דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן יוזמות פינוי בינוי
יוזמות פינוי בינוי
אבי 08/11/16 |  צפיות: 5218

חברת יסודות צור הינה חברה המתמחה בבניית פרויקטים מסוגים רבים כגון קומפלקסים למגורים, הקמת שכונות חדשות, פרויקטים של התחדשות עירונית ועוד. פינוי בינוי הינה שיטה יזומה בישראל לשימוש חוזר בשטחים בנויים אשר דוגלת בהריסת מבנים ישנים ובניית מבנים חדשים במקומם. חברת יסודות צור מתמחה גם בפרויקטים מסוג זה ולה היסטוריה ארוכה של פרויקטים של פינוי בינוי שהסתיימו בהצלחה.

פינוי בינוי הוא חלק ממדיניות ההתחדשות עירונית בערים שבאה לשפר את פני הערים ולפתור בעיות צפיפות שכן המבנים החדשים שנבנים מכילים יותר יחידות דיור מאחר והבניה היא גבוהה יותר. כבשיסודות צור מתחילים פרויקט פינוי בינוי החברה פועלת כדי לייעל את השימוש בקרקע ולאפשר בניה בסטנדרטים אחרים וגבוהים שמתאימים לסגנון העכשוי ולתקנים המחמירים שהולכים ומתחדדים עם התפתחות ענף הבניה והנדל"ן בארץ. לחברת יסודות צור חלק פעיל בשיפור פני ערים רבות בכלל, ואת ירושלים ובית שמש בפרט.

כולם מרוויחים!

אנו מקבלים הסכמה מדיירי בנין לפרויקט בינוי ובתמורה הדיירים יקבלו דירה חדשה בשטח גדול יותר או זהה לדירה שלהם בתום תהליך הבניה תוך 3 שנים בדרך כלל, לצד תשלום שכר דירה ותשלומי הארנונה השוטפים בזמן הבניה. חברתנו מבצעת הריסה של המבנה הקיים ובמקומו מקימה מבנה גבוה יותר בעל דירות רבות יותר למכירה ולהחזרה למוכרים. הדיירים הוותיקים מרוויחים למעשה את ההפרש שבין ערך הדירה הישנה לחדשה ללא הוצאה מכספם בתהליך כולו ואנו בינתיים מאפשרים לדיירים ליהנות משקט נפשי, תוך ידיעה שביתם בידיים בטוחות וכי אנו נעשה הכל להצלחה הפרויקט שכן האינטרס הוא משותף.

יוזמות פינוי בינוי

חברת יסודות צור מנהלת פרויקטים רבים של פינוי בינוי ומאחוריה פרויקטים רבים מסוג זה שנחלו הצלחה והטביעו את חותם החברה כחברה מובילה בתחומה בתחום הבניה והיזום.

יסודות צור פועלת רבות לשיפור פניה של ישראל לאורכה ולרוחבה מתוך רצון לשפר פניה של ארצנו.יסודות צור לוקחת חלק פעיל ביוזמות של פינוי בינוי ברחבי הארץ. לחברתנו ניסיון רב ביזום פרויקטים של פינוי בינוי ברחבי הארץ. החברה בעלת כלים ניהוליים וידע רב הנדרש לשם טיפול בדיירים המעוניינים ליזום פרוייקטים של פינוי בינוי בבתיהם וסביבתם,  ואנו מציעים תכנון נכון, קידום תוכניות מול  הרשויות השונות ובניית המבנים עד למסירה.  יסודות צור בנו לדוגמא את פרוייקט "רובע 1", פרוייקט תלפיות וכן את פרוייקט הרמן פוגל בפתח תקווה. אנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בה נוכל לסייע לכם לקדם בניה חדשה, איכותית וגדולה במקום ביתכם הקיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI