דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה סקס או שוקולד?
סקס או שוקולד?
ראובן 09/06/09 |  צפיות: 3005


האם שוקולד יכול להחליף סקס ? כולנו יודעים על היתרונות של סקס, וכולנו יודעים ששוקולד טעים, אך האם ידעת שלשוקולד בדומה לסקס, יש השפעות פיזיות ורגשיות? לאחרונה התפרסמו מחקרים רבים על שוקולד והשפעותיו והוכח כי שוקולד מסוגל לתת לנו תחושה של בריאות, תענוג ואנרגיה (קצת כמו סקס). אין זה פלא שנשים רבות מצהירות שהן מעדיפות שוקולד על פני סקס. אני לא מדבר על השוקולדים הפשוטים והזולים הנמכרים בכל קיוסק, לאלו אין יתרונות וודאי לא על פני סקס. כדי לזכות ביתרונות השוקולד, עליך לאכול את הסוג הטוב, כזה שמכיל לפחות 71% קקאו אמיתי. זהו שוקולד הגורמה שאינך קונה לעצמך אף פעם מן הסתם, אבל כעת כשאתה יודע כמה זה טוב עבורך, הרגש חופשי לקנות אותו. כמו בסקס, טעמו המובחר של השוקולד, יתרונותיו הבריאותיים והתחושות הטובות שהוא נותן, שווים את המחיר ורבים יעידו, אינם נופלים מיתרונותיו של הסקס. הטעם והמגע העשיר של השוקולד הזה הם חגיגה של תענוג לכל החושים, לא פחות מסקס. השוקולד האיכותי גם מעורר תשוקה מינית וגם מעורר בכלל ונותן תחושת אנרגיה. זה משום שהוא מכיל קפאין וסרוטונין המרומם את מצב הרוח.

היתרון הכי גדול של השוקולד אולי הוא שהוא טוב לבריאות שלך. כן כן, אם כי אינו כולל את הפעילות הגופנית שבסקס, שוקולד כהה מכיל חומרים המשפרים את בריאות הלב וכלי הדם, כמובן אין כאן תחרות שהרי גם סקס טוב לבריאות. על פי מחקר בריטי אכילה של 100 גרם שוקולד כהה מפחיתה את לחץ הדם וכן תקריות לב מסוכנות ב 21%! החומרים בשוקולד הכהה גם מכילים נוגדי חמצון המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים בגוף, הגורמים למחלות. בחמאת הקקאו הנמצאת בשוקולד השתמשו שנים רבות לריפוי צלקות וכוויות ובנוסף שוקולד הוא מקור מצוין למגנזיום, מינרל שלרובנו חסר בגוף.

נראה כי יתרונותיו הבריאותיים אינם נופלים מיתרונותיה של פעילות סקס לבריאות. עם כל היתרונות הללו, אין זה פלא שמתבצעים מחקרים רבים המתמקדים בשוקולד כאמצעי בפיתוח תרופות הלוחמות במחלות כמו סרטן ובריחת סידן.

אבל כמו שכולנו יודעים, שוקולד בניגוד לסקס, משמין. מה שמומלץ לעשות הוא ראשית לא לוותר על סקס טוב ובאשר לשוקולד, לאכול את השוקולד הכהה המכיל פחות סוכר ויותר חומרים טובים לבריאות. כמובן שעליך לאכול שוקולד במידה, לאכילת 3 חבילות שוקולד בזו אחר זו לא תהיה השפעה חיובית משולשת של החומרים הבריאים על גופנו, ובהחלט עלולה להיות לה השפעה שלילית על בריאותינו. זו לא אמורה להיות משימה קשה מדי למצוא את השוקולד שיהיה טוב בשבילך, עם זאת לא סביר למצוא אותו בחנות המכולת השכונתית. ניסיון שלי למצוא בסופרמרקטים שונים את השוקולד המיוחל עם 71% קקאו בו, נכשל כשלון חרוץ עד כי התפתיתי כמעט לוותר ולהישאר רק עם סקס.. הקרוב ביותר שמצאתי היה שוקולד אורגני ובו 70% קקאו. כך שאולי תצטרך לחפש שוקולד בחנויות אורגניות או בחנויות מיוחדות לשוקולד. אז? גם שותפים טובים לסקס לא תמיד פשוט למצוא, בין אם אנחנו מחפשים בן זוג שיהיה שותף סקס קבוע ובין אם אנו מעדיפים שותפי סקס משתנים. אם אתה קונה שוקולד אורגני, מובטח לך שהוא אינו מכיל רעלים נגד מזיקים הנמצאים בדרך כלל במוצרי קקאו והפוגעים בבריאותך, וכמו סקס השוקולד יכול לתרום לבריאותך.

אז לך לך בזמנך הפנוי מסקס ומפעילויות אחרות, לאחת מחנויות המזון הטבעי בסביבתך וקנה לך כמה חבילות של שוקולד כהה מובחר. הטעם הנפלא, הבריאות והרגשת חוסר האשמה יהיו שווים את הטיול ואת המחיר. בשובך מן החנות, במצב רוח מרומם, עשה גם סקס טוב, זה לא יכול להזיק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ראובן

ראובן אזולאי, מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - בניית אתרים.



 


מאמרים נוספים מאת ראובן
 
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.

פרויקטים של בניית אתרים בשנה האחרונה
אנשים רבים טועים לחשוב שהתחום של בניית אתרים הוא פשוט. נדמה לה שבניית אתרים כמו פייסבוק או טוויטר הם עניין של כמה ימי עבודה ושניתן לשכפל אותם לאתרים אחרים בקלות. אנשי בניית אתרים יספרו לך על כל הפעמים שלקוחות אמרו להם עד כמה קל זה לבנות אתר... המציאות שונה לחלוטין כפי שיודעים היטב אנשי עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים ופיתוח.

ללקק את התות – איך לגרום לאישה להגיע לאורגזמה
16/11/09 | דייטינג
עובדה מאוד מצערת היא שנשים רבות עוברות שנים ואפילו חיים שלמים מבלי לחוות אורגזמות מבן זוגן. להלן כמה עצות שיסייעו לך ללמוד איך להביא אותה לאורגזמה ואפילו להרבה אורגזמות בעת קיום יחסי מין.

עיצוב אתרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות
ברשת האינטרנט של היום קיימים אינספור אתרים המאפשרים לקהל הגולשים הרחב למצוא את מבוקשו. עם זאת, לפחות 25% מקהל הגולשים אינו יכול לגלוש באתרים אלו בשל מוגבלויות שונות.

משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים כאלה יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

איך להיות גבר מושך
18/10/09 | דייטינג
הבנה של מה אישה מחפשת בגבר היא הצעד הראשון בלימוד הסוד איך להיות גבר מושך וסקסי בעיני אישה. לגברים רבים הרעיון של כיצד למשוך נשים הוא פשוט מסתורין אחד גדול. זה מובן וטבעי, היות וגברים ונשים שונים מבחינות רבות כל כך, קשה מאוד לבני מין אחד להיכנס לתוך מוחו של בן או בת המין השני ולהבין אותו.

זמן להיפרד
את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן..

מומחי אסטרולוגיה ומנבאי עתידות
כמעט כל אחד מאיתנו דואג לגבי העתיד בתקופה כלשהי בחייו, אנו דואגים לגבי פרנסה, יחסים, בריאות או כל נושא אחר ועושים כל שביכולתנו להבטיח עתיד טוב. בעיתות קשות וכשהכוח האישי שלנו נחלש, חלק מאיתנו פונה לתחומים כמו אסטרולוגיה בתקווה להבין יותר מה מחכה להם בעתיד ואיך להתכונן לקראתו.

שיווק מסעדות – עיצוב לוגו למסעדה
04/10/09 | מיתוג
כדי להבין מה צריך לשם עיצוב לוגו יעיל, להלן כמה תכונות שניתן לזהות בלוגו אפקטיבי. לוגו טוב הוא לוגו קל לזיהוי, אפילו במבט חטוף או ממרחק, הוא לוגו קל לזכירה, הוא מעביר מסר של מי אנחנו, הוא מעביר מסר של מה אנחנו עושים והוא מרמז על סגנון השירות.

עיצוב אתרים – ניוזלטר ומיני סייט
עיצוב אתרים נועד לתת ערך מוסף למוצר או לשירות או למידע באתר האינטרנט שלכם ולגרום לגולש להסתכל, להתעניין ולהתעכב כאשר הוא גולש בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI