דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר מה שחשוב לדעת על פוליסת חיסכון...
מה שחשוב לדעת על פוליסת חיסכון...
אבי 30/10/16 |  צפיות: 4457

היא נכנסה בשנים האחרונות והיא יצרה תחרות רצינית את מול הבנקים. פוליסת החיסכון בכל מסלול שהוא היא פוליסה שנחשב כביטוח חיים, ולכן התשלום של המס שלה הוא כשעושים שימוש ברווחים. כולנו זוכרים בוודאי שעד לפני שכמה שנים הבנקים היו אלו ששלטו בכל מה שקשור לכסף שלנו מה שאומר שאם היינו צריכים הלוואה או רוצים לחסוך היינו חייבים לעשות את זה דרך הבנק, אך היום המצב שונה לגמרי. היום גם חברות פרטיות כדוגמת חברות ביטוח יכולות להציע לנו את המוצרים הללו. היום כבר לא חייבים לחסוך רק בבנקים ולא חייבים "להשכיב" את הכסף לתקופות ארוכות בלי היכולת להוציא אותו אם פתאום צריכים, אלא היום המצב שונה לגמרי וכדאי שנעשה שימוש במה שלטובתנו.

מסלולים שונים בהתאם להעדפה...

יש מסלולים שונים מהם ניתן לבחור. יש מסלולים מסוכנים יותר, מה שאומר שהכסף הלך להיות מושקע במניות עם סיכון ברמה זו או אחרת אך כמובן שהרווח הפוטנציאלי יכול להיות גבוה גם הוא, ויש מסלולים סולידיים יותר מה שאומר שהסיכון בהם הוא נמוך מכיוון שהחשיפה למניות מסוכנות מועטה אם בכלל אך גם הרווח שבהם נמוך. כל מסלול יכול להתאים למשקיעים שונים וכל אחד בוחר את מה שהכי מתאים לו בהתאם לאופי שלו.

לקחת את הכסף מתי שרוצים...

הבנקים היו בעבר "מחתנים" אותנו עם המסלול אותו היינו בוחרים. זה אומר שהיו תחנות יציאה אחת לכמה שנים וזה אומר שלא היו לנו יותר מידי אופציות. זה אומר שאם היינו צריכים את הכסף שיש לנו בחיסכון מוקדם מהמתוכנן היינו צריכים לחכו לתחנה הבאה או להוציא אותו ולשלם על כך קנסות. פוליסת חיסכון ברוב המקרים היא כזו שניתן לעשות שימוש בכסף מתי שרוצים וכל מה שצריך הוא התראה של ימים בודדים והכסף נכנס לחשבון הבנק. כבר לא צריך לתכנן מראש שנים קדימה ולא צריך לשלם קנסות מיותרים, כל מה שצריך הוא לדעת באיזו תוכנית נמצאים ומה היא כוללת בתוכה.

לקרוא את האותיות הקטנות...

לפני שבוחרים פוליסת חיסכון חשוב לקרוא את האותיות הקטנות או במילים אחרות את כל מה שהפוליסה כוללת. זה אומר שאם אתם לא מבינים בחסכונות כדאי לכם להתייעץ עם גורם מתאים, וגם אם תשלמו עכשיו מעט על כך בטווח הרחוק זה ישתלם לכם. ייעוץ הוא לא מילה גסה וכדאי לכם לקחת אותו בחשבון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI