דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן יסודות צור – הדרך היחידה לבנות בצורה איכותית בעת של מצוקת קרקע
יסודות צור – הדרך היחידה לבנות בצורה איכותית בעת של מצוקת קרקע
אבי 12/12/16 |  צפיות: 8503

ידוע כי מדינת ישראל היא אחד המקומות הצפופים במערב, והשטח הקטן (שחלקו אף נתון לבעיות משפטיות ופוליטיות) מאכלס מיליוני בני אדם ולא הופך את היכולת לבנות נדל"ן חדש לדבר קל. המחסור בעתודות, ביורוקרטיה והעלייה הניכרת במחירי הדירות הפכו לשיחה הרווחת בישראל ולאחד הנושאים החמים בשיח בישראל.

קבוצות רכישה של יסודות צור – הפתרון הטוב ביותר לבנייה איכותית

על מנת להגיע ליכולת לבנות בנייה איכותית, צריכים משאבים, ידע וכסף רב. קבוצות רכישה מיועדות על פי רוב ליחידים שרוצים ליהנות מכוח קנייה והנחה משמעותית במס רכישה ומע"מ. על מנת ליהנות מכל אלו עליהם להיות קבוצה המורכבת מיחידים, דבר שמעכב פעמים רבות את ההתקדמות, וחילוקי דעות לא מאפשרים להפוך את החלום למציאות. לדוגמה, על מנת לקבל את ההנחות במיסים צריך לוודא כי ההסכם על רכישת הקרקע יהיה הסכם נפרד מזה שמתיר את הבנייה על הקרקע. זהו הליך משפטי מסובך והרבה קבוצות נופלות בו. על מנת להגיע למצב שבו הדברים עובדים היטב ובזמן מכל הבחינות (משרדיות, משפטיות, תכנוניות, תשתיתיות, עיצוביות ועוד) מומלץ לכל קבוצת רכישה לעשות זאת עם ליווי מקצועי.

יסודות צור – הליווי המושלם לקבוצות רכישה

אנחנו בקבוצת יסודות צור יכולים לעשות את העבודה עבורכם. אנחנו בקבוצה חלוצים של עבודה עם קבוצות רכישה, ומארגנים קבוצות מעל עשרים שנה, ומהווים חלוצים בתחום. אנחנו מאמינים בליווי אישי ברמה הגבוהה ביותר, משלב התכנון ועד שלב מסירת המפתחות. יסודות צור הוקמה ב-1995, ומאחורינו עשרות פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר ברחבי הארץ, עם אלפי דירות שאוכלסו על ידי לקוחותינו לשביעות רצונם המלאה. העבודה עם קבוצת רכישה יכולה להביא להנחה משמעותית בעלויות הבנייה – לפעמים עד 25% ממחיר דירה זהה מקבלן פרטי. אנחנו מקימים, מלווים ומארגנים קבוצות רכישה, ומתמחים בארגון ייחודי של קבוצות רכישה בהיקפים גדולים, כאמור, של מאות רוכשים בעת ובעונה אחת.

אנחנו מאמינים גדולים בקהילתיות, ובשל כך יורדים לפרטים הקטנים שמאפשרים לחלום הרכישה הקבוצתית להפוך לקהילה של ממש, וזאת במחירים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנחנו בקבוצת יסודות צור נותנים מענה מקיף: שלב איתור הקרקע, הסבתה ורכישתה (ואם יש צורך גם הוספת זכויות עליה ולא רק השבחה), ניהול התכנון, מציאת קבלן וניהול העבודה שלו, מציאת מקורות מימון / הלוואות / משכנתאות, ליווי משפטי, וכמובן מסירת המוצר המוגמר וזאת תוך ליווי אישי לאורך כל השלבים. השיטה הייחודית שלנו מאפשרת להפוך את החלום שלכם, ועשרים שנות מצוינות מדברות בעד עצמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI