דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Glide חושפת את CMRA, המצלמה הראשונה לשעוני אפל
Glide חושפת את CMRA, המצלמה הראשונה לשעוני אפל
איריס וינשטיין 03/11/16 |  צפיות: 3402

מחשוב לביש שהופך את השעון החכם של אפל למצלמת HD

פאלו אלטו, קליפורניה (2 בנובמבר 2016) – חברת Glide חושפת היום את CMRA, רצועה חכמה לשעונים החכמים של אפל, אשר משלבת שתי מצלמות HD לצילום תמונות ווידאו. CMRA ניתנת להזמנה מראש בארה״ב ובקנדה באתר http://getcmra.com במחיר השקה מיוחד של 149$, שהם 50$ פחות ממחיר המכירה המוקדם של 199$.

לרצועה שתי מצלמות והיא מוסיפה לשעון החכם של אפל יכולות צילום דומות לאלה של טלפונים חכמים: מצלמה אחת לתמונות סֶלְפִי ולווידאו-צ'אט, ומצלמה הפונה כלפי חוץ ומאפשרת תיעוד מידי וספונטני של הסביבה. את התמונות והסרטונים ניתן לשתף היישר מהשעון או מהאייפון.

"הרגעים הספונטניים של החיים מתרחשים מהר וקל לפספס אותם. כשיש לך מצלמה נגישה על פרק כף היד, הצילום והשיתוף הופכים למיידים מאוד ונוחים להפליא. ככל שהשעונים החכמים יהפכו פחות תלויים בטלפונים החכמים, כך צילום מהשעון יהפוך לדבר שבשגרה ויאפשר להנציח זיכרונות וגם לתקשר ויזואלית", אומר ארי רויזמן, מנכ"ל Glide.

עם מצלמות ברזולוציה גבוהה, משתמשי CMRA ייהנו מפונקציות כגון:

· צילום מידי של תמונות וסרטוני וידאו מפרק כף היד: ניתן לצלם תמונה או סרטון וידאו באיכות HD על ידי לחיצה פשוטה על רצועת ה-CMRA. למצלמת הסלפי ולמצלמה החיצונים יש רזולוציות של שני מגה פיקסל ושמונה מגה פיקסל, בהתאמה.

· שיתוף מידי ואחסון מסיבי: ניתן לשתף תמונות וסרטונים שצולמו על ידי CMRA באופן מידי, ישירות מן השעון, באמצעות אפליקציות כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ו- Glide. כמו כן התוכן מסתנכרן אוטומטית עם גלריית התמונות של האייפון וניתן לשתף משם לכל אפליקציה שרוצים. התוכן נשמר בזיכרון מובנה בנפח שמונה גיגה בייט, שיכול לאחסן מאות תמונות ברזולוציה גבוהה או כ-30 דקות של וידאו באיכות HD בכל טעינה.

· צילום בידיים חופשיות: עם מצלמה על פרק כף היד, משתמשי CMRA יכולים ללכוד רגעים מהחיים בידיים חופשיות, ולחסוך את הצורך לאתר, לשלוף, להחזיק ולהתבונן דרך הטלפון. CMRA תוכננה כדי לאפשר תהליך צילום ושיתוף מהיר וטבעי של רגעים יומיומיים, ללא הפרעה.

· אינטגרציה חלקה: CMRAמשתמשת ב-Bluetooth וב- WiFi להעברה מהירה וחלקה של תוכן. תמונות וסרטונים מסתנכרנים אוטומטית עם גלריית התמונות של האייפון.

· פונקציונליות: הרצועות של CMRA עשויות מחומר אלסטי, עמידות במים (Splash Resistant), רכות וגמישות ומגיעות בארבעה צבעים: כחול, שחור, אפור ולבן.

· טעינה: CMRAמגיעה עם תחנת עגינה לטעינה שתוכננה בקפידה כך שהיא מטעינה במקביל את רצועת ה-CMRA ואת השעון. עמדת הטעינה של CMRA כוללת בתוכה סוללה מובנית שמאפשרת שתי הטענות רצופות של הרצועה ושל השעון.

CMRA פותחה על ידי Glide, חברת התקשורת החזותית העומדת מאחורי אפליקציית הודעות הוידאו Glide, המוצעת חינם ומאפשרת תקשורת חזותית מיידית עבור מיליוני משתמשים ברחבי העולם. החברה מתכוננת כעת לייצור המוני שצפוי לצאת לשוק באביב 2017. לאחר תקופת המכירה המוקדמת, רצועת ה-CMRA תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 245$.

בנוסף, CMRA תשחרר בהמשך השנה SDK שיאפשר למפתחים ליצור אפליקציות העושות שימוש ביכולות הצילום שנוספו למשתמשי שעון אפל. מפתחים יכולים להגיש בקשה לגישה מוקדמת לחומרה ולערכת פיתוח התוכנה בכתובת: getcmra.com/developers

אודות Glide, CMRA

רצועת ה-CMRA היא פרי יוזמתם של מהנדס שעון אפל לשעבר, שון גרנינג, ומנכ"ל Glide, ארי רויזמן, שהחלו לפתח את המוצר בקיץ 2015.

Glide, שנוסדה בשנת 2012, חרטה על דגלה את המשימה להפוך תקשורת אותנטית לזמינה ונגישה. מליוני משתמשים ומליארדי הודעות וידאו שנשלחו באמצעות האפליקציה הם עדות לחזון שהולך ומתגשם. האפליקציה של Glide ניתנת להורדה בחינם, ומתאימה למכשירים בעלי מערכות הפעלה iOS ,Android ו-Windows. בנוסף לאפליקציות הטלפון שלה, Glide מציעה חוויות וידאו ייחודיות לשעוני אפל ול- Android Wear.

בשנת 2016, Glide נבחרה על ידי Fast Company כאחת מעשר החברות החדשניות בעולם בתחום הווידאו ואנשיה הוצבו ברשימת מאה האנשים היצירתיים ביותר בעולם העסקים. המנכ״ל ארי רויזמן נבחר גם על ידי MIT Technology Review כאחד מ-35 היזמים החדשניים מתחת לגיל 35.

לקבלת מידע נוסף בקרו בכתובת: http://glide.me.

ניתן לעקוב אחר CMRA בטוויטר (@getcmra), בפייסבוק (https://www.facebook.com/getcmra) או באינסטגרם (@getcmra).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI