דף הבית קניות וצרכנות אופנה מתנות אישיות לגבר שלך - כי למה לא להעריך את מה שהוא עושה עבורך?
מתנות אישיות לגבר שלך - כי למה לא להעריך את מה שהוא עושה עבורך?
Lior Nachshon 09/05/17 |  צפיות: 445

לפני כמה עשרות שנים לא הייתה בעיה במציאת מתנות אישיות לגבר שלך מהסיבה שהרבה דברים היו חסרים לאנשים. השוק לא היה רווי כפי שהוא כיום וברוב האירועים נתנה האישה לגבר שלה חולצה, עניבה, ספר או כל פריט אחר שהיה חסר באותו מועד. עכשיו שאפשר למצוא בשוק כל דבר שרוצים, תוצרת מקומית או מיובאת, השוק מוצף בפריטים טכנולוגיים ולכל אחד יש כמעט את כל מה שהוא צריך הרי שמציאת מתנות בכלל ולגבר שלך בפרט הופכת בלתי אפשרית.

זוהי לא משימה קלה בכלל...

מציאת  מתנות אישיות לגבר שלך היא לפעמים קשה ומתישה, במיוחד בין זוגות שקשורים זה בזה שנים רבות. בכל שנה לקראת יום הולדתו, מתחיל מחול השדים בחיפוש אחר מתנה הולמת לגבר שלך. וכל שנה זה הופך קשה יותר. בנוסף ליום הולדתו ישנן סיבות נוספות להענקת מתנות אישיות לגבר שלך זו יכולה להיות העלאה בדרגה או קבלת תפקיד חדש במקום העבודה, סיום קורס בצבא, קבלת תואר בסיום לימודים או אפילו פרישה לגמלאות. אלו אירועים אישיים של הגבר ולכן המתנות צריכות להיות מותאמות לו.

מה עושים לכל אירוע?

במקרים כאלה צריך להתאים את המתנות לאירוע. כניסה לתפקיד חדש המתנה יכולה להיות פריט להציב על שולחן העבודה שלו. קבלת תואר יתאים תיק מסמכים פרישה לגמלאות כורסת טלוויזיה וכן הלאה. בכל שנה יוצאים טרנדים רבים בתחום המתנות לגבר. לגבר שאוהב לרכוב על אופניים, לבצע צניחות חופשיות וריחוף באוויר, שייט בים אפשר להעניק כמתנה אישית השתתפות בקורס מותאם כמו סקיפר למשל. לרכוש עבורו כרטיס השתתפות בריחוף או צניחה חופשית. בכלל גברים חובבי ספורט אפשר לפנק עם כרטיס מנוי למשחקי כדורגל או כדורסל של הקבוצה שהוא מעריץ.

איך מקבלים רעיונות?

לקבלת רעיונות למגוון מתנות אישיות לגבר שלך את יכולה לקבל בחיפוש באתרים השונים באינטרנט או בחנויות לממכר מתנות לגברים ואפשרות נוספות היא התייעצות עם בני המשפחה, ילדים הורים וקרובים אחרים, או חברות שהגבר שלהן קיבל מהן בעבר מתנות לאירועים שונים. הטיפ הטוב ביותר לנשים שרוצות לרכוש לגבר שלהן מתנות. מצאת משהו שמוצא חן בעינייך תרכשי אותו ותתני לו במועד המתאים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Lior Nachshon


 


מאמרים נוספים מאת Lior Nachshon
 
הפוך זכרונות מתוקים עם מתנות ייחודיות
רבים נלחצים כאשר הם צריכים לחפש מתנה לחבר אבל האמת שאין סיבה לדאגה. בעזרת האינטרנט ניתן למצוא בקלות מתנה לחבר וזה אפילו די כיף.

הפתעה יקיריכם עם ייחודיות ותופס עיניים מתנות
תכשיטים הם תמיד מתנה מעולה, בעיקר כאשר מדובר במתנה לחברה. מחירי התכשיטים יכולים להגיע לסכומי עתק, אבל לא כל תכשיט הוא טבעת זהב עם יהלום

רכוש און ליין מתנות בהתאמה אישית
מתנה בהתאמה אישית היא למעשה מתנה המותאמת לסגנון חייו של מקבל או מקבלת המתנה וזאת בהתאם למספר מאפיינים מקדימים כגון: גיל, תחום עיסוק, תחומי עניין, תחביבים וכדומה.

מציאת ה- מתנות מקוריות עבורו
22/03/18 | אופנה
כפועל יוצא מכך, את המתנה המקורית ביותר עבור בן הזוג או כל אדם הקרוב ויקר לליבכם, מומלץ לבחור בהתאם לגילו, תחביביו האישיים, וכמובן, הסיבה המרכזית בגינה אתם מעוניינים להעניק לו את המתנה.

הניתנים להזמנה
22/08/17 | ביטוח
כדאי לבחור מתנה שהיא חפץ למי שמעריך סוג כזה של מתנות אך מי שיש לו כמעט הכול, יידע להעריך גם מתנה שהיא מתנה חווייתית כמו פעילות מהנה כל שהיא. אם זו פעילות מפנקת שמקבל המתנה מקבל כמו טיפול יופי או טיפוח או פעילות מרגשת כמו טיול בכדור פורח או קורס שייט ועוד מתנות חווייתיות מיוחדות מרגשות.

מתנות ישמחו לבב אנוש
18/07/17 | קניות
לאור כל, אם גם אתם בימים אלו מחפשים להעניק מתנה לאדם אהוב, אל תשכחו שלושה דברים חשובים: האחד שהמתנה אמורה לשמח את האדם שעבורו היא מיועדת, ולא רק אתכם. שנית שכל מתנה היא הרבה יותר מוצלחת לצד כמה מילים שכתובות על פתק ולבסוף שכל מתנה הרבה יותר מרגשת כאשר לכמה רגעים היא מוסתרת מאחורי נייר עטיפה, רגע לקראת הקריעה. תיהנו!

מתנות לאישה שיתנו לה הרגשה מצוינת – כי כל אחת רוצה להרגיש מיוחדת
שעות רבות בבית הגברים שלהם מחפשים דרכים לתת מתנות לאישה שיתנו לה הרגשה מצוינת מתנות שישנו לה את מצב הרוח יחזקו ויתנו לה כוח להמשיך בכל הפעילויות להן היא נדרשת.

מתנות אישיות לגבר שלך - כי למה לא להעריך את מה שהוא עושה עבורך?
09/05/17 | אופנה
המשפחה, ילדים הורים וקרובים אחרים, או חברות שהגבר שלהן קיבל מהן בעבר מתנות לאירועים שונים. הטיפ הטוב ביותר לנשים שרוצות לרכוש לגבר שלהן מתנות. מצאת משהו שמוצא חן בעינייך תרכשי אותו ותתני לו במועד המתאים.

רעיונות מקוריים למתנות לגבר
לכל חנות לממכר מתנות לגבר יש קטלוג שמתפרסם באתר שלה באינטרנט זוהי דרך טובה לחפש רעיונות מקוריים למתנות לגבר וזו גם הזדמנות לבקר בחנות ולראות פיזית את המתנה.

מתנות אישיות לגבר שלך
28/03/17 | אופנה
חלק מהמתנות האישיות לגבר כוללות גם את בת הזוג כמו יום כיף משותף, הצגה או סופ"ש רומנטי בצימר או בבית מלון. גיחה לסופ"ש בחו"ל עם ארוחה רומנטית במסעדת יוקרה ויש עוד רעיונות שניתן לממש אותן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI