דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה משלוח פרחים לאחר לידה
משלוח פרחים לאחר לידה
דיווה 19/09/16 |  צפיות: 12171

אם מישהי יקרה ואהובה עליכם ילדה, או עומדת ללדת בקרוב, אתם בוודאי מתלבטים לגבי המתנה שתקנו לה. ברור שאתם רוצים להעניק לה מתנה, וברור כי המתנה חייבת להיות אישית, מיוחדת, מרגשת ומקורית. כמו כן, ברור כי לאחר הלידה האישה נמצאת במצב לא קל. היא מאוד עייפה, תשושה, כואבת ודואגת לילד שזה עתה נולד. היא מאוד מעריכה את כל תשומת הלב שהיא מקבלת, אבל בינינו, היא היתה מעדיפה להישאר בשקט בבית עם הילד, מבלי שיטרידו אותה כל הזמן עם טלפונים, מתנות, חיבוקים, ביקורים וכדומה.

כיצד תוכלו להעניק ליולדת את המתנה המושלמת? ובכן, יש לנו הצעה נהדרת עבורכם. משלוח פרחים הוא המתנה המושלמת לכל אישה אשר יולדת, ויש לכך מספר סיבות מאוד הגיוניות.

ראשית, משלוח פרחים ליולדת יראה לה כמה אתם אוהבים אותה, וכמה אתם שמחים בשמחתה. זה יראה לה כי חשבתם עליה, וכי אתם רוצים שיהיה לה שמח וטוב לאחר הלידה. זה יראה לה שאתם רוצים להיות חלק מהמשפחה הגדולה שלה, וכי היא מספיק חשובה לכם על מנת שתשקיעו בה, תתעניינו במתנה עבורה, תבצעו הזמנה, ותצרפו איגרת או גלויה עם ברכה מכל הלב.

שנית, משלוח פרחים יראה ליולדת עד כמה אתם מתחשבים. ברור לכם כי היא עייפה עכשיו, כואבת, דואגת וכדומה. הדבר האחרון שבא לה בעולם הוא כנראה לארח אנשים. מהצד השני, היא מאוד שמחה לקבל מתנות וברכות מאנשים ששמחים בעקבות הלידה. כך שפרחים פותרים לכם את הבעיה משני הכיוונים - הם מראים ליולדת כמה אתם שמחים בשמחתה, וכמה אתם מאושרים על הלידה שהיא עברה לאחרונה. מהצד השני, הפרחים מראים ליולדת כי אתם יודעים לשמור מרחק ולהעניק לה את המרחב לו היא זקוקה כעת. לאחר שתעבור התקופה הקשה, תמיד אפשר לבקר את היולדת ולשמוח בשמחתה באופן אישי. היא תעריך את זה מאוד במיוחד אם משלוח פרחים מגיע עם שליח חביב שמוסר זר פרחים והולך לו כך שהיולדת לא צריכה לארח אותו ולהתאמץ עבורו. היא מקבלת מתנה נטו.

לסיכום, משלוח פרחים הוא פשוט המתנה המושלמת לכל יולדת. מהצד האחד משלוח פרחים הוא מתנה יפה ומתחשבת, ומהצד השני מדובר במתנה אשר מביעה הבנה למצבה המיוחדת של האישה לאחר הלידה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיווה


 


מאמרים נוספים מאת דיווה
 
שיקולי פרופורציה בעיצוב זרי פרחים
21/09/16 | צרכנות
עיצוב זרי פרחים הוא אמנות של ארגון אלמנטים עיצובים הגלומים בפרחים ובאבזרים על פי העקרונות של אמנות העיצוב. מעצבי זרי פרחים וסידורי פרחים בדרך כלל משתמשים בטכניקות ועקרונות במטרה ליצור קומפוזיציות יפות ונעימות למראה. מאמר זה מסביר את נושא הפרופורציה המומלצת בעיצוב זרי פרחים.

הזמנת משלוחי פרחים לחוץ לארץ עם מסירה מידית
21/09/16 | צרכנות
הזמנת משלוחי פרחים לחו"ל עם מסירה מידית יכולה להתבצע באחת משתי דרכים. אפשרות ראשונה, הזמנת המשלוח מאתר ישראלי שמקושר ברשת בינלאומית של חנויות פרחים. האפשרות השנייה, הזמנת משלוח פרחים ישירות מחנות פרחים בקרבת כתובת היעד למשלוח.

משלוח פרחים לאחר לידה
אישה לאחר לידה מעדיפה להישאר בשקט בבית עם התינוק, מבלי שיטרידו אותה כל הזמן עם ביקורים שדורשים ממנה לארח את האורחים. מצד שני, היא רוצה ושמחה לקבל מתנות שעושות לה מצב רוח טוב. הפתרון הוא משלוח פרחים שמובא על ידי שליח כך שמקבלים מתנה "נטו".

משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות אינו מומלץ
19/09/16 | קניות
חברת מוניות אינטרנטית משווקת שירות חדש של משלוח פרחים תל אביב בתוך עשר דקות. מתבקשת השאלה האם השירות מקצועי ומומלץ או שרק נכנס שחקן חדש לשוק משלוחי פרחים שמנצל את תמימות הציבור.

מיומנויות העבודה בחנות פרחים
עבודה בחנות פרחים אינה עבודה קלה והיא דורשת מיומנויות מיוחדות. המאמר מפרט אילו מיומנויות נדרשות ולמי מתאים לעבוד בחנות פרחים.

טיפים להארכת תוחלת חיי סוגי פרחים נפוצים
19/09/16 | גינון
ברגע שפרח נקטף מתחיל לפעול שעון שקובע את תוחלת חייו. צרכן שמזמין משלוח פרחים יכול להאריך את תוחלת חיי הזר וליפות את מראהו אם ינהג לפי הטיפים שמפורטים במאמר.

שתילים ופרחים בעיצוב הבית
יש אין ספור אפשרויות לשילוב פרחים ועציצים בעיצוב הבית. חנות פרחים מקצועית תציע לכם פתרון יצירתיים כמו גם שירות של משלוח פרחים ועציצים.

תוחלת חיי ציפור גן עדן בבית הלקוח
31/12/14 | צרכנות
לציפור גן עדן יש תוחלת חיים ארוכה יחסית, הוא אוהב חום, זקוק למים רבים ולאור. במאמר מוסבר כיצד חנויות פרחים והצרכנים צריכים לטפל בפרח זה על מנת להפיק מהפרח את מלוא פוטנציאל היופי שלו.

עלות משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
משלוחי פרחים כרוכים ב-3 הוצאות: זמן עבודת השליח, דלק ועלות הרכב. לכן מוצדק לגבות דמי משלוח. מצד שני, יש חנויות פרחים שגובות מחירים מופרזים. צרכן חכם צריך לבחור חנות פרחים שמציע שירות אמין במחיר סביר.

כללי אמון הציבור לתחום משלוחי פרחים
31/12/14 | צרכנות
תחום משלוחי פרחים והזמנת זרי פרחים באמצעות אתרי אינטרנט של חנויות פרחים אינו מתנהל בצורה שקופה והגונה. ולאור חוק הגנת הצרכן שלא מאפשר ביטול עסקאות בתחום זה, נדרש לאמץ ולהנחיל את כללי אמון הציבור לענף הפרחים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI