברים, טכנאי מחשבים חייב להיות עם תעודת טכנאי PC וניסיון רב שנים על מנת לפתור תקלות תוכנה וחומרה במחשבים, בעולם של ימינו והטכנולוגיה המתקדמת ישנם גם את המחשבים הניידים והטאבלטים שגם בהם צריך התמחות מיוחדת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI