דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אופנה שמלות בת מצווה קונים רק בחנות
שמלות בת מצווה קונים רק בחנות
magniv 31/07/16 |  צפיות: 12500

שמלות בת מצווה קונים רק בחנות

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, לא מעט אנשים, גברים ונשים, אשר קונים בגדים דרך אתרי אינטרנט. זה נכון לגבי בגדי ספורט, בגדי עבודה ואפילו בגדים לאירועים, כגון שמלות כלות ועוד. הרעיון הוא לקנות את השמלה בזול, ואחר כך לבצע בה שינויים אצל תופרת מקצועית לפי המידות הנדרשות.

לעיתים השיטה הזאת אכן יעילה, ובעיקר מוזילה את העלויות, אך כשמדובר ברכישת שמלת בת מצווה, זה לא בהכרח דבר נכון, וגם אם זה יותר נוח מאשר לעשות סיבוב בחנויות בקניון או בכל מקום אחר, עדיף לרכוש שמלות בת מצווה באופן כזה ולא דרך אתרי אינטרנט.

לפני שנסביר מדוע עדיף לרכוש שמלת בת מצווה בצורה רגילה ולא באמצעות האינטרנט, חשוב לומר שכן חשוב להשתמש ברשת בשביל לחפש שמלות או לקבל מידע על שמלות, באופן ישיר מהחנויות, מעצבים או דרך פורומים שונים, ניתן להשתמש ברשת בשביל לגלות דוגמאות ועיצובים שונים, ועם המידע הזה אפשר לצאת ולחפש שמלות בת מצווה מתאימות.

מדוע נכון יותר לקנות שמלות בחנויות ולא באינטרנט

ראשית, כך הילדה יכולה למדוד את השמלה ולראות אם היא מתאימה לה ולא להסתפק אך ורק רק במידע על המידות שרשומות באתר. אומנם סביר להניח שהמידות מדויקות, אך היא לא תדע איך זה נראה על הגוף שלה אם היא לא תמדוד אותה.

שנית, הרבה פעמים מראה עיניים יכול להטעות. באתר השמלה נראית נפלא, אך כשמקבלים אותה בדואר מגלים שהיא לא בדיוק מה שפורסם באתר. כשרוכשים שמלה בחנות, זה לא יכול לקרות.

שלוש, עדיף שלא לסמוך על שירותי הדואר או המשלוח. אירוע כמו בת מצווה יכול להיות מאוד מלחיץ, אז, עדיף לחסוך את הלחץ של ההמתנה לשמלה ולתהייה "יגיע בזמן או לא יגיע בזמן". כשפונים לחנות בה ניתן לרכוש שמלות בת מצווה, אפשר לקבל את השמלה מיד, וכך כל הלחץ נחסך.

ארבע, כשמגיעים לחנות, אפשר להתרשם משלל שמלות, למדוד אותן, ולהחליט במקום על שמלה כזו או אחרת. לכאורה זה נכון גם באתרי אינטרנט, ההבדל הוא שהמדידה ועצם זה שרואים את השמלה בעיניים, יכולה להשפיע על הבחירה.

חמש, נכון שרכישת שמלות לילדות או שמלות בת מצווה באתרי אינטרנט מסוימים, יכולה להיות מאוד זולה אך לפעמים איכות הבד מוכיחה שהזול הוא לא כל כך משתלם. לכן עדיף להשקיע מעט יותר ולקנות שמלה איכותית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 magniv


 


מאמרים נוספים מאת magniv
 
לכידת מסע ההריון: המשמעות של צילומי הריון
צילומי הריון הם לא רק צילומים רגעיים; הם נצחיים אשר כוללים את אוסף החוויות והרגשות אותן חווית במהל ההריון וציון תקופה שעומדת להסתיים ולהתחיל בחוויה מיוחדת אף עוד יותר. צילומים אשר יוצרים זכרונות מתוקים ונצחיים שילוו את המשפחה במשך דורות.

קורס עזרה ראשונה
קורס חובה לכל מי שנמצא בסביבה עם אנשים אחרים. בקורס ע"ר לומדים המשתתפים כיצד להעניק עזרה ראשונה בסיטואציות שונות, כגון חבלות, דימומים, חנק וכו'. הקורס גם מלמד את המשתתפים כיצד להזעיק את כוחות ההצלה ולטפל במצבים בהם הכוחות לא הגיעו עדיין.

בדיקות ראייה: מדוע חשוב לבצען?
19/06/23 | צרכנות
בדיקות עיניים סדירות הינן חיוניות לשמירה על בריאות עיניים טובה ומניעת בעיות ראייה. במאמר זה, נחקור את החשיבות של בדיקות ראייה ומדוע כדאי להפוך אותן לחלק משגרת הבריאות הרגילה שלכם.

ארכיטקט (אדריכל)
07/05/23 | אדריכלות
"ארכיטקט" או גם "אדריכל", מקור המושג "אדריכל" מגיע מהמילה היוונית "arkhitekton", שפירושה "בנאי ראשי". ארכיטקט הוא איש מקצוע שמתכנן מבנים שונים ויכול להתמחות באדריכלות נוף, תכנון עירוני ועוד, כאשר לאלו ישנן דרישות ספציפיות לקבלת ההסכמה לעסוק בתחומים אלו כמו גם ישנם איגודים ייעודים לנישות המקצועיות הנוספות.

בית אבות סיעודי ברעננה
לכל אחד מאיתנו ישנו הרגע הזה בו אנו נאלצים לעמוד מול המציאות בנוגע לבן משפחה מבוגר שמתקשה מאד שניהול אורך חיים תקין ועצמאי ולפנות לגורמים חיצוניים אשר יכולים לטפל ולהשגיח עליו באופן קבוע. לשם כך ישנם בתי אבות סיעודיים שהינם מוסדות המעניקים טיפול 24/7 לאנשים שאינם יכולים עוד לחיות ולנהל שגרת חיים תקינה באופן עצמאי.

לימוזינה לחתונה
בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר זוגות צעירים בדרכם לאולם החתונה, או גני האירועים, בתוך רכבי לימוזינה מפוארים שמביאים אותם היישר אל האירוע בסטייל שלא יישכח. כיום, הגעה עם לימוזינה לחתונה מעבירה מסר לאורחים כי מצפה להם אירוע מיוחד, מושקע, מלא בפאר והדר מתחילתו ועד לסופו.

אילו עבודות אלומיניום וזכוכית כדאי לעשות עם המעבר לבית חדש?
מעבר לבית חדש הוא הזדמנות אידיאלית לשפץ את הנכס ולשדרגו, בין היתר באמצעות עבודות אלומיניום וזכוכית המתאימים לסגנון העיצוב של הדירה/בית. עבודות אלו יכולות לבוא לידי ביטוי בשדרוג החלונות במבנה, הוספת מעקות, שיפוץ המדרגות ועוד ועוד. במאמר שלפניכם נציין מספר עבודות שיפוץ/שדרוג שכדאי לכם לשקול לחיוב.

מכונת תפירה תעשייתית וביתית
המלצה חמה שתמיד מתאימה- היות ומדובר בהשקעה כספית לא קטנה, אנו ממליצים לרכוש מכונת תפירה (ביתית ותעשייתית) אצל חברה מוכרת ומנוסה, שיש לה וותק וניסיון במגוון רחב של מכונות ושירות. חשוב לבדוק מהי תקופת האחריות על המכונה, כמו גם מהו היקף השירות אותו מעניקה החברה. לא תמיד המחיר הוא זה שמכריע את הכף לרכישה, אתם בוודאי לא רוצים לרכוש את המכונה הזולה ביותר ולגלות בסופו של יום כי קניתם "חתול בשק" ועל המחיר הזול, תשלמו ביוקר. רב.

הרחקת יונים
ישנן כמה וכמה שיטות להרחקת יונים. את מרביתן ניתן לעשות באופן עצמאי עם הדרכה / הסבר על אופן התפעול של המלכודת/ האביזר שרכשתם. בין אם כך ובין אם ע"י חברה המתמחה בהרחקת יונים, חשוב לדעת כי אין כל כוונה לפגוע או להשמיד את היונים, אלא רק להרחיקן / להעבירן למקום אחר. בסופו של דבר, היונה היא סמל השלום, כך שכדאי לשמור עליה...מרחוק 😊

מהו מבנה יביל ומי צריך את זה?
01/08/22 | נדל"ן
למבנים יבילים ישנם שימושים רבים בתעשייה וגם במגזר הפרטי, כאשר הם עשויים לתת מענה מעולה עבור צרכי מגורים, מחסנים, חנויות, משרדים, שירותים, מקלחות ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI