דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Safe-T ו- SecureAuth הכריזו על שיתוף פעולה טכנולוגי לבניית פתרון מקיף לפתרונות גישה אדפטיבית
Safe-T ו- SecureAuth הכריזו על שיתוף פעולה טכנולוגי לבניית פתרון מקיף לפתרונות גישה אדפטיבית
איריס וינשטיין 20/03/17 |  צפיות: 7854

מציגות את מהפכת אבטחת הגישה לאפליקציות הארגוניות

חברת Safe-T, ספקית מובילה של פתרונות גישה ושיתוף מאובטח למידע הארגוני, הודיעה השבוע על פירות שיתוף פעולה עם חברת SecureAuth , המובילה בפתרונות גישה אדפטיבית.

הגישה ליישומים המניעים את הכלכלה העולמית ,על ידי בני אדם ומערכות ממוחשבות, , הכוללים נתוני חשבון ,גישה לאתריםומגוון של מערכות מבוססות אינטרנט מהווה בעיה אמתית . ההסתמכות על אינטרנט לא אמין פוגעת בנו בין אם אנו ארגונים או אנשים זו בעיה המשולה לבעיה באספקת החשמל .

גם גרטנר התייחס לרשת האינטרנט כ"ביוב של התקפות" במסמך - It's Time to Isolate Your Users From the Internet Cesspool With Remote Browsing, Neil McDonald, September 2016 .

SecureAuth Access Gateway, היא פלטפורמת אבטחת מידע וגישה OEM שפותחה על ידי Safe-T . הפלטפורמה בשילוב פתרונות פורצי דרך לזיהוי , אימות, ניהול סיכונים ו- SSO מאפשרת עצירת התוקפים תוך סגירת הרשת והגנה על יישומים הארגוניים. ובתוך כך היא מאפשרת גישה בטוחה לעובדים ומשתמשים חיצוניים מורשים.

"המוצרים של SecureAuth עוזרים לארגונים למנוע שימוש לרעה בהרשאות גנובות וחדירה לרשתות ארגוניות תוך שימוש באבטחה חזקה, גמישות ושקיפות למשתמש. אנו מציעים הגנה לרשתות וירטואליות פרטיות ויישומים מבוססי רשת על ידי שילוב של בקרת גישה אדפטיבית ואימות רב שכבתי תוך שימוש בחתימה אחת ( SSO) " אמר ג'ף קוקווסקי, מנכ"ל SecureAuth.

בחרנו ב- Safe-T בשל היכולות המקצועיות והמחויבות חסרת הפשרות שלה לאבטחת מידע כך שיחד נוכל להגן טוב יותר על מרכזי הנתונים של לקוחותינו".

אמיר מיזהר, CTOומייסד Safe-T אמר: " מיום הקמת החברה הייתה המשימה שלנו למנוע מהאקרים להגיע לתוך הארגון ןלהבטיח הגנה הרמטית על היישומים והנתונים הארגוניים. אנו עושים זאת על ידי ביטול שטח התקיפה תוך מתן גישה למשתמשים נבחרים כמו לקוחות, עובדים, שותפים ואזרחים שיש להם את פרטי הכניסה הנכונים. אנו שמחים לבשר כי המשימה הזאת מתבצעת בשילוב הפתרון של SecureAuth."

אודות SecureAuth

SecureAuth( www.secureauth.com.) הינה חברה המובילה בתחום פתרונות בקרת גישה אדפטיבית, מאפשרת לארגונים לקבוע זהויות משתמשים בביטחון.SecureAuth מספקת אבטחת זהות חזקה תוך מזעור הפרעות למשתמש הקצה ופתרונות MFA ו- SSO במשך למעלה מעשור.

אודות Safe-T

 

Safe-T (www.safe-t.com)הינה ספקית של פתרונות אבטחת מידע שנועדו לצמצם התקפות על שירותים עסקיים קריטיים ומידע עבור מגוון רחב של תעשיות, כולל: פיננסיים, שירותי בריאות, ממשלה, וכו '

Safe-T (HDS) –הוא פתרון המונע מתקפות על המידע הארגוני הרגיש, כגון שירותים עסקיים, רשתות ארגוניות, ממשקי API; מאפשר חסימה של אלו שאינם מורשים לגשת למידע, כמו גם איומים הקשורים לזליגת מידע, תוכנות זדוניות, כופר, והונאה.

ארגונים וממשלות ברחבי העולם סומכים על הפתרונות של Safe-T שיגנו על הנתונים והשירותים הרגישים שלהם מפני סיכונים מבית ומחוץ.

החברה, שמתמקדת במתן פתרונות אבטחת מידע לשוק האנטרפרייז, מאפשרת לארגונים להנות מפרודוקטיביות, יעילות ואבטחה מוגברות תוך עמידה ברגולציה המחמירה.

Safe-T פועלת בצפון אמריקה, אפריקה, אירופה וישראל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI