דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים
מוטי אסא 11/09/16 |  צפיות: 12399

בטח לא פעם ולא פעמיים שמעתם את המשפט " אם אתה לא שם, אתה לא קיים ", אז במקרה שלא הבנתם על מה מדובר כדאי שתמשיכו לקרוא.

כשאומרים שם מתכוונים לרשת האינטרנט, היום כל עסק ולא משנה אם הוא גדול או קטן רוצים להופיע במנועי חיפוש ובשביל להופיע שם אתם אמורים למצוא חברת בניית אתרים מקצועית.

לפני הכל חשוב שנעשה סדר בעניין, על מנת להופיע במנועי חיפוש יש צורך לבצע עבודת קידום אתר מקצועית אך ללא אתר אינטרנט לא תצליחו לבצע את זה.

בניית אתר לעסק – איפה מתחילים ?

הדבר הראשון שצריכים לעשות זה סקר שוק בין חברות המספקות את שירות בניית האתר, רצוי לחפש מספר חברות על מנת לבצע סקר שוק.

לאחר איתור כמה חברות יש לקבל הצעות מחיר על פי הדרישות שהצבתם לחברות על בניית האתר, מערכת ניהול התוכן, מספר עמודים וכו'.

לאחר קבלת הצעות מחיר נסו להשוות בין החברות, נסו להבין מה אתם מקבלים מכל חברה והיכן תקבלו את התמורה המלאה בעבור הכסף שלכם.

שימו לב לחוזה שמציעים לכם חברות בניית אתרים, אל תתביישו לקרוא את כל החוזה ולחפש את האותיות הקטנות שעלולות להכשיל אתכם.

עלויות הבנייה ומה זה כולל ?

לכל חברה לבניית אתרים מחירים משלה, מה שאתם צריכים לברר זה כמה דברים חשובים שאסור לפספס אותם.

הדבר הראשון שחשוב לברר הוא האם יש לכם שליטה על האתר, האם תוכלו להוסיף דפים, תמונות וכל דבר שתרצו להוסיף לאתר שלכם.

במידה ולא תהיה לכם גישה לבצע זאת העלויות שלכם יהיו גבוהות, עבור כל שינוי או תוספות באתר תצטרכו לשלם לחברה שבונה לכם את האתר.

הדבר השני הוא לברר אם האתר שלכם מתואם לגלישה במכשירים סלולאריים, רוב הכניסות לאתרים היום מתבצעות ממכשירים סלולאריים וחבל יהיה לפספס גולשים פוטנציאלים שנכנסו לאתר שלכם ולא מצאו את עצמם בגלל גלישה לא נוחה.

דבר שלישי שאתם אמורים לבדוק זה האם בסוף חוזה ההתקשרות עם אותה חברת בניית אתרים האתר נשאר בבעלותכם או בבעלותם.

ישנן חברות שבתום תקופת העסקה משאירות את האתר בבעלותן ואז בעצם נוצר מצב ששנה או יותר שילמתם תשלום חודשי בעבור השירות ובעצם בסוף נשארתם בלי כלום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אסא

המלצות ומידע על בעלי מקצוע מוסמכים בתחומים שונים, בעלי מקצוע אמינים ויסודיים בתחומם, כל המלצה על בעל מקצוע נבדקה ואומתה שאכן מדובר בבעלי מקצוע מוסמכים !



 


מאמרים נוספים מאת מוטי אסא
 
כרטיס ביקור דיגיטלי
אחת משיטות השיווק לבעלי מקצוע ועסקים היא או בעצם הוא הכרטיס הביקור הדיגיטלי. בעזרת כרטיס חכם יוכל כל בעל עסק לשווק את עצמו ללקוחות במגוון דרכים כמו: שיווק בוואטסאפ, פרסום ברשתות החברתיות ועוד >>

חשמלאי מוסמך בתל אביב
מחפשים חשמלאי מוסמך בתל אביב? הדרכים למצוא בעלי מקצוע רבות ומגוונות אבל שימו לב - בתחום החשמל חובה להכניס לבית רק חשמלאים מוסמכים עם רישיון חשמל בתוקף!

בעלי מקצוע לבית
08/08/17 | שיפוצים
למצוא בעלי מקצוע זה הדבר הכי פשוט שאפשר, למצוא את המקצועיים והמוסמכים זה כבר משהו אחר. ישנם כמה כללים לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי >>>

הכרויות לגרושים
27/05/17 | הכרויות
30 אחוז מהזוגות בישראל מגיעים לרבנות. עם הנתון הזה התעוררו להם לא מעט אתרי הכרויות לגרושים גרושות שמספקים זירת הכרויות לפרק ב' מוצלח יותר בחיים !

חשמלאים במרכז
זקוקים לשירות חשמלאים במרכז ? חשוב מאד להקפיד על כמה דברים חשובים מאד בזמן ההזמנה. חשוב לברר האם החשמלאי שאתם מזמינים הוא בעל רישיון ויותר מכך, האם אותו חשמלאי במרכז משתמש בחומרים בעלי תו תקן !

בניית אתרים לעסקים
לפני שאתם סוגרים עם חברת בניית אתרים חשוב שתבינו ותדעו על מה אתם חייבים להקפיד ועל מה אסור לוותר. חברות לבניית אתרים שונות מציעות דברים שונים וחייבים לדעת הכל.

חשמלאי בראשון לציון
10/09/16 | שיפוצים
לפני שאתם מזמינים חשמלאי בראשון לציון אתם חייבים לברר כמה דברים. בשלב הראשוני בררו אם החשמלאי מחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ושהוא נמצא עליו באופן קבוע. אל תתפתו או תאמינו לכל מיני משפטים כמו: הרישיון לא עליי, בטח שיש לי אבל נגמר התוקף ועוד...

חשמלאי בנס ציונה
זקוקים לשירותיו של חשמלאי בנס ציונה ? חשוב שתדעו: לא כל חשמלאי מחזיק ברישיון מוסמך ובעבודות ותיקוני חשמל רצוי שיתעסק חשמלאי מוסמך בלבד.

התקנת מאוורר תקרה
28/04/16 | צרכנות
אחד מפתרונות הקירור הטובים ביותר הוא מאוורר תקרה. כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררים שיתאימו לכל פינה בבית. התקנת מאוורר תקרה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מורשה וחשוב להקפיד על כך !

אתר הכרויות
30/07/13 | דייטינג
נישת הכרויות בולטת היא רשת האינטרנט. איך תמצאו אתר הכרויות איכותי ומומלץ ? ברשת קיימים לא מעט אתרי הכרויות, כנסו וקראו איך לאתר את הטובים ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI