דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים למתחילים
קידום אתרים למתחילים
שי בר 01/06/09 |  צפיות: 2531

כיום כל אדם המשתמש ברשת האינטרנט בשימוש יום יומי, אם זה לשימוש עסקי או פרטי, מודע לחשיבותם של מנועי חיפוש שונים בעיקר הגדולים שבהם, גוגל ויאהו, ולקידום אתרים במנועי חיפוש.
חשיבותם מתבטאת בכך שהם יכולים לרומם או לקבור את אתרכם. היבט זה מעניין בעיקר עסקים וחברות בעלי אתרי אינטרנט המשווקים מוצרים או המספקים שירותים שונים לקהל ומעוניינים לשרוד בשוק התחרותי ממילא. בתי עסק אלו לא יוכלים להרשות לעצמם להתעלם מחשיבות קידום אתרים.

עקב הגלובליזציה הגולשים באינטרנט נפתחים לשוק חדש המאפשר להם לרכוש כמעט כל מוצר ממדינה זרה בעזרת כמה הקלקות בודדות. חברה המייצרת ומשווקת מוצרים לקהל הרחב, בעיקר תחפוץ שאתרה יופיע בעמוד הראשון של מנועי החיפוש ובראשם גוגל.
כולנו מכירים את המחקרים שנעשו לגבי אופן השימוש במנועי חיפוש ומילות חיפוש וגם הגיוני שרוב השימוש יעשה בעמוד הראשון, הרי למי יש כוח להמשיך לדפדף, אם כבר מצאנו את אשר חיפשנו כבר בעמוד הראשון?!

יותר ויותר חברות משתמשות בשירות קידום אתרים על מנת להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלים שלהן. מתברר שזהו הכלי היעיל ביותר ברשת כדי להגביר את הרווח הכלכלי לבתי עסק העושים שימוש באתרי אינטרנט אם זה למכור מוצרים או אם זה לפרסם עצמם ולמשוך אליהם עוד ועוד לקוחות.
זה רק עניין של זמן עד שתהליך ה- SEO יהווה כלי השרדות לעסקים כל עוד התהליך נעשה באופן שוטף ונכון על ידי חברות לקידום אתרים מקצועי ולא חובבני.

נשאלת השאלה איך בעל עסק ידע איזה חברה לקידום אתרים לבחור כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר ולמעשה לא ליפול בפח ולשרוף את מיטב כספו על עבודה לא נכונה?
אז הנה כמה טיפים קטנים על מני לשפוך אור על הנושא...

•1. יש לוודא כי המומחים לקידום אתרים שיעבדו על האתר שלך, עובדים עם הכלים והתוכנות
הטובות בשוק לקידום אתרים.

•2. חברה בעלת ניסיון, בקשו תיק עבודות ובידקו בעצמכם במנועי החיפוש.

•3. חברת קידום המקדמת בכל מנועי החיפוש ולא רק במנוע אחד.

•4. עדיף שמקדמי האתרים גם עוסקים בבניית אתרים, ועיצוב אתרים. הבונוס כמובן אם זו אותה
חברה אשר בנתה את אתרך. אתר הבנוי נכון יהיה ידידותי למנועי החיפוש. לא לשכוח שחלק
מתהליך ה- SEO הוא לבצע אופטימיזציה לאתר כך שיהיה קריא במנועי החיפוש השונים
ובראשם גוגל עקב שינוי תמידי של מבנה האלגוריתם במנועי החיפוש המקטלג והמדרג את
האתרים.

•5. לא ללכת שולל אחרי הבטחות בזק. קידום אתרים הוא תהליך של שלושה חודשים עד חצי שנה
עד שרואים תוצאות אמיתיות ותזוזה אמיתית. לא לחינם תהליך קידום אתרים נכון נקרא גם
קידום טבעי.
במידה ואתם מקבלים הבטחות קידום של זבנג וגמרנו או שהמקדם פשוט מוליך אותכם שולל
או שהוא משתמש בשיטות אסורות, מה שמוביל פעמים רבות להרחקה ממנועי החיפוש ולנזק
שכמעט ואי אפשר לתקן.
לא להתבלבל גם במקרה שבשבועיים הראשונים האתר קפץ לעמוד הראשון במנועי החיפוש
ולהאמין שההבטחות קוימו, באותה מידה שעלה כך האתר גם ירד בחודש הראשון והשני, זו
תופעה שאנו עדים לה לעיתים קרובות.

כמובן קידום אתרים הוא תהליך שתמיד זקוק לתחזוקה שוטפת.
יש להסתכל על כך כמו על מרתון שאינו נגמר לעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי בר

רייט קליק, מומחה SEO, קידום אתרים במנועי חיפוש.

בן 30, מנהל מחלקת קידום אתרים ברייט קליק, חברת בניית אתרים ושירותי אינטרנט.

שירותי הקידום של רייט קליק פועלים בעיקר בתחום מנועי החיפוש בתוצאות טבעיות ולא ממומנות על מנת לאפשר לגולשים להגיע לאתר החדש בצורה טבעית ולא דרך פרסומות. לפעמים כדאי לשלב מספר שיטות שיווק יחד על מנת ליצור אפקט מהיר.

שירות הקידום כולל מחקר מקיף של מילות מפתח, ניתוח מתחרים ברשת וביצוע פעולות טכניות ושיווקיות על מנת לאפשר לאתר להנות ממירב הגולשים.



 


מאמרים נוספים מאת שי בר
 
מחזור אלומיניום
אלומיניום הינה מתכת מהנפוצות והשמישות ביותר בתעשייה. אנו משתמשים ונתקלים בה מידי יום גם בלי לשים לב לכך. מחזור אלומיניום בימים אלו הוא חשוב מעין כמוהו על מנת שבעתיד יהיה מספיק לכולם מן המתכת המועילה הזו ושהעולם לא ימצא את עצמו עם מחסור באלומיניום.

טיפול בחרדות לפני בחינות
להיות סטודנט בארץ בשנים האחרונות זה לא ממש הליכה למכולת. לא מספיק הקושי והנטל שבלימודים אקדמאיים אינטנסיביים הסטודנט הישראלי צריך להתמודד עם בעיות כלכליות, מילואים, שביתות ועליית שכר הלימוד. כל הלחץ בסופו של דבר מתנקז אל שעת השין, תקופת המבחנים. רוב הסטודנטים בתקופה זו מפתחים רמה מסוימת של חרדות וכאשר חרדה זו גורמת לכישלון בבחינה זו כבר בעיה. אז איך בעצם מתמודדים ודואגים לטיפול נכון בחרדות לפני ובזמן הבחינה?!

מתכון לחנוכה - קרוקטים
מתכון מיוחד לחנוכה, מתכון כדורי קרוקטים. כדורי פירה מטוגנים ומצופים בפירורי לחם. הכדורים יוצאים רותחים מהשמן ושומרים על חום פנימי הרבה זמן. יש להיזהר מאד מלתת "ביס" ועדיף לחתוך עם סכין ולתת לכדורים להצטנן מעט לפני האכילה.

אילוף כלבים - צעדים לאילוף גורים
30/11/09 | חיות מחמד
כמה טיפים לאילוף גורים בשיטת ראש המשפחה. על ידי שיטת אילוף גורים זו, אנו נמחיש לגור הכלבים שאימצנו מי הוא ראש המשפחה בבית ולמי יש לציית. פעולות אלו יהוו בסיס טוב לאילוף כלבים מתקדם יותר.

סוגי קדיש ביהדות
30/11/09 | דתות
קדיש הוא קטע חשוב ומרכזי בתפילה בציבור היהודי בדומה ל"קדושה", הנאמרת בתפילת שמונה עשרה. במקורו נאמר הקדיש לאחר לימוד אגדה, אך בהדרגה נכנס לתפילות הציבור בבתי הכנסת. הקדיש משולב בד"כ בסוף כל סוג תפילה. בתחילת ימי הביניים הקדיש תפס מקום בתפילות אבלים ובאזכרות למתים, המנהג לקרוא קדיש למת הפך לנפוץ מאוד עד עצם היום הזה.

בישול ביתי לכלבים
29/10/09 | חיות בית
רבים מבעלי הכלבים בימינו מתלבטים באיזה מזון כלבים להאכיל את יקיריהם על ארבע. וטרינרים רבים המליצו בעבר להישאר עם מזון כלבים יבש ולעתים לנסות ולגוון במזון רטוב מפחית שימורים, בטענה שכך נספק לכלב את כל אבות המזון הנחוצים לו ובכמויות מתאימות. כיום הדברים כבר השתנו וקיימים לא מעט בעלי מקצוע הממליצים על בישול ביתי לחיות באופן כללי ולכלבים בפרט. בעלי כלבים רבים מדווחים כי בישול ביתי לחיות והפסקת האכלתם במזון יבש ותעשייתי פתרו את בעיות העיכול של הכלבים שלהם וגרמו להם להראות יותר חיוניות ומרץ.

בחירת אולם אירועים
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

השכרת משרדים במרכז
28/10/09 | נדל"ן
בעת הקמת עסק חדש או שינוי מיקומו של עסק קיים, המיקום הפיזי של המשרד מהווה נדבך חשוב ביותר בתהליך. משרדים להשכרה נמצאים בכל עיר ובכל אזור. יש משרדים זולים ומרוחקים, יש יקרים ויוקרתיים וכרגיל, יש גם לפעמים מציאות. אז איך בעצם מוצאים משרד להשכרה שיענה על כל הדרישות?

עבודות יד, ריהוט וציורים
27/10/09 | אמנות
רהיטים, ציורים ומוצרים נוספים לבית ניתן למצוא בקלות בחנויות הגדולות והמפורסמות, בשפע ובמחירים נוחים לכל נפש. כולם מכירים את החנויות הללו, מבחר ענק, מחירים סבירים ובד"כ אפשר למצוא אותם בכל עיר. למרות כל היתרונות הללו, אנשים רבים מעדיפים רהיטים, ציורים ומוצרים נוספים העשויים עבודות יד. מדוע? כי זה לא מיוצר בייצור תעשייתי ומנוכר, זה ייחודי, אומנותי, ומעודד אמנים ליצור ולהמשיך את עבודתם.

צילום אירועים
21/10/09 | צילום
אירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה הוא משהו שמתכוננים אליו שבועות ואף חודשים מראש, מוציאים הון עתק על לבוש, אוכל, מוזיקה ואולם וכל זאת בשביל ערב אחד בלבד שנגמר כעבור כמה שעות ולא נשאר ממנו דבר מלבד זיכרון מתוק. האמת היא שהדברים היחידים שנשארים לנו לאחר האירוע, מלבד החוויה החרוטה בזיכרון, אלו הן התמונות של האירוע וצילומי הוידיאו. בשל כך, צילום אירועים הינו פקטור שחייבים להתייחס אליו ברצינות. בחירת הצלם המתאים הינה מלאכה שיש לה השלכות רציניות על הזיכרון שיישאר לכם ולצאצאיכם מהערב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI