דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר טרנד מיקרו הצטרפה לקבוצת הענן הארגוני של מיקרוסופט (Microsoft Enterprise Cloud Alliance)
טרנד מיקרו הצטרפה לקבוצת הענן הארגוני של מיקרוסופט (Microsoft Enterprise Cloud Alliance)
איריס וינשטיין 04/11/15 |  צפיות: 2781

מספקת פתרונות מקיפים לאבטחת הענן באמצעות טכנולוגיית הענן של מיקרוסופט

טרנד מיקרו, מובילה עולמית בפתרונות אבטחה, הודיעה כי הצטרפה לקבוצת הענן הארגוני של מיקרוסופט (Microsoft Enterprise Cloud Alliance). טרנד מיקרו היא שותפת זהב מוסמכת של מיקרוסופט ועובדת בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט למעלה מ- 20 שנים. הצטרפותה של טרנד מיקרו לקבוצת הענן הארגוני של מיקרוסופט, ממחישה עוד יותר את המחויבות לספק פתרונות אבטחה מוכחים מספקית אבטחה אחת.

"יישור קו עם החלוצים והחדשנים, כמו Microsoft, מחזק את מחויבותנו לסייע למשתמשי קצה להגן על הנתונים בסביבת ה- IT שלהם, החל משולחן העבודה, דרך הרשת והענן," אמר פרטה פנדה, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות בטרנד מיקרו.

"הגמישות והאמינות של פלטפורמת הענן של מיקרוסופט מאפשרת לארגונים לטפל בצורכי העסק הגדלים. הפתרונות המקיפים של טרנד מיקרו נועדו לספק אבטחת ענן מתוך מטרה למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) ולנצל את מלוא היתרונות של פלטפורמת הענן של מיקרוסופט." הוסיף .

כחלק מקבוצת הענן הארגוני של מיקרוסופט, טרנד מיקרו מספקת את פתרון Deep Securityל- Microsoft Azureכדי לעזור לאבטח עומסי עבודה בענן. Deep Security

זמין ב- Microsoft Azure Marketplace ומספק אבטחה מקיפה וגמישה ליישומים ונתונים כדי לאפשר בניית יישומי ענן חדשים והעברת משאבים קיימים לענן בצורה מאובטחת.

בנוסף, טרנד מיקרו השיקה לאחרונה את הפתרון Cloud App Security עבור Microsoft Office 365. הפתרון משפר אתOffice 365 עם בקרים מתקדמים להגנה מפני איומים. הפתרון מרחיב אתהאבטחה המובנית שלOffice 365 באמצעות איתור מסמכים המנוצלים לרעה וניתוח נוזקות בסביבת ה- Sandbox כדי לזהות נוזקות שלzero-day וקוד זדוני סמוי במסמכי PDF או Office. בנוסף, הוא משפר את הנראות במקביל למניעת אובדן נתונים.

Cloud App Security גם מונע מאיומים לנדוד ל- onedrive או SharePoint Online מעובדים ניידים או שותפים אמינים. הפתרון עובד בשיתוף עם Office 365 באמצעות ממשקי API ללא צורך בהתקנת תוכנה או בניתוב מחדש של העברת המיילים.

"לארגונים המסתמכים על הענן, אבטחת המידע היא נושא בעל חשיבות עליונה ", אמרה ניקול הרשקוביץ, מנהלת בכירה לשיווק מוצר, Microsoft Azure. "אנו שמחים להציע ללקוחות שלנו את הפתרונות של טרנד מיקרו, המספקים הגנה מקצה-לקצה מאחת מהספקיות הראשונות במעלה בתחום אבטחת הענן בתעשייה".

טרנד מיקרו שותפה גם בתכנית Microsoft Active Protections , אשר מספקת מידע על פגיעות באבטחה מ-Microsoft Security Response Center . זאת על מנת לעדכן מוצרים ולספק הגנה לפגיעויותzero-day הנידונים ב-Microsoft Security Advisories .

אודות Trend Micro

Trend Micro, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת מידע ,השואפת לאפשר החלפת מידע מוגנת בעולם הדיגיטלי , מציעה פתרונות מרובי רבדים לצרכנים, לארגונים, למוסדות וממשלות עבור התקנים ניידים, נקודות קצה, רשת, שרתים והענן על בסיס 26 שנות ניסיון.

Trend Micro מציעה פתרונות אבטחת מידע חכמים מבוססי טכנולוגיה חדשנית שקל להטמיע ולנהל, המתאימים לסביבות דינמיות ומתפתחות.

כל פתרונות החברה מועצמים על ידי Trend Micro Smart Protection Network – פלטפורמה מבוססת ענן, לאיסוף מעקב וכריית מידע בנוגע לאיומים וריגול עולמי ונתמכים על ידי יותר מ-1200 מומחי אבטחת מידע סביב העולם.

Trend Micro מפעילה בישראל נציגות מקומית , המנוהלת על ידי תמיר סגל.

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה www.trendmicro.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI