דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר חברת F5 תרכוש את Shape תמורת מיליארד דולר ותחולל מהפכה באבטחת אפליקציות
חברת F5 תרכוש את Shape תמורת מיליארד דולר ותחולל מהפכה באבטחת אפליקציות
איריס וינשטיין 29/12/19 |  צפיות: 2800

תאגיד F5 Networks (NASDAQ: FFIV) ו-Shape Security הכריזו על הסכם סופי לפיו F5 תרכוש את כל המניות המונפקות וההון העומד של Shape שבבעלות פרטית תמורת שווי כולל של כמיליארד דולר במזומן, בכפוף להתאמות מסוימות.

חברת Shape מגנה על הבנקים הגדולים ביותר בעולם, חברות אשראי (הפתרון מוטמע ב-12 מהבנקים המובילים בארצות הברית ובחמשת חברות האשראי הגדולות), חברות תעופה, גופים קמעונאיים, והגופים הממשלתיים הגדולים ביותר באמצעות הגנה מפני בוטים, הונאה וניצול. בפרט, Shape מגנה מפני התקפות Credential Stuffing, בהן פושעי סייבר משתמשים בסיסמאות גנובות מפריצות למידע שבוצעו בצד שלישי כדי להשתלט על חשבונות מקוונים אחרים.

"חברת Shape בנתה פלטפורמה מתקדמת, תוך שימוש בלמידת מכונה, הנתמכת על ידי אנליטיקה מבוססת ענן, כדי להגן מפני התקפות שעוקפות בקרות אחרות של אבטחה והונאה." אמר ארן אראל, מנהל פעילות F5 בישראל, יון וקפריסין. "רכישה זו מאחדת את המומחיות של F5 בהגנה על יישומים בסביבות מרובות עננים עם יכולות מניעת ההונאות של Shape כדי לחולל מהפכה של ממש באבטחת יישומים. ביחד, F5 ו-Shape מציעות לארגונים אבטחה מקיפה וחסכון פוטנציאלי של מיליארדי דולרים שעשויים לאבוד בשל הונאה, נזקי מוניטין ושיבושים בשירותים מקוונים קריטיים".

פלטפורמת הגנת האפליקציות של Shape מבצעת הערכה בזרימת הנתונים מהמשתמש ליישום וממנפת אנליטיקה מבוססת ענן כדי להבחין בין תעבורה טובה לרעה. עם המיקום של F5 בזרימת הנתונים בתעבורה של למעלה מ-80% מתשתיות היישומים שב-Fortune 500, חברת F5 מספקת את נקודת הכניסה האידיאלית לשירותי האבטחה של Shape. ביחד, F5 ו-Shape יפחיתו באופן דרמטי את הזמן והמשאבים הדרושים לארגונים על מנת לפרוס הגנות ברמה עולמית מפני הונאות.

"אנו יודעים מהחברות שאנו עובדים איתן כי יישומים הם קריטיים לניהול העסק שלהם. כדי להפיק ערך עסקי מקסימלי ואת החוויות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלהם, יישומים אלה צריכים להציג ביצועים ללא רבב תוך שמירה על אבטחת מידע ופרטיות המשתמשים. כאשר החוויה באתר או ביישום מושפעת מהונאה, התוצאה היא אובדן הכנסות, אובדן המוניטין של המותג ולקוחות שנוטשים וקופצים למתחרים," אמר נשיא ומנכ"ל F5, פרנסואה לוקו-דונו.

"באמצעות Shape, אנו נספק הגנה ליישומים מקצה לקצה. משמעות הדבר היא שהיישומים מניבי ההכנסות, המהווים את העוגן של המותג, מוגנים מהנקודה בה הם נוצרים ועד לנקודה בה צרכנים מתקשרים איתם - מקוד ללקוח," המשיך לוקו-דונו. "מעבר לפתיחת שוק סמוך הגדל במהירות, בהיקף של 4 מיליארד דולר, יכולות למידת המכונה והבינה המלאכותית של Shape יגדלו בקנה מידה, ירחיבו את פורטפוליו שירותי היישומים המקיף של F5, ויגדילו את היכולת שלנו לאפשר אופטימיזציה של יישומים ולהגן על יישומי הלקוחות בעולם מרובה עננים ההופך מורכב יותר ויותר".

דרק סמית', מייסד משותף ומנכ"ל Shape, אמר כי "מאז הקמתה של Shape, הבחנו בדפוס עקבי בלקוח אחר לקוח: השימוש בטכנולוגיה של F5 כדי לספק יישומים ולאפשר פעילותם התקינה. כעת אנו מצפים להזדמנות להשתלב עמוק בפלטפורמת F5 להעברת יישומים ואבטחתם - F5 מספקת את נקודת הכניסה האופטימלית בזרימת התעבורה עבור פתרונות מניעת ההונאה והניצול המובילים של Shape. בשילוב עם קנה המידה הגלובלי של F5, נוכל להגן במשותף על יותר אפליקציות ויותר משתמשים מפני התקפות מתוחכמות ותעבורה זדונית".

עם סגירת הרכישה, דרק סמית' וצוות ההנהגה יצטרפו ל-F5 בתפקידי ניהול מרכזיים. Shape תישאר ממוקמת במטה הנוכחי שלה בסנטה קלרה.

פרטי העסקה: https://www.f5.com/company/news/press-releases/f5-to-acquire-shape-security

מידע נוסף בבלוג של F5: A Letter to F5 Employees from CEO François Locoh-Donou Announcing Shape Security Acquisition


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI