דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני מאפים לאכול את יובל
לאכול את יובל
ענת אמר 07/01/16 |  צפיות: 3461

זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב.  אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה. יום הולדת זה פרוייקט מאורע מלא חשיבות אצל ילדים בו הם מצפים שיקרקרו סביבם יעריפו עליהם אהבה, מתנות, מתוקים. זהו מאורע חברתי לילד בו הוא באור הזרקורים ושהוא  יזכור הרבה שנים קדימה.

נכון שיש הרבה דרכים נהדרות להפוך את יום ההולדת למאורע משמח ויצירתי . הכי פופולרי להביא הפעלות של קוסמים, ליצנים, מאפרות אפשר לעשות יום הולדת עם קונספט של תחפושות. עוד רעיון נהדר זה לעשות יום הולדת משולב עם מסיבת בריכה. גם הילדים נהנים מהשחייה במים וגם המבוגרים יכולים לנוח על שפת הבריכה. אך אין לשכוח שיום ההולדת עוסק בעיקר באכילת מתוקים ובציפייה לעוגת יום ההולדת.

רק חבל שכהורים צעירים בעידן הזה אנו עסוקים בלהביא פרנסה ובהגשמה עצמית אנו עובדים בעבודות תובעניות שעות רבות מהיום. וכאשר אנו מגיעים הביתה מותשים אל הילדים, מבלים איתם את מעט מהזמן שנותר מהיממה לפני שהם הולכים לישון. אין ספק שיש הרבה רגשות אשם על הפספוס של כל הרגעים הקטנים. עוד דבר חיובי בעידן שלנו זה שאין דבר כמעט שהטכנולוגיה לא מצאה לו פתרון. לכן אין צורך להקרע בין המחסור בזמן ובין הרצון באמת להשקיע .

למזלכם ישנם פתרונות להורים מאותגרי זמן פנוי. טכניקה חדשנית של מדפסות הלוקחות קבצי תמונה ומייצרת בעזרת צבעי מאכל תמונה אכילה הניתנת להדבקה על מגוון מתוקים עוגות וקאפקייקס מקבלים פרצופים של מיכל הקטנה, יובל המבולבל, סבא טוביה. כל עוגה שתבחרו בכל גודל או צורה תשודרג בקלות לעוגה מרשימה שתזכר עוד הרבה זמן.

ילדים אוהבים מרצ'נדייס של כוכבים,אתם מרגישים את זה כל שנה לקראת הראשון

לספטמבר,החזרה ללימודים. יומנים, מחברות, קלמרים, תיקים, ומה מרגש ילד יותר מאשר תמונות לעוגה של גיבור הילדות שלו? כשהאורות יכבו והוא ישב בצד השני של החדר עם זר על הראש מסתכל אל עברכם ,תעשו כניסה עם עוגה מקושטת עם גיבור הילדים האהוב עליו ,תצלמו אין ספור תמונות שלו ושלכם מתרגשים ותכבו את הנרות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI