דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר שרותי הבריאות HMSA בחרו ב- INFINIDAT ושיפרו ביצועים ביותר מ- 40%
שרותי הבריאות HMSA בחרו ב- INFINIDAT ושיפרו ביצועים ביותר מ- 40%
איריס וינשטיין 13/07/16 |  צפיות: 3222

החברה, המכסה תכניות בריאות ליותר ממחצית מאוכלוסיית הוואי, ייעלה את ניהול הגידול במידע, הגבירה זמני תגובה של יישומים ושיפרה זמני רפליקציה עם פתרון האחסון המתקדם InfiniBox

INFINIDAT, ספקית מובילה לפתרונות אחסון נתונים, מודיעה כי חברת ביטוח הבריאות העצמאית, HMSA (Hawai'i Medical Service Association) בחרה במערך האחסון המתקדם InfiniBox™ על מנת לשפר את חווית המשתמש של הלקוחות, וזאת על ידי ניהול טוב יותר של הגידול בנפח המידע, קונסולידציה של תשתית האחסון והגברת זמני התגובה של היישומים. מאז התקינה את InfiniBox בשני אתרי הדטה-סנטר שלה בקפולאי ובהונולולו, HMSA שיפרה את ביצועי האחסון הכלליים שלה ביותר מ- 40%.

יותר ממחצית מאוכלוסיית הוואי מסתמכת על HMSA לתכניות בריאות אמינות ושוות לכל כיס. לכן, פתרונות טכנולוגיים שהנם בעלי ביצועים גבוהים, אמינים ביותר ובעלי יחס עלות-תועלת מצוין, הנם חיוניים על מנת שהחברה תוכל לעמוד בציפיות, הן של המבטח והן של החברים בתכניות הבריאות.

"עם InfiniBox אנו משיגים ביצועים גבוהים ואמינות יוצאת מהכלל, להם אנחנו זקוקים על מנת לעמוד ביעדים הטכנולוגיים שלנו," אמר מייקל דנון, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל טכנולוגיות ב- HMSA. "באותו זמן, אנחנו משיגים את המחיר הכולל הטוב ביותר לאחסון ומשיגים את יעדי העלות שהצבנו לעצמנו".

HMSA בחרה ב- InfiniBox גם בשל יכולתו לתמוך במודל הארגוני החדש של הדטה סנטר. HMSA השתמשה באחד מאתרי הדטה-סנטר שלה כאתר ייצור עיקרי. השני היה בשימוש למטרת התאוששות מאסון. התקנת InfiniBox אפשרה ל- HMSA להשיג יכולות התאוששות מאסון, אמינות ומהירות בשני האתרים. משמעות הדבר היא ששני אתרי הדטה-סנטר הנם כעת אתרי ייצור פעילים ויכולים לספק יכולות התאוששות מאסון.

"עם מערכת האחסון הקודמת שלנו, זמן הרפליקציה ל- 80 ג'יגה בייט של מכונות וירטואליות עמד על בין 55 ל- 90 דקות. עם InfiniBox צמצמנו את זמן הרפליקציה ל- 6 שניות," הסביר דנון.

בזמן מבחני ה- POC (הוכחת היתכנות והתאמה) עם InfiniBox, HMSA הקליטה לפני ואחרי את המדידות ונדהמה ממה שמצאה.

"בדקנו את InfiniBox עם המבחנים המחמירים ביותר שאי פעם ערכנו בפלטפורמת אחסון, ערכנו פי שלושה יותר מבחנים לעומת מערכת האחסון הקודמת שלנו," הסביר ג'ו מק'ויקר, מנהל אחסון בכיר ב- HMSA. "אנחנו רואים זמן אחזור קצר יותר ממערכי all-flash שהשתמשנו בהם ל- VDI שלנו. זה מאד מרשים למערך היברידי. עבורי, יש לכך חשיבות עליונה. לא משנה מה נשים ב- InfiniBox, אני יודע שזמן האחזור כמעט ואינו קיים"

HMSA העבירה את רוב ה- VMWare, Vcloud, עננים פרטיים ואזורי מבחני משתמשים לתוך InfiniBox. היא כרגע בתהליך של העברת רוב עומסי הייצור שלה, ומתכננת לבנות תשתית חדשה, שגם היא תמצא ב- InfiniBox.

"אנחנו מעבירים את רוב מערכי המידע שלנו מהיישומים לארכיטקטורה של ה- InfiniBox," הסביר מק'ויקר. "האמינות מאד גבוהה. לכן, כאשר מגיע הזמן להחליט 'היכן ינשים את זה?' אנחנו לא צריכים לחשוב פעמיים. זה הולך ל- InfiniBox, פשוט ולעניין".

עם נפח אחסון זמין וניתן להתאמה של יותר מ- PB 2.7 במסד בודד של 19 אינץ'/U42, InfiniBox מספק 99.99999% זמינות, זמן אחזור של מיקרו-שניות, ומספק ביצועים אולטרה-גבוהים של עד מיליון IOPS. מאפייני האמינות של הפתרון כוללים הגנה על מידע מקצה לקצה, כוח תמיכה ונתיבי מידע משולשים, העתקי בזק (Snapshots), רפליקציה ושדרוגים בחלפה חמה (hot swap). מערכי האחסון של InfiniBox יעילים אנרגטית באופן מיוחד, ומנצלים מקסימום של KW 3-8 בעומס מלא. כתוצאה מביצועיו הגבוהים ויכולותיו היעילות, InfiniBox מספק ללקוחות עלות בעלות כוללת נמוכה במיוחד.

אודות INFINIDAT

INFINIDAT, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, הינה חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו. החברה מעסיקה כ- 400 עובדים בישראל - במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובמחלקת השיווק והמכירות. לחברה מעל ל-100 לקוחות גדולים בעולם ובישראל, והיא התקינה עד כה פתרונות בנפח של למעלה מ- 450 פטה-בייט ברחבי העולם. INFINIDAT גייסה סך של 230 מיליון דולר, ומוערכת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

למידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר: www.INFINIDAT.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI