דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר שנת 2017 צפויה להניב התקפות חדשות מול מגזרים חדשים
שנת 2017 צפויה להניב התקפות חדשות מול מגזרים חדשים
איריס וינשטיין 04/01/17 |  צפיות: 3528

ככל שתחומי המחשוב מתרחבים ונוגעים באספקטים נוספים בחיינו האישיים והעסקיים כך הם הופכים אותנו לפגיעים יותר למתקפות

חברת Safe-T, מובילה ישראלית באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, חוזה כי2017 תתאפיין ביבול חדש של התקפות חדשות מבוססות נקודות פגיעות ברשתות ארגוניות ובמחשוב הביתי. "ההתקפות החדשות יכוונו מול מגזרים חדשים שזכו עד עתה לשקט יחסי ויותר מכשירי קצה יהיו מאוימים ". אומר שחר דניאל מנכ"ל Safe-T.

עם חזון להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה, על ידי הבטחה לזרימה של העבודה עסקית בצורה הפשוטה והחלקה ביותר, מצביעה Safe-T על נקודות החולשה החדשות שמתגלות ככל שתחומי המחשוב מתרחבים ונוגעים באספקטים נוספים בחיי ארגונים עסקיים כמו מחשוב ענן או מחשוב נייד או בחיים האישיים כמו התקפות כופר שמחייבות כל אחד מאתנו לנקוט באמצעי הגנה פעילים על מנת להיות מוגנים יותר.

Safe-T חוזה כי בשנת 2017 יהיו:

יותר מתקפות על דואר אלקטרוני בעיקר בשל המחיר הזול ופשטות ההתקפה יחסית לאפשרויות אחרות. בהתקפות אלו אין צורך במומחיות גדולה במיוחד מצד אחד ואין צורך בתחכום וכלי התקפה יקרים מצד שני. אך האפקטיביות מקסימלית. על ידי משלוח מייל פשוט לעובד חברה ניתן לחדור לנבכי הארגון להצפין קבצים קריטיים או להעביר כספים לחשבונות בנק פיקטיביים.

יותר מתקפות על התקנים של האינטרנט של הדברים ( IOT) ככל שיתווספו התקנים חדשים המקושרים לאינטרנט, כך יתרחבו ההתקפות עליהם. המשמעות כפולה: פגיעה גדולה יותר במגזר הביתי ופגיעה משמעותית יותר במגזר התעשייתי שנמצא בעיצומו של תהליך מחשובי מתקדם הכולל חיבור לאינטרנט.

יותר סוגים ומשפחות של מתקפות – לכל מתקפה שמזוהה על ידי הכוחות המגינים מייצרים התוקפים וריאציות וזנים חדשים של מתקפות כך שהפתרונות הקיימים לא תמיד מספיקים להגן בפני הזנים החדשים והמתוחכמים יותר.

יותר מתקפות המשיגות כוח והשפעה על ידי מניפולציה של תהליכים גלובליים כמו בחירות, חקיקה, סקרים ממשלתיים וכדומה.

יותר ארגונים שיטמיעו ארכיטקטורות חדשות לרשתות החיצוניות וגישה לשירותים (Software Defined Perimeter) – ארגונים מבינים שמבנה הרשת והגישה לאפליקציות מהעולם החיצון כבר לא תואם את מצב העולם החדש, כבר אי אפשר לסמוך על הגורמים שניגשים מבחוץ ויש צורך להחביא את הארגון מתוקפים פוטנציאליים.

יותר מודיעין – הכוחות המגינים הבינו כי על מנת להיות יותר אפקטיביים עליהם לשלב אלמנטים של מודיעין (מהלכים ברשתות האפלות) על מנת ללמוד ממקור ראשון כיצד להתגונן.

יותר שתופי פעולה של הכוחות המגינים – מול עוצמת המתקפות ופוטנציאל ההרס הטמון בהם, נראה כי חברות אבטחת המידע והסייבר מגלות כי שתופי פעולה ובריתות אסטרטגים המשתפים במידע אודות מתקפות מעצימים אותן.

יותר קמפיינים למודעות הקוראים לארגונים ולפרטים להתמגן בצורה יעילה וטובה יותר. במרבית ממדינות העולם המודעות מתחילה בארגונים פיננסים תחילה ואחר כך מחלחלת למגזרים נוספים כמו מסחר ותעשיה.

יותר ביטוח חברות הביטוח התחילו לזהות את הפוטנציאל הגלום בסיכונים לארגונים ומגבשות פוליסות ביטוח מיוחדות עבור חברות שצריכות לנהל את הסיכונים שלהם כמו מוסדות פיננסים , חברות טלקום, חברות ממשלתיות וכד'.

Safe-T זכתה בשנת 2016 בשני פרסים יוקרתיים של Info Security Product Guide: לכל אחד ממוצריה, כמוצר אבטחת מידע הטוב ביותר; חברת Safe-T הוכרזה כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendorשל גרטנר.

ל- Safe-T משרדים ומרכז מו"פ בישראל, שלוחות בארה"ב, אסיה, אירופה ואפריקה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI